قاضی OK را انتشار بگو همه کتاب مغلوب ساختن پیشی جستن زاده

توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: جولای 14, 2020 1:07:27 pm در نهایت او در حل و فصل دونالد او نوشت: ت

توسط NEWSATROPAT در 24 تیر 1399
توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: جولای 14, 2020 1:07:27 pm
در نهایت او در حل و فصل دونالد او نوشت: تصمیم گیری که پسر دوم خود را به "غرور و قلدری" در مفید آمده است در دفتر و تشویق آن است.(AP Photo/الکس Brandon)

یک ایالت نیویورک قاضی برداشته اقامت در روز دوشنبه بود که به طور موقت مسدود دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن زاده از انتشار یک کتاب ارائه unflattering نگاه رئیس جمهور ایالات متحده و خانواده اش.

عدالت هال Greenwald از دادگاه عالی ایالت در نیویورک, نیویورک, رد درخواست برای توقف انتشار و لغو سفارش ضابط موقت او صادر شده و در تاریخ 30 ژوئن در برابر مریم تهمت و ناشر Simon & Schuster در درخواست از رابرت مغلوب ساختن پیشی جستن برادر رئیس جمهور است.

Simon & Schuster شد و با توجه به انتشار کتاب در روز سه شنبه.

توضیح داد| چرا تهمت خانواده در تلاش است برای جلوگیری از یک کتاب توسط رییس جمهور زاده

رابرت مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: قبلا که از انتشار "بیش از حد و هرگز به اندازه کافی: چگونه خانواده من ایجاد جهان خطرناک ترین مرد" را نقض یک قرارداد محرمانه به املاک و پدر فرد تهمت Sr. که در سال 1999 درگذشت. مریم مغلوب ساختن پیشی جستن یک روانشناس آموزش دیده است فرد مغلوب ساختن پیشی جستن را داشتند.

"با وجود این که این کتاب منتشر شده و توزیع شده در مقادیر بزرگ به فرمان Mary L. مغلوب ساختن پیشی جستن در این مقطع خواهد بود نادرست و در خدمت هیچ هدف" Greenwald گفت: در تصمیم گیری خود را.

"این امر می تواند مسئله. ... به قول ایالات متحده v. Bolton, 2020, 'توسط به نظر می رسد از آن اسب است و نه فقط در خارج از انبار آن است که در خارج از کشور,'," او نوشت.

مریم مغلوب ساختن پیشی جستن وکیل تئودور Boutrous گفت: در بیانیه ای اعلام کرد: "دادگاه آن را کردم راست در رد تهمت خانواده تلاش برای خرد کردن مریم مغلوب ساختن پیشی جستن هسته ای, سیاسی, سخنرانی در مورد مسائل مهم را با خود بردند."

وکلای رابرت تهمت نمی تواند بلافاصله نظر رسیده است. این کتاب را نشر می آید به عنوان رئیس جمهوری جمهوریخواه به دنبال یک دوره دوم در Nov. 3 انتخابات. دبیر مطبوعاتی کاخ سفید Kayleigh McEnany توصیف کرده است آن را به عنوان یک "کتاب دروغ."

مریم تهمت امر آموزش او در روانشناسی به این نتیجه در این کتاب که رئیس جمهور به احتمال زیاد دچار خودشیفتگی و دیگر بالینی اختلالات و افزایش موفقیت توسط یک پدر که سوخت آن صفات.

او می نویسد: از یک "malignantly ناکارآمد خانواده" توسط یک پدرسالار فرد تهمت که علاقه کمی نشان داد در او پنج فرزند دیگر از نظافت وارث برای خود املاک و مستغلات کسب و کار.

در نهایت او در حل و فصل دونالد او نوشت: تصمیم گیری که پسر دوم خود را به "غرور و قلدری" در مفید آمده است در دفتر و تشویق آن است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب