جاستین ترودو می شود کاخ سفید دعوت در میان همه گیر

توسط: AP | تورنتو | منتشرشده: ژوئیه 7, 2020 11:18:16 am ترودو در حال انجام آنلاین, جلسات کابینه به ج

توسط NEWSATROPAT در 17 تیر 1399
توسط: AP | تورنتو | منتشرشده: ژوئیه 7, 2020 11:18:16 am
Justin Trudeau in quarantine; ترودو در حال انجام آنلاین, جلسات کابینه به جای در جلسات حضوری به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

نخست وزیر جاستین ترودو تبدیل شده پایین کاخ سفید دعوت به جشن جدید منطقه آزاد تجاری توافق در واشنگتن با رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و رئیس جمهوری مکزیک آندرس مانوئل لوپز Obrador.

مغلوب ساختن پیشی جستن و لوپز Obrador با توجه به دیدار روز شنبه واشنگتن اما ترودو سخنگوی شانتال Gagnon روز دوشنبه گفت که در حالی که کانادا خواسته های آمریکا و مکزیک به خوبی ترودو نمی شود وجود دارد.

"در حالی که وجود دارد بحث های اخیر در مورد امکان مشارکت کانادا, نخست وزیر خواهد بود در اتاوا در این هفته به صورت برنامه ریزی شده در جلسات کابینه و برنامه ریزی نشسته پارلمان" Gagnon گفت.

ترودو در حال انجام آنلاین, جلسات کابینه به جای در جلسات حضوری به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

یک مقام ارشد دولت ایالات متحده آمریکا, رسمی, زبان, خواست نامش فاش نشود به این دلیل که آنها مجاز به نقل نام گفت ترودو بود و درگیری های متعدد مربوط به شروع مجلس و coronavirus مقررات که نیاز به کانادایی ها که سفر در خارج از کشور به قرنطینه به مدت 14 روز در بازگشت. این مقام گفت ترودو خواسته است به صحبت می کنند با تهمت از طریق تلفن.

ترودو بعد از صحبت با لوپز Obrador توسط تلفن و آرزو او را به یک جلسه موفق با مغلوب ساختن پیشی جستن دفتر نخست وزیر گفت.

Gagnon گفت: پیمان جدید که در زمان اثر در تاریخ 1 ژوئیه "خوب است برای کانادا و ایالات متحده و مکزیک است. این کمک خواهد کرد که اطمینان حاصل شود که آمریکای شمالی پدیدار قوی تر از COVID-19 بیماری همه گیر."

نلسون وایزمن, یک استاد علوم سیاسی در دانشگاه تورنتو گفت: ترودو کمتر به از دست دادن توسط میداد مغلوب ساختن پیشی جستن در حال حاضر که پیمان جدید در اثر است.

"ترودو ضرر و زیان در کانادا افکار عمومی دیده می شود chumming با بسیار محبوب مغلوب ساختن پیشی جستن" وایزمن گفت. "ترودو می توانید استطاعت به صبر کردن تهمت ریاست جمهوری در حال حاضر با کمتر از چهار ماه به انتخابات آمریکا. ترودو هنوز هم قدرت پس از انتخابات تهمت بسیار کمتر احتمال دارد به طوری."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب