بزرگ کشتی ممنوع در کانادا حداقل تا اکتبر 31

توسط: AP | اتاوا | منتشر شده در تاریخ: 30 مه سال 2020 2:25:24 pm Garneau گفت او این را درک می کند ای

توسط NEWSATROPAT در 10 خرداد 1399
توسط: AP | اتاوا | منتشر شده در تاریخ: 30 مه سال 2020 2:25:24 pm
Japan cruise ship coronavirus, coronavirus Japan news, coronavirus covid-19 japan cruise ship, Costa Atlantica ship, Costa Atlantica ship japan coronavirus, japan coronavirus news Garneau گفت او این را درک می کند ایجاد خواهد شد قابل توجه مشکلات اقتصادی برای کانادا صنعت گردشگری. او نشان داد که فدرال بخش گردشگری در حال کار بر روی یک طرح برای کمک به. (AP/فایل)

بزرگ کشتی های کروز را همچنان ممنوع است از عملیاتی در آب های کانادا حداقل تا اکتبر. 31 به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس کشور وزیر حمل و نقل جمعه اعلام کرد.

وزیر حمل و نقل مارک Garneau گفت: به منظور امر به کشتی های کروز با یک شب اقامت و بیش از 100 مسافر و خدمه. این حرکت گسترش و گسترش سفارش صادر شده در اواسط ماه مارس که منع کشتی با بیش از 500 مسافر از آب های کانادا تا جولای.

کوچکتر کشتی ها اجازه خواهد داشت به فعالیت پس از ژوئیه 1, اما تنها با اجازه استانی و منطقه ای مقامات بهداشتی. اما کشتی با بیش از 12 مسافران خواهد بود منع از رفتن به قطب شمال تا حداقل Oct. 31 از ترس است که ممکن است حمل این ویروس را به یک کنترل از راه دور جامعه شمال.

"نگه داشتن کانادایی و حمل و نقل کارگران امن همچنان اولویت من در طول COVID-19 همه گیر" Garneau گفت.

Garneau گفت او این را درک می کند ایجاد خواهد شد قابل توجه مشکلات اقتصادی برای کانادا صنعت گردشگری. او نشان داد که فدرال بخش گردشگری در حال کار بر روی یک طرح برای کمک به.

در سال گذشته 140 کشتی های کروز به ارمغان آورد بیش از 2 میلیون بازدید کننده به کانادا پورت. یک سال 2016 مطالعه نشان کروز کمک بیش از 3 میلیارد دلار کانادا (US$2.1 میلیارد دلار) به اقتصاد کانادا از جمله حدود 1.4 میلیارد دلار کانادا (US$1.01 میلیارد دلار) در هزینه های مستقیم توسط خطوط کروز و مسافران خود را. بیش از 23,000 کانادایی ها به طور مستقیم یا غیر مستقیم شاغل به دلیل کشتی های کروز.

بریتیش کلمبیا, کانادا و اقیانوس اطلس استان های سود بیشتر است.

جزیره پرنس ادوارد را در میان مناطق صدمه دیده با منظور گفت: مدیر عامل این جزیره شارلوت تاون نمایندگی مجاز مایک کوکران.

"انسان تاثیر چشمگیر وجود دارد سوال در مورد آن? او گفت:. "برای دیدن تمام آن را به توقف آمده است, این یک روز بسیار غم انگیز برای ما است."

"شما نگاه mom-and-pop مغازه ها و رستوران ها در اتوبوس تور اپراتورهای تاکسی سبز Gables _ می رسد در همه جا" Cochrane اضافه شده است.

کشتی های کروز یکی از اولین و بدترین ضربه بخش از در گیر با صدها مسافر سقوط بیمار در کشتی قایقرانی در نقاط مختلف جهان است. حمل و نقل کانادا نظارت صدها نفر از کشتی های با کانادایی ها در هیئت مدیره به عنوان رگ های مبارزه شیوع بیماری و یا اجازه نداشتند به حوض در برنامه ریزی بنادر به عنوان کشور بسته به گردشگران خارجی برای حفظ coronavirus ،

چند صد کانادایی شد, پرواز به کانادا و قرنطینه در انتاریو پس از پیاده کشتی های با شیوع بیماری که لنگر انداخت در ژاپن و کالیفرنیا. حداقل یک دوجین مسافران از شاهزاده بزرگ کشتی کروز تشخیص داده شد با COVID-19 پس از قرنطینه در ترنتون. یک کانادایی که در هیئت مدیره الماس شاهزاده درگذشت در ژاپن در ماه مارس پس از بستری با COVID-19.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب