قاضی دستور تهمت مشاور راجر سنگ به گزارش به زندان جولای 14

توسط: عصر ایران | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 27 ژوئن 2020 8:35:17 am راجر سنگ است که با همراه همس

توسط NEWSATROPAT در 7 تیر 1399
توسط: عصر ایران | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 27 ژوئن 2020 8:35:17 am
roger stone, roger stone prison, donald trump, trump adviser roger stone, world news, indian express راجر سنگ است که با همراه همسرش, Nydia به عنوان او می رسد در دادگاه فدرال در واشنگتن خود را برای صدور حکم در روز پنج شنبه, فوریه. 20, 2020, برای, مانع یک تحقیق کنگره در تلاش برای محافظت از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. (آنا Moneymaker/نیویورک تایمز)

یک قاضی فدرال روز جمعه دستور داد راجر سنگ جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دوست دیرین و مشاور به گزارش به زندان جولای 14 شروع به حکم او پس از محکومیت به هفت جنایی تعداد در سال گذشته اعطای او 14 روز گسترش بیش از نگرانی در مورد کوروناویروس.

67 سال کهنه کار جمهوریخواه از عمل و خود توصیف "کثیف شیاد" است که زندگی در فلوریدای جنوبی برنامه ریزی شده بود به گزارش به یک زندان فدرال در فیتزجرالد, گرجستان توسط سهشنبه آینده. فلوریدا در حال تجربه افزایش تعداد coronavirus عفونت.

سنگ مجرم توسط یک هیئت منصفه در ماه نوامبر گذشته از انسداد شاهد دستکاری و دروغ گفتن به کنگره تحت سوگند در طول تحقیقات خود را به دخالت در انتخابات ریاست جمهوری 2016.

ما منطقه قاضی امی برمن جکسون که در ماه فوریه او را محکوم به سه سال و چهار ماه در زندان اعطا فرمت پی با سنگ و دستور داد او قرار داده شده در صفحه اصلی خود بردهاند.

"این آدرس متهم اظهار داشت: نگرانی های پزشکی در طول زمان افزایش موارد گزارش شده در فلوریدا و Broward شهرستان به ویژه در, و آن را احترام و حفاظت از سلامت زندانیان دیگر که متهم در اضطراب بیش از پتانسیل معرفی و گسترش این ویروس در این شرکت-تاثیر پذیری تاسیسات" برمن گفت.

مغلوب ساختن پیشی جستن, چه کسی گفته است که سنگ درمان ناعادلانه کاهش یافته است به پاسخ به طور مستقیم وقتی پرسیده شد که در یک Fox News Channel مصاحبه روز پنج شنبه که آیا او خواهد مسئله او را عفو کرد.

سنگ یکی از چندین تهمت همکاران که محکوم شدند و یا مجرم به اتهام ناشی از سابق مشاور ویژه رابرت مولر بررسی که مشروح روسیه دخالت در انتخابات 2016 برای افزایش تهمت نامزدی. او به جرم دروغ گفتن به مجلس نمایندگان کمیته اطلاعات خود را در مورد تلاش برای تماس با ویکی لیکس در این سایت منتشر شد که در مورد ایمیل های مخرب مغلوب ساختن پیشی جستن 2016 دموکراتیک انتخابات رقیب هیلاری کلینتون که آژانس اطلاعاتی آمریکا به این نتیجه رسیده بودند به سرقت رفته توسط هکرها.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.

آخرین مطالب