John Lewis, حقوق مدنی در آمریکا پیشگام و کنگره می میرد

توسط: عصر ایران | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: جولای 18, 2020 10:08:05 am Rep. John Lewis (D-GA) شها

توسط NEWSATROPAT در 28 تیر 1399
توسط: عصر ایران | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: جولای 18, 2020 10:08:05 am
John Lewis, John Lewis dead, John Lewis dies, John Lewis cancer, John Lewis US congress, John Lewis news, Indian Express Rep. John Lewis (D-GA) شهادت به کمیته قضایی مجلس سنا در واشنگتن, ایالات متحده 11 ژانویه 2017. (ایسنا عکس: Joshua رابرتز)

ما نماینده John Lewis, یکی از پیشگامان جنبش حقوق مدنی و زمان عضو مجلس نمایندگان آمریکا درگذشت, خانه سخنران نانسی پلوسی گفت: در روز شنبه.

لوئیس که اعلام کرده بود در ماه دسامبر است که او تا به حال پیشرفته سرطان لوزالمعده شد 80.

"جان لوییس بود titan جنبش حقوق مدنی که نیکویی و ایمان و شجاعت تبدیل ملت ما – از تعیین که با او ملاقات تبعیض در ناهار شمارنده و آزادی سواری به شجاعت او نشان داد به عنوان یک مرد جوان رو به پایین خشونت و مرگ در ادموند Pettus پل اخلاقی و رهبری او را به کنگره برای بیش از 30 سال" پلوسی در بیانیه ای گفت. "در کنگره John Lewis احترام بود و معشوق در دو طرف راهرو و هر دو طرف از کاپیتول. همه ما با فروتنی به تماس با کنگره لوئیس یک همکار و دل شکسته با عبور خود را."

مراسم تجلیل از ریخت و در از سیاستمداران دیگر.

"جان لوئیس بود یک آیکون که مبارزه با هر اونس بودن خود را برای پیشبرد علت حقوق مدنی برای همه آمریکایی ها گفت:" سناتور کامالا هریس, اولین آمریکایی آفریقایی به نمایندگی از ایالت کالیفرنیا در سنای آمریکا در توییتر. "من ویران شده ام برای خود و خانواده و دوستان و کارکنان و همه کسانی که زندگی او را لمس کرد.

سناتور الیزابت وارن در توئیتر نوشت: "جان لوئیس بود یک قهرمان واقعی آمریکا و قطب نمای اخلاقی ملت ما. ممکن است شجاعت و اعتقاد راسخ به زندگی می کنند در همه ما به عنوان ما همچنان به خوبی ایجاد مشکل برای عدالت و فرصت است."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب