کرملین رد اتهام دخالت در انتخابات

توسط: AP | مسکو | منتشرشده: ژوئیه 17 سال 2020 9:31:52 pm بوریس جانسون انتخاب شد به عنوان نخست وزیر بر

توسط NEWSATROPAT در 27 تیر 1399
توسط: AP | مسکو | منتشرشده: ژوئیه 17 سال 2020 9:31:52 pm
Boris Johnson, UK prime minister, uk elections, Russian influence in uk elections, indian express بوریس جانسون انتخاب شد به عنوان نخست وزیر بریتانیا در آخرین انتخابات عمومی در سال 2019. (پارلمان بریتانیا/جسیکا تیلور از طریق AP)

کرملین روز جمعه "قاطعانه" رد اتهام دخالت در سال 2019 بریتانیا و گفت: این ادعا خواهد شد و تاثیر منفی روابط روسیه با بریتانیا.

"ما همواره قاطعانه انکار هر گونه دخالت روسیه در دخالت در هر کشور انتخابات از جمله انگلستان" سخنگوی کرملین دیمیتری Peskov به خبرنگاران گفت:.

دولت بریتانیا را متهم به "روسیه بازیگران" روز پنج شنبه به دنبال دخالت در آخرین انتخابات عمومی.

وزیر خارجه بریتانیا Dominic Raab گفت: در یک بیانیه کتبی به نمایندگان مجلس آن است که "تقریبا قطعی" که افراد ناشناس "به دنبال دخالت" در دسامبر 2019 انتخابات با تقویت آنلاین "غیر قانونی به دست آورد و به بیرون درز دولت اسناد و مدارک".

Raab همچنین گفت: وجود یک "جریان تحقیقات جنایی" به چه اسناد و مدارک به دست آمد.

وزارت امور خارجه روسیه سخنگوی ماریا Zakharova در روز پنج شنبه ناودان Raab بیانیه به عنوان "مبهم و متناقض" و به نام در انگلستان به "تولید حقایق" حمایت از اتهامات.

"از یک طرف وجود دارد هیچ مدرکی از سوی دیگر ممکن است برخی از اقدامات تلافی جویانه ع" Zakharova گفت: در هفته رسانه های توجیهی. "اینها متقابلا منحصر به فرد همه چیز."

Peskov روز جمعه گفت که این اتهامات را "منفی تاثیر دو جانبه روسیه و بریتانیا, روابط" و اضافه کرد که "انگلیسی ها طرف به سختی می تواند هر چیزی را برای تشدید ماهیت روابط دو جانبه."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن