Josh Duhamel, هایدی Heitkamp مینه سوتا دوقلوها رئیس جمهور ارسال آرزوهای خوب برای UND فارغ التحصیلان

به جای آن وجود خواهد داشت جشن کوچک در خانه با UND فارغ التحصیلان و خانواده ها نشسته اند در اطراف یک لپ تاپ و ی

توسط NEWSATROPAT در 26 اردیبهشت 1399

به جای آن وجود خواهد داشت جشن کوچک در خانه با UND فارغ التحصیلان و خانواده ها نشسته اند در اطراف یک لپ تاپ و یا بر روی تلفن خود را به عنوان آنها صبر کنید برای خود نام و تصویر به حرکت در سراسر صفحه نمایش.

این COVID-19 همه گیر است نقل مکان کرد مراسم فارغ التحصیلی در سراسر کشور به صورت آنلاین با امید دیدار دوباره در مراسم در آینده به موفقیت های خود را جشن می گیرند.

فارغ التحصیلان دریافت شده اند به خوبی آرزوها از سابق UND دانش آموزان و دیگران به خوبی شناخته شده در داکوتای شمالی جامعه از جمله بازیگر مینت-بومی اخیر و مدرک افتخاری دریافت کننده Josh Duhamel, سابق بهداشت ، هایدی Heitkamp که همچنین دریافت مدرک افتخاری از UND سال گذشته دوقلوها مینه سوتا جمهور دیو سنت پیتر و بسیاری دیگر.

"من نمی توانم تصور کنید که شما فکر می کنید خود را به مراسم نگاه می خواهم این" Duhamel گفت: در پیام خود را. "اما آن را به بهتر از اینجا. تبریک بر همه کار سخت خود را. در اینجا برای شما!"

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"ما می خواستیم فارغ التحصیلان ما به احساس افتخار" فرد Wittmann, مدیر مراسم و دانشگاه, رویدادهای گفت.

UND خواهد بود تجلیل بیش از 1000 فارغ التحصیلان تقریبا در ساعت 10 صبح روز شنبه, مارس 16 با سه مراسم که در دسترس خواهد بود برای تماشای آنلاین روی UND وب سایت. این مراسم عبارتند از: به طور کلی برای شروع کارشناسی, کارشناسی ارشد و دکترا; دانشکده علوم پزشکی و بهداشت شروع و قانون مدرسه شروع.

در هر یک از مراسم را شامل تصویری از سخنان رییس جمهور موقت جاشوا وین و سایر مدیران و همچنین به عنوان یک اسلاید از هر دانش آموز با, نام, درجه, عمده, ثبت نام و ارسال عکس. بینندگان و دانش آموزان می توانند با جستجو بر اساس نام و به عنوان دیده بان در هر یک از مراسم.

نامزدهای واجد شرایط برای فارغ التحصیلی تعداد 2,063. UND خواهد جایزه درجه به 1,351 دانشجویان مقطع کارشناسی 580 کارشناسی ارشد و دانشجویان دکترا 74 پزشکان و 55 قانون آموزان است.

"همه گیر اتحادش را تغییر زندگی خود را به عنوان یک دانشجو و به عنوان یک عضو از دانشگاه داکوتای شمالی در جامعه" گفت: Wynne. "من واقعا برای شما آرزو می تواند در اینجا به جشن می گیرند با دوستان خود. من آرزو می کنم شما در اینجا می تواند به راه رفتن در سراسر مرحله به عنوان خانواده و دوستان خود را تشویق. شما در دانشگاه داکوتای شمالی. روح خود را و اشتیاق خود را قابل توجهی انعطاف پذیری در طول این زمان به چالش کشیدن. شما در حال UND."

شکارچی Pinke یک UND دانشجویی و عضو تیم ملی فوتبال که زخمی شده بود در یک حادثه اسکی در ماه دسامبر نیز با او آرزوهای خوب.

"مدرک است نه رویا. این فرایند است و در این فرآیند همه کار سخت و فداکاری و پشتکار در حال رفتن به صفات است که شما را از طریق بقیه عمر خود را. تبریک و رفتن Hawks!" Pinke یک مهندسی مکانیک عمده گفت.

فیلم ها بیشتر خواهد شد به زودی Wittmann گفت: با توجه به آن نام خواهد شد.

دانش آموزان بعد از دریافت فارغ التحصیلی "هاوک بسته" با مدرک دیپلم پوشه چاپ, برنامه, افتخار, ترنج اگر مناسب و شروع یادگاران. بهار فارغ التحصیلان نیز دعوت به بازگشت به دانشگاه برای شرکت در یک آینده شروع مراسم.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب