Kolpack: گاومیش کوهان دار امریکایی در مقابل Gophers در پرداخت به ازای هر مشاهده کامل خواهد بود, دانشکده فوتبال Plan B

بله شاید ما ضربه پایین سنگ و در حال حرکت در جهت دیگر. نشانه هایی وجود دارد که بزرگترین سوال برای ضربه زدن فارگ

توسط NEWSATROPAT در 16 خرداد 1399

بله شاید ما ضربه پایین سنگ و در حال حرکت در جهت دیگر. نشانه هایی وجود دارد که بزرگترین سوال برای ضربه زدن فارگو از سال 1989 Fargodome رای عمومی پاسخ داده می شود در یک شیوه ای مثبت: خواهد ایالتی داکوتای شمالی و اورگان فوتبال بازی بازی های برگزار شده در سپتامبر. 5?

گاومیش کوهان دار امریکایی بازیکنان انتظار می رود به بازگشت به دانشگاه در هفته آینده برای آغاز تمرینات البته در گروه های کوچک. کافه ها و رستوران ها در مینه سوتا میله میله برای باز کردن در هفته آینده. به آرامی به نظر می رسد که ما به حفر سوراخ در سراسر کشور است.

اما آن را با یک هشدار از جامعه پزشکی: ویروس است که هنوز هم وجود دارد و آن می تواند بازگشت در بیشتر نگران کننده این کلیپ سقوط.

این روزها هر طرح نیاز به یک طرح B اگر نه یک برنامه C. در مورد فوتبال کالج برنامه تیم از داکوتای شمالی و مینسوتا, من پیشنهاد زیر را با عذر خواهی به پاتریک Reusse: خانه-و-خانه بین Gophers و گاومیش کوهان دار امریکایی.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

Reusse است ستون نویس مینیاپولیس استار تریبیون نوشت که یک قطعه ترویج سالانه NDSU در مقابل بازی مینه سوتا در مینیاپولیس با Gophers گرفتن دروازه در آن TCF بانک ورزشگاه یک فصل و تیم های گلدان در تماس با ما بانک ورزشگاه در مرکز شهر, مینیاپولیس, زیر سال.

فقط فکر می کنم از امکانات.

اگر همه گیر می رسد به نقطه ای که هر دو تیم باید برنامه های خود را تغییر داده به کنفرانس بازی تنها آن را درست خانه-و-خانه. فن جنبه می توان رندر های بسیار پایین اگر در تمام با توجه به اجتماعی فاصله. پس تو را نمی خواهد باید در رابطه با 18,750-صندلی دروازه شهر بانک زمینه در Fargodome مقابل 50,805-صندلی TCF بانک ورزشگاه.

مدارس می خواهید صرفه جویی در هزینه?

گرفتن اتوبوس 240 کیلومتر کار می کند. آن می تواند پرداخت به ازای هر مشاهده اغراق در خط از کسانی که در حوادث بوکس حرفه ای مانند تایسون در مقابل Spinks. 1988 مبارزه بین مایک تایسون و مایکل Spinks ساخته شده و حدود 70 میلیون نفر است.

من هرگز فراموش نکنید که پول تخلیه. من پرداخت می شود مقدار X برای 91 ثانیه از عمل است. اولین دور حذفی.

گاومیش کوهان دار امریکایی در مقابل Gophers نمی شود که درآمد ballpark اما این امر می تواند در تمام طول روز ، من مطمئن هستم که وجود خواهد داشت مشکلات با هر تیم و تلویزیون قرارداد اما اگر ما به این نقطه هر چیزی خواهد بود در جدول به نام برنامه ورزشی زنده ماندن است. مینه سوتا مدیر ورزشی علامت Coyle گفت: "متوسط" ضربه از همه گیر می تواند به معنای یک 30 میلیون دلار ضرر به بخش خود را.

آن را به همه چیز در مورد تولید و کمتر در مورد طرفداران تلاش برای ظروف سرباز یا مسافر تا تیم مقابل جرم در سوم پایین. مانند فیل در مقابل ببر, ما نیاز به میکروفن بر روی بازیکنان و مربیان (بله ما می دانیم که XFL که سعی کردم اما این نیز XFL).

ما باید بیشتر فارگو در مقابل مینیاپولیس قبل از بازی تعامل مانند یک بحث بین دو جانباز columnists که پوشش هر تیم: Mike McFeely مقابل Sid هارتمن. در حال حاضر که به نظر می رسد مثل یک رسم اما من فکر می کنم ما مایک مرد ممکن است بیشتر در مخزن.

Sid کمی بیشتر تجربه در کنار او. او متولد شد و دو سال پس از همه گیری آنفولانزای اسپانیایی در سال 1918 و او آن را از طریق تقریبا پنج دهه از فوتبال لاک پشت نقب زن. تو هنوز نشده برنده کلی کنفرانس عنوان از سال 1967 اما آن را به اشتراک گذاشتن یک ده بزرگ غرب بخش عنوان فصل گذشته در دستیابی به موفقیت در سال است که تا به حال Gophers در بحث ملی.

هر دو برنامه در حال گرم است.

گاومیش کوهان دار امریکایی موفق به کسب هفت هشت FCS ملی عنوان. آنها برنده 37 مستقیم. آنها مورد ضرب و شتم شش راست FBS تیم و 9-3 کلی در برابر 85-برنامه های بورس تحصیلی. آنها 2-1 برابر Gophers با آخرین پیروزی آینده در سال 2011.

U خودداری کرده است به برنامه پس با بزرگترین دلیل بودن آن را بی معنی به خطر از دست دادن به یک FCS تیم در دورانی که هر شمارش پیروزی به سمت کاسه فصل است. این یک وضعیت بدون برنده در استخدام و به خصوص شهرهای دوقلو بچه ها. گاومیش کوهان دار امریکایی بازیکنان از مترو رفت و به کسانی که در بازی با خون در چشم خود را به خاطر آنها احساس تحقیر شده میبیند.

این متفاوت است.

در این سال در مورد بقا در بسیاری از راه های. Gophers مقابل گاومیش کوهان دار امریکایی, یک بازی برای باز کردن فصل در ماه سپتامبر و دیگر به پایان فصل به طور منظم.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب