K P Sharma Oli در دیدار فرمانده ارتش نپال پیش از کلید جلسه امروز

نوشته شده توسط Yubaraj Ghimire | کاتماندو | منتشرشده: ژوئیه 6 2020 1:11:18 am نپال PM K P Sharma Ol

توسط NEWSATROPAT در 16 تیر 1399
نوشته شده توسط Yubaraj Ghimire | کاتماندو | منتشرشده: ژوئیه 6 2020 1:11:18 am
نپال PM K P Sharma Oli دست زدن به روابط خود با هند بدتر شده بخش در حزب حاکم. (عکس)

تمایلی به عملکرد حزب فشار از پست خود نپال نخست وزیر K P Sharma Oli ملاقات با فرمانده ارتش یکشنبه دامن زدن حدس و گمان است که او ممکن است برای برخی از اقدامات سخت از جمله اعلام فرمان به حفظ قدرت است.

به طور کلی Purna چاندرا تاپا به نام نخست وزیر این بود که در جلسه دوم خود را در دو روز پس از رسمی مذاکرات بین Oli و حزب رقیب Pushpa کمال Dahal 'Prachanda' به پایان رسید به طور ناگهانی.

Prachanda منابع گفت: اصرار داشت که او را برای حل و فصل چیزی کمتر از Oli به استعفا از پست نخست وزیر و رئیس حاکم نپال و حزب کمونیست. Oli و او دو رؤسای حزب.

Oli منابع گفت: مایل بود به دست قدرت اجرایی حزب به Prachanda شد اما در هیچ خلقی به پست.

یک کلید جلسه ایستاده کمیته معوق شد از شنبه تا دوشنبه به زمان برای بازگشت کانال حرکت می کند به نگه داشتن حزب دست نخورده است.

منابع گفت: Oli و Prachanda مایل بودند به بخش راه در جلسه یکشنبه اما دیگر رهبران از جمله NCP دبیر Bishnu Paudel مداخله و به دنبال زمان تا صبح روز دوشنبه به چکش کاری تنظیم.

وجود بخش عمیق در حزب حاکم بیش از Oli عملکرد در کل و دست زدن به روابط خود با هند در خاص است.

روز بعد از او هدایت یک قانون اساسی متمم لایحه به مجلس برای تحریم نپال نقشه جدید که شامل سه منطقه با هند (Kalapani, Lipulekh و Limpiyadhura), Oli گفته است که هند و یک بخش از رهبران در کاتماندو شد توطئه برای حذف او از قدرت است.

عصبانی اعضای حزب گفت که او تا به حال قرار دادن دولت و حزب در یک مشکل نقطه با اتهامات بی اساس و باید گام پایین.

در شنبه Oli هشدار داد اقدامات استرن و ادعا کرد تلاش بودند برای بیرون راندن نه فقط او بلکه رئیس جمهور Bidhya دوی Bhandari. از طریق کل بحران رئیس جمهور حمایت کرده است تصمیمات نخست وزیر.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب