Knifeman stabs شش در گلاسکو قبل از اینکه به ضرب گلوله توسط پلیس

توسط: رویترز | گلاسکو | به روز رسانی: 27 ژوئن 2020 8:23:35 am در این عکس ارائه شده توسط توییتر خوراک

توسط NEWSATROPAT در 9 تیر 1399
توسط: رویترز | گلاسکو | به روز رسانی: 27 ژوئن 2020 8:23:35 am
در این عکس ارائه شده توسط توییتر خوراک @Milroy1717 اورژانس خدمات حضور در صحنه حادثه در گلاسکو اسکاتلند روز شنبه 26 ژوئن 2020. (@Milroy1717 از طریق AP)

یک مرد با چاقو به شش نفر از جمله یک پلیس در شهر گلاسکو در اسکاتلند در روز جمعه قبل از او کشته شده توسط پلیس.یک شاهد عینی گفت که اخبار آسمان دیده می شود, چند نفر تحت پوشش در خون تحت درمان توسط اورژانس خدمات پس از این حادثه در یک هتل مرکز شهر. پلیس مسلح وارد در عرض چند دقیقه.

پلیس ذکر شده مهاجم به عنوان تنها مرگ و میر با وجود گزارش های رسانه ها پیشتر که او تا به حال به کشته شدن دو نفر دیگر.

در این عکس ارائه شده توسط جیمی اونیل خدمات اورژانس حضور در صحنه حادثه در گلاسکو اسکاتلند روز شنبه 26 ژوئن 2020. (جیمی اونیل از طریق AP)

پلیس اسکاتلند دستیار ارشد پاسبان استیو جانسون گفت: این حادثه شده بود موجود و وجود دارد هیچ خطر گسترده تر به مردم است. "فردی که به ضرب گلوله کشته شد توسط پلیس مسلح مرده است" پلیس اسکاتلند در بیانیه ای گفت:, و اضافه کرد که آنها به دنبال نه برای هر کس دیگری. پلیس گفت: آنها درمان این حادثه به عنوان تروریسم است.

در این تصویر گرفته شده از آسمان ویدئو خدمات اورژانس حضور در صحنه حادثه در گلاسکو اسکاتلند روز شنبه 26 ژوئن 2020. (آسمان طریق AP)

یکی از شاهدان عینی در هتل توصیف صحنه به عنوان "پر از خون".

"من در اتاق من شنیده فریاد بلند از طبقه پایین" یک مرد که به نام او که جان به بی بی سی گفت. "من نگران و رفت و به بررسی آنچه در جریان است. وقتی که من باز بلند آن همه خون است."

پلیس گفت: تمام شش زخمی شدند مردان از جمله کشته شدن این افسر که در بحرانی اما با ثبات بیماری است. افسر بود و بعد از شناسایی توسط پلیس به عنوان پاسبان دیوید وایت. هتل Park Inn by Radisson استفاده شده برای پناهجویان در طول بیماری همه گیر کوروناویروس اگر چه مقامات هشدار داد در برابر گمانه زنی در مورد انگیزه از آن است.

نخست وزیر بوریس جانسون گفت که او "عمیقا متاثر شده این حادثه وحشتناک در گلاسکو".

اسکاتلند و وزیر اول Nicola Sturgeon گفت این بود که "سخت ترین روز برای گلاسکو" تکرار یک تماس از پلیس به جمع آوری در جمعیت این آخر هفته.

هفته گذشته سه نفر کشته شدند در جنوب زبان انگلیسی شهر از خواندن هنگامی که یک مرد دارای حق اعمال یک چاقو در رفت و داد و بیداد در یک پارک.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن