Johnson & Johnson شروع بشر ایمنی دادگاه برای آن Covid-19 واکسن نامزد

توسط: تابناک | منتشر شده: ژوئیه 30 سال 2020 4:38:05 pm شش هفته بعد از تمام حيوانات در معرض SARS-CoV-2

توسط NEWSATROPAT در 9 مرداد 1399
توسط: تابناک | منتشر شده: ژوئیه 30 سال 2020 4:38:05 pm
شش هفته بعد از تمام حيوانات در معرض SARS-CoV-2 ویروس. تمام 20 حیوانات که دارونما توسعه سطح بالایی از ویروس را در ریه های خود بینی و گوش پاک کن. (بازنمودی تصویر)

جانسون و جانسون در روز پنج شنبه لگد کردن ایالات متحده ایمنی انسان آزمایشات برای آن COVID-19 واکسن پس از انتشار اطلاعات مربوط به یک مطالعه در میمون ها نشان داد که بهترین آن انجام کانديد واکسن ارائه شده حمایت قوی در یک دوز واحد.

هنگامی که در معرض این ویروس شش از شش حیوانات که کانديد واکسن به طور کامل محافظت از بیماری های ریوی و پنج نفر از شش شد محافظت از عفونت به عنوان اندازه گیری با حضور ویروس در بینی سواب با توجه به مطالعه منتشر شده در مجله طبیعت است.

"این به ما می دهد اعتماد به نفس که ما می توانیم تست یک تک شات واکسن این بیماری همه گیر و یاد بگیرند که آیا آن را به یک اثر حفاظتی در انسان" دکتر پل Stoffels, J&J افسر ارشد علمی گفت: عصر ایران در یک مصاحبه تلفنی.

این شرکت داروسازی گفت: از آن آغاز شده بود در مراحل اولیه با آزمایش های انسانی در ایالات متحده و بلژیک خواهد بود و آزمون آن واکسن نامزد در بیش از 1000 فرد سالم با سن 18 تا 55 سال و همچنین بزرگسالان با سن 65 سال و بالاتر.

دولت ایالات متحده حمایت J&J در واکسن تلاش با 456 میلیون دلار در بودجه به عنوان بخشی از هزینه های ولگردی و قانونی شکنی با هدف بالا بردن سرعت تولید یک واکسن برای پایان دادن به این بیماری همه گیر نیز آلوده کرده است که میلیون ها نفر کشته و بیش از 660,000 مردم است.

Stoffels گفت: قبل از آزمون از این نوع واکسن در بیماری های دیگر یافت می شود که یک شات دوم به طور قابل توجهی افزایش می دهد و حمایت می کند. اما در یک بیماری همه گیر تک شات واکسن دارای یک مزیت قابل توجه sidestepping بسیاری از مسائل تدارکاتی درگیر در گرفتن مردم را به دوباره خود را برای نوبت دوم.

این شرکت قصد دارد به این سوال از یک یا دو دوز در آن فاز 1 آزمایش.

بسته به این نتایج J&J در نظر دارد برای شروع در مقیاس بزرگ فاز 3 تست با یک تک شات رژیم در نیمه دوم ماه سپتامبر است. در حدود همان زمان این شرکت شروع خواهد شد موازی فاز 3 مطالعه تست یک دو شات رژیم واکسن Stoffels گفت.

J&J در واکسن با استفاده از یک سرماخوردگی ویروس شناخته شده به عنوان نوع آدنو 26 یا Ad26 به کشتی coronavirus پروتئین ها به سلول ها در بدن, باعث, بدن, برای سوار شدن یک دفاع ایمنی بدن در برابر ویروس.

در میمون مطالعه دانشمندان از J&J و دانشگاه هاروارد بث اسرائیل Deaconess مرکز پزشکی مورد مطالعه هفت بالقوه واکسن در 32 حیوانات و مقایسه نتایج به 20 کنترل حیوانات که دارونما عکس.

شش هفته بعد از تمام حيوانات در معرض SARS-CoV-2 ویروس. تمام 20 حیوانات که دارونما توسعه سطح بالایی از ویروس را در ریه های خود بینی و گوش پاک کن.

در بهترین نمایشی نامزد که J&J انتخاب شده برای انسان آزمایش هیچ یک از این حیوانات تا به حال ویروس در ریه های خود را و تنها یک نشان داد سطوح پایین ویروس در بینی سواب. تست های آزمایشگاهی نشان داد که همه آنها در حال توسعه آنتی بادی قادر به خنثی کردن ویروس پس از یک شات تنها.

"این مطالعه نشان می دهد که حتی فقط یک تک ایمن سازی با Ad26 واکسن منجر به خنثی سازی آنتی بادی پاسخ و حفاظت قوی از میمون ها در برابر COVID-19" گفت: دکتر دن Barouch یک واکسن محقق در Beth Israel Deaconness که رهبری این تحقیقات با همکاری J&J.

J&J سهام بودند تا نزدیک به 2% در $149.72 قبل از زنگ در روز پنج شنبه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن