جان شیپلی: تا کنون هیچ چیز لذت بخش در مورد راه اندازی مجدد نرم افزار ورزشی

بیس بال و بسکتبال و هاکی در آستانه راه اندازی مجدد سیستم خود را فصل به فصل و آن را به یک بشکه می خندد تا کنون

توسط NEWSATROPAT در 22 تیر 1399

بیس بال و بسکتبال و هاکی در آستانه راه اندازی مجدد سیستم خود را فصل به فصل و آن را به یک بشکه می خندد تا کنون فقط نوع از حواس پرتی ما نیاز به ذهن ما کردن این واقعیت است که ایالات متحده تبدیل شده دیزنی لند برای coronavirus.

ورزش قرار است به ما احساس بهتری حتی در مینه سوتا که آیا ما در حال مبارزه با بیماری های همه گیر و یا استاندارد با چالش های زندگی است. اگر در این هفته به ما نشان داد هر چیزی آن است که این بیماری همه گیر ما همه می خواهم به طور خلاصه اجازه خواهد درایو ورزش روزانه روایت مهم نیست که چگونه بسیاری از 400 پا homers یا پشت دست اهداف ما را ببینید.

"من فکر می کنم ما باید قبول کند که این چیزی که آن را می توان در اطراف" وحشی ستاره جناح ژاک Parise تا حدودی کمتر از علاقه در مورد شروع اردوگاه دوشنبه در TRIA یخ بازی به خبرنگاران گفت: این هفته است.

روز چهارشنبه لیگ برتر فوتبال لغو شد اولین بازی خود را "MLS بازگشت" مسابقات — جدی — از آنجا که یکی از تیم های جمع آوری شده پنج بازیکن مثبت آزمون و آیوی لیگ لغو تمام ورزشی تا پایان سال است. روز پنج شنبه ده بزرگ اعلام کرد از آن خواهد شد کنفرانس-تنها برای سقوط ورزش اگر سقوط ورزش در همه.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

تیم بیس بال را لغو تمرینات به دلیل دیر نتایج آزمون و مایک ماهی قزل آلا — که مسلما بیس بال بهترین و هیجان انگیز ترین بازیکن و نیاز نیست پول — ظاهرا باید متقاعد شده توسط هم تیمی برای بازی برنامه ریزی شده 60-برنامه بازی.

این داستان نگه داشتن ذهن ما را به این واقعیت است که نیمی از کشور در مورد تعطیل شود, دوباره, و ما نمی دانیم که آیا یا نه ما بچه ها خواهد بود رفتن به مدرسه در دو ماه.

این است که سرگرم کننده ؟ این جنون.

ایالات متحده در روز جمعه گزارش خود بزرگترین واحد-روز caseload جدید تایید موارد COVID-19 بیش از 67,000. اگر این روند ادامه یابد ما باید 4 میلیون نفر تا قبل از پایان ماه. با توجه به اطلاعات جمع آوری شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز ایالات متحده ثبت شده بود 134,580 تاج-مرگ و میر ناشی از شنبه.

NBA و WNBA در حال منزوی در شکم وحش فلوریدا که در آن 56 بیمارستان ها بدون تخت ICU اصرار برای این لحظه بازی ها خالی می شدند. در حال حاضر NBA و WNBA باید تاسف پذیرش دعوت از رژیم صهیونیستی. ران DeSantis که اعلام کرد دولت خود را باز برای ورزشی طرفدار در اواسط ماه مه. فراتر از نگرانی از بازیکن و ایمنی کارکنان است ناقص نگاه از محور چند ماه از حقوق منزوی در جهان را به ویروس نقاط.

بیس بال و هاکی را در رقابت تلویزیونی fishbowls برای نمایان لذت از طرفداران که نمی خواهد حضور اگر آنها می تواند. تا زمانی که آغاز می شود — جولای 23 برای MLB و دوقلو, Aug. 1 برای NHL و وحشی آنها را زیر عناوین: بازیکنان نگران هستند و تست مثبت و مدیران بحث احتمال این که بوت فصل لغو خواهد شد قبل از آنها آغاز خواهد شد.

به عنوان آنها باید.

اما اجازه دهید نگاهی به یک گام به عقب و صادق باشد; تماشای کشور ورزش حرفه ای لیگ پیوسته برن پشت های تاریخی جزر و مد از یک رشد همه گیر است unenjoyable. در واقع تماشای این کشور ورزش حرفه ای لیگ در حال حاضر منجر به این باور است که برخی از این احتمالا رفتن به شروع یا تکمیل شود.

مجموع اندازه بازیکن استخرهای برای همه 30 تیم های لیگ است 1,800. آیا شما فکر می کنم 1,800 مردان بیشتر در 20s خود را می توان به صراحت در مورد هوشمند سلامت خود را هنگامی که آنها تحت کنترل مستقیم از تیم های لیگ برتر و در ballparks? در هر صورت این راه رفتن tightrope.

دوقلوها در روز پنج شنبه منتشر شده خود را تا سال 2021 برنامه روز افتتاحیه مجموعه برای مارس 1 در میلواکی است. که به نظر می رسد مانند یک هدف خوب. شاید در آن زمان طرفداران و بازیکنان قادر خواهد بود برای لذت بردن از ورزش دوباره.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب