Keir Starmer است کار را ایان دانکن اسمیت

یک حزب riven بیش اروپا که آخرین انتخابات سقوط نظارت یک رهبر از طرف اشتباه از این بحث. پیروز نامزد نشان دهنده م

توسط NEWSATROPAT در 20 اردیبهشت 1399

یک حزب riven بیش اروپا که آخرین انتخابات سقوط نظارت یک رهبر از طرف اشتباه از این بحث. پیروز نامزد نشان دهنده موقعیت عضویت و پارلمانی حزب اما نه کشور ، مبارک با انتخاب خود که اجرای یک rearguard اقدام علیه خروجی رهبر حزب عضویت دیدن روزهای بهتری در پیش است.

رهبری خود را راه اندازی در وسط یک بیماری همه گیر و او در تلاش برای به دست آوردن توجه کشش یا نظرسنجی گزاف گویی است که رهبران جدید امید به. آن می تواند Keir Starmer و COVID-19. یا آن را می تواند ایان دانکن اسمیت و پا و دهان بیماری است.

من کاملا مطمئن است که کسانی که خوشحال است که حزب کارگر به رهبری است و دیگر در دست چپ را اختلاف نظر دارند. به عنوان کسانی که مبارک به یک رهبر که همیشه یک Remainer.

اما آن را به ارزش به خاطر سپردن چگونه ایان دانکن اسمیت رهبری رفت. او انجام نگرفته سیاستمدار. مانند Starmer. او بسیار در این منطقه راحتی. مانند Starmer. ماکسیم که تقسیم احزاب از دست دادن انتخابات بود و یک عامل مهم در انتخابات دانکن اسمیت. به عنوان آن را برای Starmer.

پارلمانی حزب کارگر می تواند در حال حاضر خود را رهبر نخست وزیر سوالات. کار HQ می تواند به تمرکز تلاش خود را در برنده شدن در انتخابات به جای پیدا کردن اولویت های دیگر.

اما عمیق تر شباهت. برای حزب محافظه کار رای دهندگان انتخاب دانکن اسمیت قرار دادن کلید مسائل روز در قلب حزب خود تجدید نظر: کار محبوب بودند و در سال 2001 تقریبا در همه مسائل به جز اروپا است. به برجستگی های اروپایی موضوع بود و البته مشکل است. آن را – که در آن زمان مهم برای رای دهندگان.

ایان دانکن اسمیت بود نه یک رهبر کاریزماتیک. رهبری او به پایان رسید با یک حزب محافظه کار کنفرانس سخنرانی که در آن او سعی کردم به نوبه خود این را به نفع خود. 'دست کم نگیرید تعیین یک مرد آرام شد خود را خط. در زیر نخست وزیر به سوالات او ملاقات کرد کار نمایندگان مجلس shushing مجلسی برای سوال خود را. او برداشته شد و حزب بزرگان هفته بعد.

Keir Starmer باعث می شود درخواست تجدید نظر مشابه. او جدی است unshowy و صالح است. اما موقعیت خود را بر روی مسائل کلیدی خواهد خرابکاری او. تعهد به باقی می ماند که او را برنده رهبری به نظر می رسد دقیقا مانند حزب محافظه وسواس با اروپا در اوایل 2000s به بسیاری از رای دهندگان به او نیاز دارد را به نفع خود بازگشت.

او ممکن است راحت برای کسانی که اشتیاق به رهبری عقب از سمت چپ ، او ممکن است به خوبی بازی Remainers. اما کسانی که نه رای دهندگان او نیاز به متقاعد کردن.

بیشتر به طور قابل توجهی او به اشتباه مشکل است. کار هرگز نمی تواند دوباره برنده ظاهر معتبر به نوسان کارگری-حزب محافظه کار رای دهندگان که آنها برنده در سال 1997 انتخابات. این استراتژی وابسته به سنگ جامد حمایت از کار رای دهندگان در کرسی های از دست رفته در سال 2019. شما می توانید تنها رویه به مرکز اگر هسته ای خود رای نمی کویر شما.

کار به استراتژی نیاز به یکی از ساختمان های گسترده اجتماعی اتحاد در مورد مسائل که در آن محافظه کاران نمی توانید برنده شوید. Starmer رویکرد است به اجتناب آن جنبش برای رسانه های تایید. و این که رسانه ها تایید بی ثبات است و تقریبا اجتناب ناپذیر به نابودی قبل از انتخابات فقط به عنوان آن را برای اد میلیبند قبل از انتخابات 2015. رسانه ها بلعیده حزب محافظه خط که حمایت دولت منجر به 'هرج و مرج'.

و آن را به سادگی امکان پذیر نیست به دنبال هر دو جنبش و رویکرد رسانه محور استراتژی نخبگان Starmer است به دنبال. رسانه ها حسادت همکاران و نمی قیافه توسعه یک جنبش اجتماعی – به همین دلیل است که رابرت Peston و لورا rafael melo آنقدر مشتاق به گزارش تایید نشده ادعا می کنند که یک کارگر فعال بود 'پانچ محافظه مشاور' در دسامبر 2019 انتخابات. معلوم شد که این ادعا نادرست بود. اما آن نصب شده خود را روایت است که فعالان است اما یک گام به دور از خشونت های خیابانی.

Corbyn رویکرد بود خیلی بیشتر به جنبش استراتژی است که چه چیزی باعث موفقیت در سال 2017. آن را هرگز به طور کامل اجرا شده و به عنوان دیده می شود از عدم تحویل معنی دار دموکراسی در نرم افزار-Corbyn حرکت سازمان است.

البته انتخابات از ایان دانکن اسمیت بود اتفاقی برای محافظه کاران برای بسیاری از دلایل. سال 2005 انتخابات که بلر ممکن است از دست داده اند به کن کلارک بود که انتخابات را از دست بدهند. آینده آن را به عنوان قبل از سقوط سال 2008. محافظه کاران اقتصادی شهرت گرفته بود یک آمار وحشتناک در چهارشنبه سیاه در سال 1992. تا به حال آنها شده است ایستاده وقتی که موسیقی متوقف شد و دوباره در سال 2008 وجود دارد ممکن است هیچ راهی برای بازگشت.

ما می توانید ببینید یک سناریو که در آن گوردون براون می شود کار رهبر پس از سال 2005 به شکست است. او دعوا انتخابات سال 2010 به عنوان موفق ترین صدراعظم همیشه. او چهره یک بی کفایت حزب محافظه کار حزب بود که بخت با اقتصاد دو بار در 20 سال. او برنده با اکثریت عظیمی. برای چهارم خرداد ماه برگزار می شده اند وجود دارد هیچ راهی برای بازگشت. انتخاب خود را از یک بسیار ضعیف رهبر به خوبی کار می کرد برای آنها.

تقریبا باور نکردنی دیروز مشخص شده در پایان مدت که اد میلیبند را در خدمت او برنده انتخابات 2015. رای دهندگان فکر می کردند که رد 'هرج و مرج' پس از آن. تا زمانی که کار یک رهبر است که می تواند ایجاد یک لینک با رای دهندگان بدون دمدمی مزاج حمایت از رسانه های ما به مقصد بسیاری هرج و مرج بیشتر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب