روزنامه نگاران پوشش ما تظاهرات صورت حمله, بازداشت

توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 1 ژوئن 2020 2:53:28 pm در برخی از حوادث و اعضای رسانه های

توسط NEWSATROPAT در 12 خرداد 1399
توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 1 ژوئن 2020 2:53:28 pm
Journalists covering US protests face assault, arrest در برخی از حوادث و اعضای رسانه های خبری به نظر می رسد هدفمند توسط پلیس و معترضان به طور یکسان و ایالات متحده آمریکا امروز گزارش شده است. (نیکول هستر/Ann Arbor News via AP)/

از سواحل شرق به غرب روزنامه نگاران پوشش گسترده اعتراضات در آمریکا پس از قتل آفریقایی-آمریکایی جورج فلوید روبرو هستند ضرب و جرح و ضربه بودن اشک-گاز کشته و دستگیر شدند به عنوان یک پیشرو در رسانه ها و فعالان حقوق بشر در خواست مقامات به اطمینان حاصل شود که خبرنگاران انجام کار خود را با خیال راحت و بدون ترس از آسیب یا تلافی.

فلوید 46 ساله آمریکایی آفریقایی, رستوران, کارگر, در درگذشت, مینیاپولیس, روز دوشنبه پس از یک افسر پلیس سفید دوخته و او را به زمین. فیلم نشان داد که افسر زانو در Floyd گردن به او gasped برای نفس جرقه اعتراضات گسترده در سراسر آمریکا.

افسر پلیس اخراج شده و روز جمعه بازداشت شد و به اتهام سوم-قتل عمد و قتل نفس. به عنوان اعتراض در سراسر آمریکا خروشان بیش خشونت پلیس و قتل فلوید پلیس با استفاده از زور برای متفرق کردن خشونت آمیز با تظاهر کنندگان.

در برخی از حوادث و اعضای رسانه های خبری به نظر می رسد هدفمند توسط پلیس و معترضان به طور یکسان و ایالات متحده آمریکا امروز گزارش شده است. از مینیاپولیس به Washington DC از لوئیزویل به لاس وگاس خبرنگاران روبرو هستند حمله و دستگیری در حالی که گزارش در اعتراضات گسترده و ناآرامی سی ان ان گزارش شده است.

عکاس آزاد لیندا Tirado شد "برای همیشه کور" اما که او را در چشم چپ او زده شد توسط یک لاستیک گلوله. در یک به روز رسانی چند ساعت بعد او گزارش داد که او "دائم کور" در چشم چپ اما که او را به ادامه کار.

"من کلاه ما فکر می کنیم اتفاق افتاده است که من در زمان یک لاستیک گلوله به صورت. آن منفجر شد من کره چشم است که در حال حاضر وصله پشت هم اما چه کسی می داند اگر آن را نیاز به عمل جراحی. چشم انداز من از بین رفته است بدون توجه به آنچه در آن باد تا به دنبال مانند اسکار حکیم" Tirado توییتی در روز شنبه.

"من برای همیشه نابینا در چشم چپ و اسناد کاملا رد به من اجازه بازگشت به کار برای آنها می گویند شش هفته. من قطعا مجاز به نزدیکی دود و یا گاز" او هنوز توییتی. دنور پست گفت: عکاس Hyoung چانگ شد و پوشش یک اعتراض در روز پنج شنبه شب در مرکز شهر دنور زمانی که پلیس اخراج دو فلفل توپ به طور مستقیم در او.

یکی دیگر از قسمت اخلال صورت گرفت, روز شنبه هنگامی که ایان اسمیت یک عکاس خبری برای KDKA تلویزیون در پیتسبورگ گفت که او "حمله" توسط معترضان در مرکز شهر سی ان ان گزارش شده است. "آنها stomped و لگد من," او نوشت: در یک صدای جیر جیر از پشت آمبولانس.

"من کبود و خونین اما زنده است. دوربین من نابود شد. گروه دیگری از معترضان کشیده من و زندگی من را نجات داد. با تشکر از شما!" در ضمن ما بر اساس کمیته حمایت از روزنامه نگاران (CPJ) در روز شنبه را محکوم کرد گزارش داد حملات پلیس و معترضان در برابر روزنامه نگاران پوشش تظاهرات در سراسر کشور است.

"حملات هدفمند بر روزنامه نگاران رسانه های خدمه و, اخبار سازمان های پوشش تظاهرات نشان می دهد بی توجهی کامل برای خود نقش حیاتی در مستندسازی و مسائل مربوط به منافع عمومی و غیر قابل قبول تلاش برای ارعاب آنها" CPJ برنامه مدیر Carlos Martinez de la Serna در بیانیه ای گفت:.

روزنامه نگار و فعالان حقوق بشر به نام مقامات شهرستان در سراسر کشور "به دستور پلیس به هدف ؟ روزنامه نگاران و اطمینان از آنها گزارش می تواند با خیال راحت در تظاهرات بدون ترس از آسیب یا تلافی." این CPJ نیز بررسی گزارش حملات و بازداشت روزنامه نگاران در آتلانتا; لاس وگاس; لوئیزویل, کنتاکی; و واشنگتن را پوشش بدهم.

از سرمایه دولت در تالاهاسی به تمپا میامی و دیگر شهرهای فلوریدا تظاهرات و تشدید تظاهرات در روز شنبه.

در جای دیگر تظاهرات کشیده از واشنگتن DC به آتلانتا به لس آنجلس شروع مسالمت آمیز بلکه سوخت آتش سوزی و تخریب منجر به حکومت و دستگیری فلوریدا ققنوس گزارش شده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن