راه اندازی Parlia

ما در آمد.ما آن را در افزایش رادیکالیسم سیاسی ما رهبران بازگشت از زبان و یا نژاد از کمونیسم screeching خشم از

توسط NEWSATROPAT در 15 اردیبهشت 1399

ما در آمد.

ما آن را در افزایش رادیکالیسم سیاسی ما رهبران بازگشت از زبان و یا نژاد از کمونیسم screeching خشم از صحبت های ما در رسانه های اجتماعی و خشونت و بی تمدنی ما رسمی و گفتمان سیاسی (مغلوب ساختن پیشی جستن, اوربان, Duterte و غیره). ما آن را احساس بیش از حد – tiptoeing در اطراف مکالمات ما را به waded: در بریتانیا ما Brexit PTSD به ما آموخته است که این استدلال در مورد ایده های است که اغلب به حمله به کسی را حس خود.

و این تحقیقات می گوید: همان, هر چند به درجات مختلف در کشورهای مختلف (انگلیس جالب است در اینجا - ببینید این تغییر از سال 2005 تا به امروز).

درستی وجود دارد کمی اجماع به همین دلیل است.

شاید ما در حال از دست رفته ترسناک به اندازه کافی outgroup. بدون شر شوروی به یکی شدن در برابر و یا حتی (پر از شکوفه) تهدید افراط گرایی اسلامی ما علیه خودمان.

شاید ما در یک دورهای نقطه عطف کاهش غرب است که باعث رادیکال و بنابراین polarising rethink که در آن ما باید به عنوان. شاید ما به سادگی متوجه قبلی دوره از اجماع گسترده فقط کار نمی کند: خونتان فقر شکسته آب و هوای شدید و نابرابر توزیع ثروت رو رو به پایین و امید به زندگی نیز تقاضای تجدید نظر از که ما می خواهیم. سن خشم در سمت راست و سن از خشم و انزجار در سمت چپ.

شاید polarisation طبیعی نقطه پایان رقابت دو حزب دموکراسی (که در آن رای گیری الگوهای در حال حاضر به درستی انجام ارتباط با سایر شاخص های اجتماعی – نژاد و جنسیت و محله و مذهب و قومیت و...)

شاید تقصیر از تلویزیون و ما سیاست را به عنوان سرگرمی (Nixon/کندی تلویزیون بحث و مقابله و بحث نشان می دهد) و یا گسل از تکنولوژی, سیستم عامل, کنده کاری ما تا به اطلاعات سوله (احتمالا درست نیست) و algorithmically به ما نشان میدهد تنها محتوا که بی عدالتی و یا emotes (قطعا بسیار درست است).

شاید آن را حتی گسترده تر از همه که. شاید اینترنت افراد ما را به چنین اطلاعاتی مازاد آن destabilises احساس ما از ما هستند و حرکت بسیار قضیه یک واقعیت اجماع. شاید شناختی بیش از حد از اینترنت می فرستد و ما خزیدن به آغوش بی شعور قبیله ای هویت و معمولا خیلی بی شعور و رهبران قبیله ای که بیان آنها.

من نمی دانم. من احساس می کنم کمی از همه کسانی که همه چیز.

اما به هر علت نتیجه وحشتناک است.

که در آن اختلاف نظر است با شکوه – بنیاد علمی روش فرض دموکراسی – polarisation باعث می شود آن را غیر ممکن است برای گوش دادن به یادگیری به حرکت مکالمه رو به جلو است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن