KP Oli باقی می ماند در حال حاضر چین فرستاده تا به حال ایفای نقش در فیلم آتش بس

نوشته شده توسط Yubaraj Ghimire | کاتماندو | به روز شده: مارس 4, 2020 12:17:59 am پکن فرستاده به کات

توسط NEWSATROPAT در 14 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Yubaraj Ghimire | کاتماندو | به روز شده: مارس 4, 2020 12:17:59 am
KP Oli stays for now, China envoy had role in truce پکن فرستاده به کاتماندو است که اعتبار برای ایجاد روابط حسنه در سطح بالای حاکم نپال و حزب کمونیست و در روند صرفه جویی در صندلی نخست وزیر K P Oli. (عکس)

ریختن تصویر خود را از یک تمایلی بازیکن در سیاست داخلی و نپال و چین بوده است ایفای نقش فعال این چند روز گذشته در کاتماندو قدرت بازی.

سفیر هو Yanqi پکن را فرستاده به کاتماندو است که اعتبار در اندازه بزرگ برای ایجاد روابط حسنه در سطح بالای حاکم نپال و حزب کمونیست و در روند صرفه جویی در صندلی نخست وزیر K P Oli.

یک جلسه بسیار مهم از نه عضو حزب مرکزی دبیرخانه به پایان رسید شنبه شب با Oli پیروزی پس از یک "بیایید با هم به عنوان یک متحد صورت' درخواست تجدید نظر مخالف رهبر و نخست وزیر سابق Pushpa کمال Dahal Prachanda – در شب چهارشنبه آن Prachanda که تا به حال با استفاده از همین فروم بپرسید Oli به استعفا.

در گذشته ده سال از زمانی که رئیس جمهور چین تا به حال 40 دقیقه مکالمه تلفنی با نپال همتای Bidhya دوی Bhandari ظاهرا به قول همه حمایت برای مبارزه با COVID-19 گیر سفیر هو Yanqi بسیار فعال بوده و قابل مشاهده است.

رئیس جمهور یازدهم تا به حال کاهش یافته و گسترده سیاسی نکات در حمایت از اعطای وام به نخست وزیر Oli در زمانی که حداقل شش نفر از نه مرکزی دبیرخانه اعضای آمده بود آشکارا به نفع خروج خود را به عنوان رئیس حزب و به عنوان نخست وزیر.

"جناب رئیس جمهور چین ابراز شادی خود را در بازگشت از حق محترم نخست وزیر K P Sharma Oli به صورت عادی کار برنامه بعد از پیوند کلیه عمل جراحی منتقل و بهترین آرزوهای خود را به Rt. محترم. نخست وزیر نپال برای سلامتی و شادی" اظهار داشت: آزادی مطبوعات صادر شده توسط وزارت امور خارجه در تاریخ 27 آوریل ساعت بعد از مکالمه تلفنی است.

"این غیر معمول برای رئیس جمهور چین برای انتقال پیام خود به نخست وزیر یک کشور دیگر از طریق رئیس جمهور" یک دیپلمات ارشد نپال در حال حاضر بازنشسته گفت. "پس از همه شادی خود را نیز مرتبط با سیاسی خود موفقیت و شکست مخالفان" دیپلمات است.

بین آوریل 27 مارس 1, تعطیلات رسمی, سفیر هو Yanqi ملاقات رئیس جمهور Bhandari نخست وزیر Oli, Prachanda و نخست وزیر سابق Madhav کومار نپال — 15 دقیقه از هم جدا گذشته دو نشست.

شده است وجود دارد هیچ کلمه ای رسمی از هر طرف مورد جلسات اما یک منبع بسیار قرار داده گفت: سفیر هو Yanqi توصیه وحدت در حزب و دولت با ثبات است.

چین بسیار در معرض خطر در نپال با توجه به نقش آن در توسعه پروژه های. کاتماندو نیز یک امضا به پکن کمربند و جاده ابتکار.

اتفاقا Prachanda درخواست تجدید نظر برای وحدت زیر تماس خود را به صورت فردی گری از Oli در زمان Madhav نپال ،

"من مخالف نخست وزیر Oli چون من می خواستم به کار در یک سیستم و طبق هنجارها و قانون و نه به عنوان برخی از جیب خود قصبه. دو ستاد می تواند همیشه در یک طرف اما نه به قیمت از اصول حزب" گفت: در نپال است که کاهش یافته است به قبول Oli را به عنوان سومین رئیس حزب پس از او و Prachanda.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن