جان شیپلی: NHL یک طرح از سر بازی. چه عجیب و جالب

ما فرض به هر حال این امر می تواند بیدار. و برخی از ما فرض بر این است که زمانی که ورزش نمی کنید برای پیدا کردن

توسط NEWSATROPAT در 7 خرداد 1399

ما فرض به هر حال این امر می تواند بیدار. و برخی از ما فرض بر این است که زمانی که ورزش نمی کنید برای پیدا کردن یک راه برای دوباره بازی از آن خواهد شد خیلی زود است که هوشیار عمومی نخواهد بود علاقه مند در ersatz, ساخته شده برای تلویزیون postseasons در عرصه خالی. بود که قبل از یک درصد قابل توجهی از آمریکایی شمالی تصمیم گرفت آنها انجام می شود با کروناویروس و در نتیجه همه گیر است برای swaths بزرگ این قاره است.

امریکا آماده است به جشن می گیرند.

NHL on پنج شنبه, مارس 26 شد و برای اولین بار از عمده آمریکای شمالی لیگ به اعلام برنامه ریزی برای از سرگیری آن 2019-20 فصل و وعده داده شده به انجام این کار با احتیاط و مراقبت است که احساس می کند کمی از مد افتاده است. لیگ را اعلام تاریخ شروع کمیسر گری Bettman گفت: "زمانی که مناسب و محتاطانه."

مناسب و محتاطانه است ؟ آیا شما نمی بینید که چگونه ما صرف ما آخر هفته روز یادبود?

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

ما دگرگون و به عظمت این پست محتاطانه مرحله از این بیماری همه گیر مسئول بیش از 98,000 آمریکا مرگ و میر از طریق پنج شنبه. وقتی NHL تعطیل مارس 12, مرگ و میر شد 40. با وجود یک منحنی حرکت به طور اجتنابناپذیری به سمت بالا و پیشرو جهان در مرگ و میر و آزمایشگاه-موارد تایید شده توسط یک حاشیه بزرگ ایالات متحده است بازگشایی با بی پروا قدرت.

گوشت های بسته بندی گیاهان زندان ها و کلیپ ها خونتان اعداد در سراسر شهر های کوچک آمریکا و در عین حال ظرفیت جمعیت بیش از 4000 بسته بندی شده به حقه برای تماشای مسابقه اتومبیل رانی در Altamahaw, N. C., در روز شنبه.

در میسوری صدها نفر روز را صرف بازآفرینی در یک ولرم کلر-و-ادرار سوپ. The Ozarks تصویری که رفت و ویروسی است که به خصوص جذاب. در حال حاضر مورد مطالعه مانند زاپرودر فیلم آن را نشان می دهد پنهان دلخوشیها مانند یکی از کسانی که کهنه townscapes توسط پیتر بروگل. اوه نگاه وجود دارد دو dudes هل دادن یکدیگر. آه یک زن و شوهر!

این افراد نمی خواهد فکر می کنم طرفدار ورزش نباید سر آنها خواهید بود عصبانی نمی شود آنها را دعوت به شرکت در. چه نشسته و آرنج به زانو در ورزشگاه بیس بال هنگامی که شما بدست مست در یک بسته بندی فراتر از ظرفیت?

اجتماعی فاصله است از ماسک های صورت هستند که دو پاس. ما از تف و سرفه در افراد در حال حاضر.

به این هرج و مرج مراحل Bettman با طرح برکت خود, خونریزی قلبی.

"ایمنی ما بازیکنان و مربیان مرکزی حمایت از کارکنان و جوامع ما در حال پارامونت" او گفت:.

این بدون شک یک راحتی بزرگ برای کسانی که مشغول به کار خواهد شد در طول 24-تیم postseason مسابقات NHL ساخته شده اما به عنوان یک روابط عمومی صحبت کردن نقطه واقعا لازم نیست. در بازار رسانه های این سیاسی قطبی آن را به عنوان صدای موج مزخرف توسط بیدار شد و priggish حساسیت دانم هیچ چیز.

فقط اجازه دهید آن را رول گری. هر چه اقدامات احتیاطی شما را این 24-تیم postseason مسابقات در خالی کردن عرصه خواهد شد امن تر از دریاچه از رشتهکوه اوزارک یا دیتونا بیچ. توسط یک شات طولانی.

ورزش اول معقول در سن Coronavirus اول به تعطیل کردن کسب و کار تا زمانی که آن را امن برای بازگشت. بعد از یک مدت طولانی ذهنی و اقتصادی دردناک 14 هفته زمان باید درست باشد و شاید دلیل است که هر آنچه ما انجام می شود.

اما در زمان هاکی و بسکتبال و بیس بال و فوتبال توانید برنامه های خود را با هم, این محل نگاه ممکن است حتی بدتر. که در آن به نظر می رسد ما به رهبری است. ما ممکن است انجام شود با کروناویروس اما coronvirus نیست انجام می شود با ما.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن