رهبران در دانشگاه مینه سوتا کروکستون برنامه ریزی برای آینده ترم پاییز

این کروکستون پردیس سرشماري خواهد بود تا خود را در کلاس های حضوری قبل از روز شکرگزاری شکستن این سال است. باقی م

توسط NEWSATROPAT در 5 تیر 1399

این کروکستون پردیس سرشماري خواهد بود تا خود را در کلاس های حضوری قبل از روز شکرگزاری شکستن این سال است. باقی مانده از ترم از جمله فینال برگزار خواهد شد از راه دور.

دانشگاه مینه سوتا سیستم اجازه هر دانشگاه به تصمیم می گیرید که چگونه آن را می خواستم به شکل آن سال تحصیلی. در اوایل این ماه این سیستم اعلام کرد قصد خود را برای آوردن دانش آموزان به دانشگاه در پاییز.

"وجود دارد یک کمی از استراتژی های مختلف است که شاغل بودن در هر یک از دانشگاه ها که نشان دهنده برخی از واقعیت های محلی و نیازهای دانشگاه" معاونت John Hoffman گفت.

بسیاری از دانشگاه های سراسر کشور در حال امید بستن برای پایان دادن به فرد دوره های آموزشی در روز شکرگزاری شکستن به منظور محدود کردن سفر برای دانش آموزان است. داکوتای جنوبی Board of Regents تصمیم گرفت در اوایل این ماه برای پایان دادن به فرد در آموزش زود هنگام در حالی که همچنین شروع کلاس ها سه روز زودتر از حالت عادی است. داکوتای شمالی دانشگاه هنوز برای تصمیم گیری در مورد این موضوع.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

در طول یک رجنت جلسه این ماه مدیران سیستم در مورد برنامه ریزی برای آن پنج دانشگاه -- کروکستون, Duluth, موریس, روچستر و شهرهای دوقلو -- به بازگشت در پاییز.

در طول بحث دانشگاه رهبران تاکید کرد که سقوط برنامه شامل انعطاف پذیری لازم را به جای افراد و محیط های منحصر به فرد وجود دارد که در سراسر دانشگاه دانشگاه و همچنین در حال تحول بهداشت عمومی در شرایط.

دوره های آموزشی را در فرد و جنبه های از راه دور که می تواند اجازه می دهد برای برخی از انعطاف پذیری اگر بهداشت عمومی ارشاد تغییرات.

سیستم برنامه ریزی همچنین به تشریح طرح های جدید و راه حل های برای ارائه در دانشگاه تجربه است که پشتیبانی از یادگیری در حالی که همچنین پیوستن به فاصله فیزیکی و استراتژی های دیگر برای به حداقل رساندن گسترش COVID-19 مانند شخصی نظارت بر سلامت, تست پروتکل ها و افزایش تمیز کردن و مطابق با شیوه های.

U M رئیس جمهور جوآن Gabel گفت: سیستم طرح "لنگر در علم و انعطاف پذیری برای آماده شدن برای بازگشت به فرد در آموزش, پژوهش و سایر فعالیت های دانشگاهی" اضافه بر این طرح تشکیل شد با بسیاری از مردم درگیر است.

"تجربه ما با این بیماری همه گیر نشان داده ارزش چالاک و برنامه ریزی سازگار," او گفت: در انتشار اخبار. "رویکرد ما به ترم پاییز اماکن تاکید بر کسانی که کیفیت آماده سازی ما برای رسیدگی به شرایط پیش بینی نشده در یک راه امن است که در ادامه به ارائه معنی دار و غنی سازی تجربه برای همه دانش آموزان ما."

هافمن گفت: کروکستون پردیس کند که برخی از مزایای بیش از دیگر سیستم ها مانند شهرهای دوقلو محل به دلیل آن است که در واقع در یک روستایی کم جمعیت بخشی از دولت است.

"ما نگرانی های با تراکم جمعیت در کروکستون هر دو در شرایط جامعه ما و سپس در دانشگاه ما," او گفت:. "است که به ما می دهد گزینه برای انجام کارها در راه است که رک و پوست کنده است فقط بسیار امن تر از بزرگتر ها و دانشگاه واقع در جوامع بزرگتر. این یک دارایی واقعی است که ما قادر به تحویل ما تجربه آموزشی در راه است که حفظ کیفیت و حفظ ایمنی است."

در این زمان هافمن گفت: کروکستون پردیس در نظر دارد در ارائه هر دو تک و دو اتاق برای دانش آموزان است. هافمن گفت: کروکستون پردیس برخی از انعطاف پذیری است که دیگر دانشگاه نیست وقتی که می آید به اقامت سالن زیرا اتاق به اشتراک نمی گرمایش واحد های تا کمتر وجود دارد به اشتراک گذاشته هوایی در حال گردش.

این دانشگاه همچنین در نظر دارد به اختصاص کل طبقه برای جداسازی فضا در این رویداد یک دانش آموز نیاز به قرنطینه شود.

در حالی که وجود دارد برخی از عصبانیت از والدین و دانش آموزان در مورد بازگشت به دانشگاه در این پاییز دانش آموز جدید ثبت نام شماره در حال حاضر قوی به گفته هافمن که گفت: دانشگاه در برقراری ارتباط با دانش آموزان در مورد تصمیم گیری های انجام شده به آنها زمان را به آماده شدن برای سال آینده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن