نشت در مورد افسر رفتن مخفی در شورش شد 'غیر قابل توجیه و مشمئز کننده,' فارگو رئیس می گوید:

در یکشنبه, ژوئن 3, ایمیل, به, Fargo, اداره پلیس, کارکنان, تاد گفت: یکی از کارکنان گفت: فروم سرویس خبری نویس که

توسط NEWSATROPAT در 17 خرداد 1399

در یکشنبه, ژوئن 3, ایمیل, به, Fargo, اداره پلیس, کارکنان, تاد گفت: یکی از کارکنان گفت: فروم سرویس خبری نویس که معاون سابق رئیس تاد Osmudson مخفی رفت در طول شورش های هفته گذشته بدون اجازه.

این مقاله نویس راب پورت بعدها به دست آمده در این ایمیل از تاد به کارکنان خود توضیح داده است که چگونه Osmundson را یک عملکرد کار شکایت. که در ایمیل تاد انتقاد چگونه پورت در مورد وضعیت.

"برای اولین بار آن را بسیار غم انگیز کسی از آژانس ما ساخته شده این رسانه ها آگاه (Osmundson است) ایمیل زمانی که ما در یک وضعیت اضطراری و در مورد به تحت محاصره دوباره" تاد نوشت. "هر کس را که دست طرف دیگر برخی از مهمات را به استفاده از در برابر ما به عنوان یک گروه -- یعنی برادر و خواهر ما افسران. که غیر قابل توجیه و مشمئز کننده است."

بعد Osmundson متوقف شد و برای یک هفته بدون پرداخت میان گزارش او آگاه نیست دیگر افسران که او برنامه ریزی شده برای رفتن به مرکز شهر جمعیت در لباس شخصی در روز شنبه, مارس 30.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

بعد از آن در چهار شنبه, ژوئن 4, Osmundson استعفا داد. که پس از بندر تا به حال نوشته شده است در مورد یک ایمیل داخلی جزئیات نگرانی در مورد Osmundson اقدامات از جمله این که او در یک آبجو می تواند در مرکز شهر شورش و گفت: عبارت "f--- پلیس."

شهردار تیم ماهانی گفت: تاد و شهر بپرسید نه Osmundson به استعفا کرد اما آن را به ارمغان آورد تا به عنوان یک رشته گزینه است. پیشنهادات که تاد شد, رفتن به Osmundson سبکتر مجازات درست نیست Mahoney گفت.

تاد کاهش یافته است مصاحبه با فروم جمعه, ژوئن 5. اما در یک ویدیو ارسال شده بعد جمعه به وزارت Facebook صفحه تاد گفت: آژانس در تلاش بود تا به انجام "درست برای دلایل درست."

او اشاره کرد او احتمالا اجازه دهید احساسات خود را دریافت بهترین ها در ایمیل به کارکنان زیرا او منزجر بود با نشت.

"این است که ظریف برای شهر فارگو, که در آن ما در حال کار با سازمان و سعی کنید به کار با آنها را به گرد هم می آیند به یک رویداد موفق در وحدت و من نمی خواهم هر چیزی را به upend که" تاد گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن