قزاقستان اوراسیا توهمات

قلب اوراسیا. این شعار محبوبیت از طریق گسترده کمپین بودجه توسط دولت قزاقستان است تعریف شده چگونه جریان اصلی ناظ

توسط NEWSATROPAT در 11 تیر 1399

قلب اوراسیا. این شعار محبوبیت از طریق گسترده کمپین بودجه توسط دولت قزاقستان است تعریف شده چگونه جریان اصلی ناظران بین المللی با نزدیک شدن به جغرافیای سیاسی پس از فروپاشی شوروی قزاقستان برای تقریبا دو دهه است.

فریم پاسخ به فریبنده سوال ("آیا شما می دانید که در آن سحر و جادو زندگی می کند؟"), کمپین گل سرسبد تصویری تعلیق قزاقستان در یک فضای میانی واقع در تقاطع بین شرق و غرب و سنت و مدرنیته در vastity ذاتی به استپ چادرنشینی و آستانه بیش از حد urbanised محل. در میان فضای توصیف شده توسط قزاقستان مبلغان است اوراسیا مات نهاد با ضعیف مشخص خطوط اما متمایز هسته ای: خاک از امروز در قزاقستان. به عنوان یک ابزار برای پاک کردن قزاقستان پس از استعمار حس peripherality پیام این کمپین به نظر می رسد به آن رسیده اند مخاطبان هدف: بحث در مرزهای اوراسیا می رود و در عین حال وجود دارد عملا هیچ شکی نیست که قزاقستان است که در واقع یک اوراسیا دولت است.

در حالی که محققان دیگر problematise ملت-نام تجاری پیامدهای این کمپین من اغلب تعجب که در مورد تحت تاثیر قرار است که چنین بیش از-بازی اوراسیا هویت اعمال در قزاقستان را درک جایگاه خود را در جهان. پرسیدن یک سوال ساده - چه معنی است, در سیاست خارجی لحاظ می شود اوراسیا دولت ؟ - من سوار بر یک تحقیق طولانی سفر است که به بررسی چگونه ایده ها و سازه های مرتبط با اوراسیا سازی سیاست خارجی و البته به دنبال آن برای تقریبا 30 سال با قزاقستان اول رئیس جمهور نورسلطان A. نظربایف.

از طریق به طور منظم بازدیدکننده داشته است به قزاقستان و تعامل روشمند با بی حد و حصر صفحات تبلیغاتی نوشته شده در تجلیل از Nazarbaev را evraziiskaya strategiya (اوراسیا یا Eurasianist استراتژی; روسیه بیان می کند و هیچ فرقی بین این دو از نظر من آمد به دیدن جنبه سیاسی قزاقستان اوراسیا بودن در زیر نور کاملا متفاوت.

من هیچ کار تعریف اوراسیا در اسناد و مدارک رسمی صادر شده توسط قزاقستان رژیم و یا در تبلیغاتی روایت پرورشی توسط مطبوعات رسمی برای توصیف این اسناد. به عبارت دیگر قزاقستان رژیم هرگز اقدام به شناسایی جغرافیایی تنظیمات جایی که سیاست خارجی آن بود که به معنای به کار: محدوده ادغام اوراسیا - اصل هدف از قزاقستان سیاست خارجی - در این حس محدود به صرف ورزش در جغرافیای سیاسی تقيه.

تشکیل یک مایل فضایی نهاد اوراسیا تبدیل به یک سیاست آرمانی زمینه که در آن شرایط معاملاتی اتصال گزینه ها و فرصت های مشترک هستند ذاتا نسبت به کسانی که در دسترس به قزاقستان در چندین چند جانبه milieux که در آن ادغام شده است در واقع در حال وقوع است.

وجود دارد یک ثبت اختراع ع بازی در بازی در اینجا: مردم گسترده تر (هدف از این روایت) دعوت به تامل مزایای یک سیاست خاص (ادغام اوراسیا) و در عین حال توجه خود را کارگردانی شده است در درجه اول به رژیم است که operationalising این سیاست است. ترکمنستان گزارش شده است که زندگی در آن عصر طلایی; , mutatis mutandis, قزاقستان واقع شده است و در یک اندازه و افسانه ای منطقه که در آن فرصت ها برای همکاری نه تنها بی حد و حصر اما همچنین و شاید از همه مهمتر unprecedently مفید برای رفاه عادی قزاقستان شهروندان است.

تلاش در dissimulating قزاقستان پیچیده جغرافیای سیاسی در حال تکرار ویژگی در نظربایف چشم انداز اوراسیا. بیش از هر سیاست دیگر راننده این دیدگاه - که پتانسیل باقی می ماند مرکزی به ساخت قزاقستان سیاست خارجی در پست-نظربایف عصر نیز - الهام گرفته از قزاقستان فعالیت های بین المللی برای سی سال گذشته. نظربایف چشم انداز بنا به گزارش مجموعه در مسیر ترسیم شده توسط قبل از امواج Eurasianism بسیار انعطاف پذیر فکری و دکترین سیاسی است که به طور مداوم دوباره تصور چگونه زندگی مشترک روسیه و جمعیت آسیایی و اشکال اوراسیا را ژئوپولیتیک ویژگی.

بر خلاف قبل از متفکران اما نظربایف تولید نکرده جامع فکری چارچوب به enunciate خود Eurasianist چشم انداز است که تحت تاثیر اساسی مکانی عدم اطمینان و نگرانی در درجه سردرگمی زمانی. خالی اشاره به جهانی شدن و حاکمیت دولت و پس از فروپاشی شوروی ادغام موفق به توضیح دهید که چگونه مشترک مکانیسم به معنای به کار در سراسر عین حال-به-می شود-تعریف فضای اوراسیا. به طور مشابه قزاقستان Eurasianism متبلور در زمانی نامشخص تنظیمات آن مشکل ساز همبستگی تاریخی اشکال از اتصال در فضای اوراسیا مانع شناسایی زیربنایی شبکه های تسهیل تعامل اوراسیا متحده در قرن 21 است. به عنوان نظربایف اوراسیا به معنای افسانه ای خود را حمایت از تبلیغات نیازی به ارائه هر گونه توضیحات مفصل از مکانیزم های سیاست در جای خود به operationalise این چشم انداز است.

پیگیری اسطوره ادغام اوراسیا به رهبری مستقل قزاقستان به شوق پیوستن متعدد و همه جانبه طرح با Nazarbaev رژیم در حال ظهور به عنوان یکی از سرسخت طرفداران اینتر-governmentalism در سراسر فضای پس از شوروی. ما استفاده می شود به فکر قزاقستان به عنوان یک multivectoral سیاست خارجی بازیگر یک دولت است که مایل به عمل به عنوان کلید انتگرال در چند منطقه ای زمینه. تحقیقات من نشان می دهد که این خصلت نیاز به بازبینی جامع.

قزاقستان ورودی به فروپاشی شوروی سابق و منطقه گرایی به نظر می رسد به جای سوال حداقل تا آنجا که ساخت و ساز از یک مجتمع آسیای مرکزی شده است نگران است. از سال 1992 شده اند وجود دارد بسیاری از موارد که در آن نظربایف رژیم همه اما رها با همسایگان و ظاهرا اعضای جمهوری - به کشتی سوار بر چند جانبه ابتکارات جایی که طیف وسیعی از دور شرکای معمولا از جمله فدراسیون روسیه متعهد به بین دولتی همکاری است. با وجود او بسیار کوتاه ریاست جمهوری کنونی ازبکستان رئیس جمهور Shavkat Mirziyoyev ممکن است گفت: به کمک بیشتر به طور قابل توجهی به پیشرفت آسیای مرکزی منطقه از نورسلطان نظربایف را در تقریبا 30 سال در راس.

تا آنجا که قزاقستان چند vectorism من کتاب استدلال می کند که این است که به سادگی به سادگی بسته بندی شده ایده ها به مقصد به هیچ سیاست ارتباط برای 2020s. فراتر از ادغام در اتحاد جماهیر شوروی - منطقه باقی می ماند که اساسا روسیه محور سیاست محیط زیست - چه بردار دیگر همچنان به تحت تاثیر قرار قزاقستان سیاست خارجی در چارچوب زود پست-Nazarbaev عصر?

رابطه با چین را به منزله عمیقا تفرقه موضوع در سراسر قزاقستان فضای عمومی و یک ماده ثابت بحث میان élites در نورسلطان. همکاری که قزاقستان می پذیرد با به طور منظم نمایش داده می شود اكراه افزایش یافته است تنها از طریق روابط دوجانبه و نه از طریق الگوهای چند جانبه ارتباط مبتنی توسط قزاقستان Eurasianist دکترین.

در همان زمان سخت شدن استبدادی تن در طول Nazarbaev گذشته دهه در قدرت کاهش می یابد قزاقستان تعامل با شرکای غربی (اتحادیه اروپا و بیشتر به طور خاص) به یک صرفا تجاری تلاش ایجاد یک رابطه معادله جایی که ارزش هیچ نقشی. به عنوان رژیم در آستانه بیشتر شد استبدادی غربی بردار ناپدید شد تقریبا به طور کامل از قزاقستان سیاست خارجی رادار.

یک سری از سیاست در هم آمیخته توهم از این رو پی ریزی چشم انداز اوراسیا محبوبیت در قزاقستان است. عمیقا تثبیت شده در محیط استبدادی که پایدار نورسلطان نظربایف در طول سه دهه در قدرت ناقص نمایندگی از اوراسیا کمک قزاقستان دولت در طرح گمراه کننده در داخل کشور تصاویر از رژیم های بین المللی و فعالیت است.

مبهم ژئوپولیتیک سازه و مستمر بازتوليد mythicised اوراسیا تصاویر کار بسیار خوبی برای قزاقستان اول رئیس جمهور که - با وجود سطحی کمک به پیشرفت Eurasianist دکترین و سیاست محدود ورودی به تقویت ادغام اوراسیا - جهانی است به رسمیت شناخته شده به عنوان انجام Eurasianist. این شکل از نظربایف به جای قزاقستان خاک است که نشسته است در این حس در rhe هسته تحریف تصویر اوراسیا فروخته شده در سراسر جهان توسط مبلغان در نورسلطان.

تعیین اینکه آیا این زمینه قابل قبول است به جانشین او Kassym-Zhomart Tokayev است دیده می شود به عنوان اساسی خط از پرس و جو را حس قزاقستان محل در جهان در طول دهه آینده.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب