کپلر homers جرقه دوقلوها به تار و مار White Sox

حداکثر کپلر smacked دو, انفرادی, صفحه اصلی اجرا می شود, جیک غار Jorge Polanco و لوئیس Arraez تا به حال دو اجر

توسط NEWSATROPAT در 4 مرداد 1399

حداکثر کپلر smacked دو, انفرادی, صفحه اصلی اجرا می شود, جیک غار Jorge Polanco و لوئیس Arraez تا به حال دو اجرای تک و بازدید از دوقلوها مینه سوتا باز فصل با یک 10-5 پیروزی برابر Chicago White Sox در شب جمعه.

شیکاگو و مینه سوتا ترکیبی برای 10 اجرا می شود, 10 بازدید و سه خانه اجرا می شود در دو نوبت به عنوان شروع کوزه لوکاس Giolito از White Sox و خوزه Berrios از دوقلوها تلاش.

مینه سوتا اغل گاو یا حشم تولید پنج نوبت از دو ضربه shutout امداد.

دوقلو ضد ترور مارس تایلر Clippard تایلر Villalpando و کودی Stashak رو به دوقلوها که در خارج-آمار White Sox 11-9.

کپلر homered در هر یک از دو در-خفاش ها -- یک شات در اولین گام پس از آن یک توپ در یک زمین باز یافته بعد که قرار دوقلوها جلوتر 5-1.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

جوراب سفید بسیج برای چهار اجرا می شود در پایین این اتهام دربسته در محیط با Yoan مونکادا سه-اجرا اجرای خانه گره خورده است که این بازی در 5.

مینه سوتا بطوریکه منجر به خوب وقتی Polanco blooped دو اجرای تک به مرکز با ناشران در چهارم. دوقلوها کنترل ضبط با سه اجرا هفتم.

Nelson Cruz, کپلر, Polanco, غار و Arraez جمع آوری دو بازدید هر کدام برای دوقلوها.

مونکادا رهبری شیکاگو حمله, رفتن 3-برای-5 با یک صفحه اصلی اجرا و سه RBIs در حالی که در پایان یک سه گانه کوتاه چرخه.

White Sox rookie مرکز fielder رابرت لوئیس خاص بر روی زمین برای اولین بار او را دیدم و افزود: دو در لیگ برتر اولین. تیم اندرسون و الوی Jimenez نیز تا به حال دو بازدید به صورت شیکاگو که رفت 1-برای-7 با دوندگان در به ثمر رساندن موقعیت نسبت به 4-برای-9 برای دوقلوها.

Giolito (0-1), اجازه هفت اجرا می شود و شش بازدید در 3 2/3 نوبت با سه جنبه و سه strikeouts. Right-hander 4-6 در 11 حرفه ای شروع می شود و در برابر ،

ممکن است (1-0) برنده بود در تسکین ورود یک پیاده روی و یکی strikeout در یکی بدون گل زمین باز یافته. ممکن است به دنبال یک لرزان شروع از بریوس که در فاصله پنج اجرا می شود و هفت بازدید در چهار نوبت با یک پیاده روی و یکی strikeout.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن