کیم جونگ سازمان ملل متحد مخالف مغلوب ساختن پیشی جستن تماس به سلاح های هسته ای

توسط: تابناک | منتشرشده: ژوئیه 28 سال 2020 10:26:49 am کیم و مغلوب ساختن پیشی جستن را ملاقات سه بار پ

توسط NEWSATROPAT در 7 مرداد 1399
توسط: تابناک | منتشرشده: ژوئیه 28 سال 2020 10:26:49 am
Chinese envoy going to US to prepare for trade talks کیم و مغلوب ساختن پیشی جستن را ملاقات سه بار پس از سال 2018 اما باید به خود بی سابقه بحث.

رهبر کره شمالی کیم جونگ سازمان ملل متحد گفت: اینکه یک کشور هسته ای کشور خود را تضمین بقا نشان دادن هیچ وجه قصد رکوع به رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تقاضا که او خلع سلاح به طور کامل.

کیم گفت: دیدار از جانبازان به مناسبت سالگرد پایان جنگ کره جنگ که کشور خود را "قابل اعتماد و موثر" بازدارندگی هسته ای اطمینان حاصل شود آن دائمی ملی ایمنی و آینده دولتی کره مرکزی خبر روز سه شنبه.

"ما راه می رفت پایین مسیر توسعه خود را به عنوان یک کشور هسته ای و تبدیل شدن به یک دولت است که می تواند در دفاع از خود در برابر هر گونه فشار خارجی و یا تهدید نظامی" کیم گفت. کره شمالی گفته است: که آن را می بیند زرادخانه هسته ای خود را به عنوان بهترین راه برای حفاظت از خود را از حمله ایالات متحده آمریکا.

"ما نمی خواهد برای یک لحظه توقف در روند تشکیل بهترین امنیت ملی قدرت است که هیچ کس می تواند چالش" کیم گفت.

در حالی که مغلوب ساختن پیشی جستن در سمت چپ درب باز برای نشستی دیگر با کیم کره شمالی گفته است که می بیند هیچ نقطه ای در تعامل با واشنگتن آن را متهم به شکستن وعده های ساخته شده در اولین تاریخی اجلاس دو سال پیش و تبدیل رویاهای برای صلح به "تاریک کابوس است."

کیم و مغلوب ساختن پیشی جستن را ملاقات سه بار پس از سال 2018 اما باید به خود بی سابقه بحث. مغلوب ساختن پیشی جستن است به نام "کامل قابل اثبات و غیر قابل برگشت" کره شمالی اتمی آرسنال قبل از آن را می توانید دریافت رهایی از تحریم خفگی آن لاشی اقتصاد است. پیونگ یانگ رهبران دیدن دادن سلاح به خودکشی سیاسی و کیم مشغول بوده است اضافه کردن به ذخایر کلاهک های هسته ای و موشک به مذاکرات با مغلوب ساختن پیشی جستن را پراکنده.

کیم رژیم نیز انگیزه ای برای نگه داشتن تنش از گرفتن خارج از کنترل و, باعث, بیشتر تحریم های بین المللی. کیم تصمیم به تعطیل مرزها در ماه ژانویه به دلیل coronavirus ناودان ترمز در زمان قانونی تجارت دولت است و می تواند با قرار دادن اقتصاد به بزرگترین انقباض در بیش از دو دهه با توجه به Fitch راه حل.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن