لورن Ashcraft: "این خانه از میلیاردر ردیف و هزاران نفر از مردم در حال خواب در خیابان"

این مصاحبه بخشی از ourEconomy سری در انتخابات آمریکا.لورن Ashcraft در حال اجرا است برای ما خانه به نمایندگی از

توسط NEWSATROPAT در 2 خرداد 1399

این مصاحبه بخشی از ourEconomy سری در انتخابات آمریکا.

لورن Ashcraft در حال اجرا است برای ما خانه به نمایندگی از نیویورک 12th کنگره منطقه. این منطقه شامل یکی از ثروتمندترین zip کد در ایالات متحده آمریکا – شرق فوقانی جانبی و همچنین به عنوان قطعات پایین منهتن غربی و ملکه است. او primarying تشکر. کارولین Maloney که در حال حاضر در خدمت او 14th مدت در کنگره و صندلی از خانه نظارت کمیته.

یک کمدین سابق و مدیر پروژه برای جی پی مورگان چیس Ashcraft شناسایی به عنوان یک سوسیالیست دموکراتیک دفاع برای سبز جدید مقابله مدیکر برای همه, لغو بدهی های دانشجویی و جهانی مراقبت از کودک.

او تایید کرده است با نام تجاری جدید کنگره نامزد سابق ریاست جمهوری Marianne Williamson, و, New York فصل از ما جوانان آب و هوا اعتصاب.

ما مصاحبه لورن چند ماه پیش در لانگ آیلند سیتی کوئینز که در آن ما در مورد متناوب سطح از نابرابری ثروت در منطقه و بالا مقننه اولویت اگر او بودند به او برنده مسابقه:

شما می توانید گوش دادن به مصاحبه کامل زیر و همچنین در اپل پادکست های Spotify یا ساوندکلاود.


رونوشت:

فردی استوارت: چه چیزی الهام بخش شما برای اجرا برای دفتر ؟

لورن Ashcraft: من به یاد داشته باشید زمانی که من برای اولین بار شروع به گوش دادن به برنی ساندرز' message – چگونه شرکت های بزرگ پول به فساد ما سیاست – و راستش را نمی طنین اول ده برابر به او گفت: آن را به دلیل آن را مانند یک پیام متفاوت از آنچه شما استفاده می شود به شنیدن از استقرار دموکرات.

همه ما شنیدن چقدر بد خواهان هستند. اما وجود دارد یک مقدار بزرگتر داستان از آن است. حتی در درون حزب دموکرات وجود دارد شکاف بین کسانی که در حال استقرار و شرکت های بزرگ تامین می شود و کسانی که مردم طراحی شده است. بنابراین زمانی که این پیام در نهایت ضربه من متوجه شدم که چگونه شکسته ما نظام سیاسی است. در واقع, آن را شکسته است. این کار دقیقا به عنوان آن در نظر گرفته شده بود. ما در حال شکستن آن را در حال اجرا به عنوان افرادی که نباید در حال اجرا است. بنابراین برنی ساندرز یکی از بزرگترین الهام بخش.

هارون سفید: بنابراین شما در حال اجرا در برابر Rep. کارولین Maloney که در قدرت بوده از سال 1992. پس از مرگ الیاس Cummings, او در حال حاضر ریاست مجلس نظارت کمیته و یکی از قدرتمند ترین دموکرات در کنگره است. می تواند به شما صحبت می کنند و به برخی از چالش های است که شما روبرو هستند پس از رفتن کسی با این درجه از نفوذ ؟

لورن Ashcraft: چه شوک من این است که مردم در این منطقه فقط نمی دانم که او چه کسی است. ما شده ایم ضربه زدن بر روی درب از مارس 2019 و اتصال با هزاران نفر از مردم همه زمان و این خیلی نادر است که کسی در منطقه می داند که او حتی است. بنابراین آن را فقط نشان می دهد که وجود دارد قطعا یک جیب سرسخت حامیان نماینده Maloney اما اگر ما مردم را برای رای دادن واقعا شایسته پیروزی در انتخابات. و ما شاهد حرکت فرم با ما. اگر شما نگاه کنید چقدر او fundraised آن را کاملا یک مقدار زیادی. و آن را کاملا بسیاری از شرکت های بزرگ PAC پول است. اما اگر این اقدام به عنوان یک مانع برای ما, من آن را دیده نشده است.

فردی استوارت: می تواند ما را به شما بگویم کمی در مورد منطقه خود را و آنچه شما می توانند یاد بگیرند که از اسکندریه Ocasio-کورتز مبارزات انتخاباتی ؟

لورن Ashcraft: هر منطقه بسیار منحصر به فرد است. معدن منحصر به فرد است که مردم آن را می دانم برای اینکه غنی منطقه است. و متاسفانه که کلیشه ای می آید از یک بخش خاص از منطقه است که در آن نشسته ایم. آن را در سراسر رودخانه است. و هر زمان که من فکر می کنم از نیویورک 12th, منطقه, من فکر می کنم در مورد نابرابری اقتصادی. این خانه از یک میلیاردر ردیف آن نیز متاسفانه خانه از هزاران نفر از مردم که در خیابان هر شب. بیش از 20 ، 000 نفر در منطقه ندارد و هر گونه بیمه درمانی و جلوگیری از رفتن به دکتر و جیره دارو خود را زیرا آنها می ترسند از رفتن. آن را نیز در خانه در مورد 53,000 افرادی که معلولیت شده اند که به طور کامل نادیده گرفته توسط نماینده ما.

تا زمانی که من فکر می کنم از نیویورک 12th, منطقه, آن را قطعا بسیار ثروتمند, افراد, اما آن را نیز تا به افرادی که واقعا در تلاش است که سزاوار کامل و برابر نمایندگی. که دقیقا به همین دلیل من در حال اجرا است. ما در حال گوش دادن به آنها را بر ما canvassing و ضربه زدن درب تورهای. به ما گفته شده است در بسیاری از مواقع که ما اولین کسانی که تا کنون به دست کشیدن بر روی درب های خود است. به طوری که واقعا در آن انتخابات می توان به دست آورد هنگامی که ما واقعا در خارج وجود دارد به گوش دادن به مردم و اجازه دادن به آنها را می دانیم در مورد انتخابات و اجازه دادن به آنها را می دانیم چه مسائل ما در واقع می تواند مبارزه برای به جای اجازه می دهد تا وضعیت موجود را ادامه دهد.

هارون سفید: در سال 2018 ما شاهد تاثیر سازمان هایی مانند عدالت دموکرات و با نام تجاری جدید کنگره که مبارزات انتخاباتی خود را. می تواند به شما صحبت می کنند به اهمیت به چالش کشیدن امتیازهای درون حزب دموکرات?

لورن Ashcraft: من خیلی خوش شانس را به بخشی از نام تجاری جدید کنگره و بخشی از یک ائتلاف از مردم که نه نفر از هر ده بار که هرگز پیش از این انجام داده. آن را وحشتناک روند خود را خارج وجود دارد. من می دانم که خانواده من بسیار خصوصی و هنگامی که شما نگاه کنید که چگونه AOC خانواده شده است به طور کامل مورد آزار و اذیت – آن است که یک نگرانی بزرگ من است. ما فقط مردم عادی هستند که واقعا پرشور در مورد این جنبش و در نظر گرفتن خطرات بزرگ است. همه ما حمایت از یکدیگر و مطمئن شوید که هر کس اطلاع از بهترین راه برای حرکت به جلو و اگر ما می تواند کمک به هر یک از دیگر.

وجود موانع ما در حال اجرا مانند هزینه و دانستن که برخی باشگاه ها و سازمان ها را هرگز به کسی مثل من. اما برای هر سازمان است که وجود دارد یک گروه از ترقی خواهان که انجام مراقبت از. اگر هر یک از مردم در این نام تجاری جدید کنگره تخته سنگ را انتخاب کنید وجود دارد بسیار تغییر است که می تواند رخ دهد.

فردی استوارت: چه نوع ساختاری موانع شما رو به عنوان یک خارجی نامزد از جمله هزینه های مالی ،

لورن Ashcraft: آره خوب یکی از چیزهایی است که سخت است که فقط هزینه های پیش بینی نشده. برنامه وجود دارد که شما کاملا باید که $7,500 که من فقط به حال به پاره کردن گروه کمک کردن و خرید.

یکی دیگر از راه برای جلوگیری از مردم مثل من از بودن در انتخابات است که از طریق ما برگه های رای. اگر وجود دارد هر گونه نامعتبر امضا آنها آن را به دادگاه. بنابراین ما تصمیم گرفتیم این مهم است به استخدام یک وکیل است. به جمع آوری کمک های مردمی نیز بسیار دشوار است. ما کمک مالی متوسط فقط رفت به 14 دلار. که من بسیار افتخار می کنیم. و وقتی که من نگاه متوسط اشغال کسی اهدا به من این در واقع بیکار. من واقعا منتقل و بسیار متاسفم که مردم را به مبارزات انتخاباتی به منظور به آنها را رشد. اما من واقعا افتخار است که مردم با دیدن امید در مبارزات انتخاباتی و فکر می کنم که آن را به ارزش سرمایه گذاری خود را.

پس از آن است که یک مانع برای دیدن چگونه بسیاری از اشباع کردن کمک های مالی فقط پرواز به کارولین Maloney حساب بانکی. ما تقریبا در شش چهره از جمع آوری کمک های مالی و چیزهایی مانند آن $7,500 برنامه را به من بسیار عصبی است. اما من فقط به دریافت بیش از آن. تیم من به من می گوید این خوب است. بنابراین وجود موانع و آن را تهدید آمیز اما هر زمان که شما یک جنبش و یک تیم پشت سر شما آن را هیجان انگیز است.

فردی استوارت: برخی از اولویت های قانونی هنگامی که شما دریافت می کنید به آنچه که شما در حال رفتن به شروع به خاموش با تلاش برای رسیدن به?

لورن Ashcraft: ما مطلقا نیاز به حمله به پول بزرگ در سیاست است. زیرا هر زمان که شما نگاه کنید همه چیز مثل همین دلیل ما هم با تکیه بر یک به سود سیستم بهداشت و درمان, چرا ما هنوز با تکیه بر سوخت های فسیلی – بسیاری از مشکلات فقط به این موضوع از شرکت PAC پول و لابی و پول بودن پرتاب سیاستمداران است.

بیایید نگاهی به جنگ. من با استفاده از کارولین Maloney به عنوان مثال از آنجا که این موضوع در حال حاضر. هنگامی که شما در نگاه او کمک های مالی مبارزات انتخاباتی در مورد $58,000 از زندگی حرفه ای اش می آید از پیمانکاران دفاعی. او رای دادند برای AUMF که به سه رئیس جمهور یک جانبه قدرت به آشوب در سراسر جهان است. او رای دادند و برای جنگ عراق. او رای دادند در برابر ایران و در حال حاضر او رای دادند برای متورم بودجه نظامی.

بنابراین چیزی که او انجام داده از نظر ادعا می شود ضد جنگ را حس می کند به من به جز زمانی که من در نگاه او کمک های مالی مبارزات انتخاباتی و این واقعیت است که او را به شما بدهد که $58,000 به عقب به منظور جلوگیری از ریاکارانه زمانی که او در مورد جنگ. ما بسیاری از سیاستمداران است که قادر خواهد بود برای ایجاد یک تفاوت در جامعه ما - اما زمانی که شما نگاه در پول است که آنها را قبول آنها فقط نمی تواند. به همین دلیل بسیار مهم است که گروه هایی مانند عدالت دموکرات و با نام تجاری جدید کنگره در حال اجرا به طور کامل به مردم-صفحه نامزدها که نیست پذیرش شرکت PAC پول و یا لابی پول از آنجا که ما در حال خریداری شده توسط این شرکت است که افرادی مانند کارولین Maloney هستند.

هارون سفید: مغلوب ساختن پیشی جستن به تازگی اعلام کرد که "اسرائیل طرح صلح". شما می توانید در این نظر و موضع شما در اسرائیل-فلسطین?

لورن Ashcraft: من کاملا وحشت زده است که ما را نادیده گرفته و از حقوق فلسطینی ها است. من واقعا قدردانی و حمایت برنی ساندرز خواستار پیش شرط به ما کمک در هر کشور در خارج از کشور از جمله اسرائیل از آنجا که ما نباید با دادن پول و سلاح و حمایت نظامی به هر کسی که به پایان می رسد تا با استفاده از آن به ضرر شهروندان است. ما شاهد بسیاری از موارد نقض حقوق بشر زمانی که ما در چگونه فلسطینی ها درمان شده اند. بنابراین من بسیار در برابر این جهت است که ما در حال رفتن است.

فردی استوارت: جایی که شما ایستاده در لغو بدهی های دانشجویی و مدیکر برای همه ؟

لورن Ashcraft: بله. من بسیار پرشور در مورد این کار و پرداخت کننده تک مدیکر برای همه, چرا که ما فقط مجاز سود به ترتیب اولویت بیش از مردم در بسیاری از راه های مختلف.

امروز من مبارزه با شرکت بیمه چون من نسخه ای که من نیاز. و این که به طور کلی چرا شما تجویز چیزی – از آنجا که خود را دکتر می گوید شما به آن نیاز دارید. هر زمان که من فکر می کنم در مورد این واقعیت است که شرکت های بیمه گفت که من تا به حال به دکتر من به آنها تماس بگیرید و به آنها بگویید که من در واقع نیاز به دارو آن را به پوشش داده شده – آن را به عنوان یک کمدین های خنده دار. اما به عنوان یک انسان این وحشتناک است. ما نیاز به دریافت سود واسطه از معادله. و بین من و دکتر, اگر دکتر من می گوید که من نیاز به چیزی و سپس باید وجود داشته باشد هر چیزی که ایستاده در راه از من گرفتن که دارو.

از نظر بدهی های دانشجویی, من شده اند واقعا خوش شانس است. من رفتم به دانشگاه غرب ویرجینیا است که گران ترین جایی برای رفتن. اما من خوش شانس بود به نیز وجود دارد در یک بورس تحصیلی و کار تمام راه را از طریق. من سمت چپ کارشناسی بدون بدهی است که بسیار نادر است. سپس رفتم به مدرسه گراد در بورس و مشغول به کار تمام راه را از طریق مدرسه گراد و در سمت چپ با هیچ بدهی. و من هرگز توصیه به هر کسی که به انجام است که به دلیل آن قطعا اصلاح کردن چند سال از زندگی من است. اما واقعیت این است که من شده اند قادر به شروع به چیزی شبیه به یک 401k است که بسیار نادر است برای کسی که 30 سال – واقعیت این است که من به برخی از بازنشستگی و بسیاری از افراد دیگر سن و سال من هستند تنها با پرداخت اصل وام های دانشجویی خود را و نه حتی فکر کردن در مورد بازنشستگی و نمی تواند برای چندین دهه به دلیل آنها گیر کرده است. ما اجازه می دهد مردم را به سرمایه گذاری در خود و خانواده و آینده خود را. شما نباید به یک کار تمام وقت در حالی که رفتن به مدرسه تمام وقت به منظور قادر به یک حساب بازنشستگی روزی. این کاملا مسخره است. ما باید لغو بدهی های دانشجویی و همچنین آموزش عالی رایگان به طوری که مردم نمی نگه داشتن پایان دادن به این وضعیت است.

هارون سفید: ما شاهد ظهور جوان فعالیت های دانشجویی از گرتا Thunberg جمعه را برای آینده, طلوع و انقراض شورش. شما برای سبز معامله جدید است. من تعجب اگر شما می توانید تصور کنید چه سبز جدید مقابله معنی برای این منطقه و ترکیبات خود در نیویورک 12?

لورن Ashcraft: در بسیاری از همسایگان ما و ترکیبات انجام هزینه ها و بار ما نمی گرفتن یک مهاجم به اندازه کافی مبنی بر بحران آب و هوا. هنگامی که ما نگاه چیزی شبیه به شرق رودخانه پارک بسیار بالا بخشی از این پارک در منطقه است. و این پارک در واقع به خاک سپرده شود بالا و سیل دیوار نصب می شود چرا که شهر نیویورک سطح دریا در حال افزایش است در یک و نیم برابر نرخ هر جای دیگری در این جهان.

هر زمان که من نگاه کنید که چگونه نوتون نهر اغلب سیل و سموم محیط زیست ما, من فکر می کنم در مورد چه مقدار از این منطقه نادیده گرفته شده و چقدر ما می تواند مانع مردم از نیاز به حمل است که هزینه از غفلت است.

کارولین Maloney شده است '93. اگر چه او تا به حال گرفته شده از یک موضع تهاجمی در مبارزه برای محیط زیست ما 26 سال پیش و اگر چه او هرگز متوقف صحبت کردن در مورد آن ؟ مطالعات نشان میدهد که چگونه خطرناک جهت ما در حال حرکت است و مردم مانند برنی ساندرز شده اند صحبت کردن در مورد آن را برای زمان بسیار طولانی است. و در حال حاضر AOC ساخته شده است آن را چنین بخش عظیمی از نامزدی او را و وقت خود را در دفتر. ما شاهد این هستیم که جدیدترین اعضای کنگره در حال قادر به در واقع فشار برای تغییر رادیکال است که ما نیاز داریم چرا که آنها خریداری شده توسط شرکت های بزرگ. من واقعا افتخار به مبارزه در این راه و برای حمایت از همسایگان من در نیویورک 12th منطقه و کل جهان است.

فردی استوارت: برای تصویب خود را مترقی دستور کار حتی اگر شما برنده شوید شما در حال رفتن به مجبور به مقابله با یک کار بسیار استقرار میانه رو رهبری حزب. و من تعجب اگر شما هر گونه افکار در مورد چگونه شما ممکن است مقابله با آن است ؟

لورن Ashcraft: من آمده از زغال سنگ کشور است. و من فکر می کنم که در واقع تبدیل به یک قدرت من چرا که من فقط در حال احاطه شده توسط مردم که فکر می کنم بسیار محافظه کارانه از جمله بسیاری از اعضای خانواده من است. و من سوسیالیستی و دموکراتیک و من برای مبارزه دموکراتیک سوسیالیستی پلت فرم. و بنابراین هر زمان که من با خانواده ام در ابتدا آنها مانند: اوه میخوای اجرا برای دفتر به عنوان یک دموکرات چیست ؟ و در حال حاضر آنها در هیئت مدیره. یکی از اعضای خانواده من به من گفت روز دیگر "از تمام افرادی که در حال اجرا برای رئیس جمهور من فکر می کنم برنی ساندرز ممکن است به ما کمک بیشتر".

پدرم گذاشته و از کار خود و آنها فقط از طریق هر بازنشستگی آنها فکر کرده بودند چرا که آنها در حال پرداخت از جیب برای Obamacare. این چیزی است که بسیاری از مردم فکر می کنم اتفاق می افتد در پایان زندگی حرفه ای خود را. این واقعیت است که این اتفاق برای خانواده من نیز در حالی که از شنیدن پیام در مورد تک پرداخت کننده مدیکر برای همه – واقعا طنین انداز می شود و آنها نمی دموکراتیک سوسیالیست. مردم بیشتر شده نامزدها که ما به دفتر پربار تر این گفتگوها خواهد بود. بنابراین اگر نام تجاری جدید کنگره را تخته می شود که بزرگ – اما هر چرخه انتخابات ما باید بیشتر و بیشتر مردم که در حال مبارزه برای چیز درست است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن