جو بایدن نتانیاهو در انتخابات روسیه دخالت پس از دریافت اطلاعاتی جلسات

توسط: رویترز | دیترویت (ایالات متحده) | منتشر شده در تاریخ: جولای 18, 2020 10:26:31 am دموکرات نامزد

توسط NEWSATROPAT در 28 تیر 1399
توسط: رویترز | دیترویت (ایالات متحده) | منتشر شده در تاریخ: جولای 18, 2020 10:26:31 am
joe biden, russian interference, russian interference in US election, US election 2020, Indian Express دموکرات نامزد ریاست جمهوری سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن صحبت می کند در طول یک رویداد کمپین سه شنبه, جولای 14, 2020, در ویلمینگتون دلم. (AP Photo/پاتریک Semansky)

Presumptive دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد جو بایدن روز جمعه گفت: او در حال حاضر هوش جلسات و گفته شده است روسیه همچنان به تلاش برای دخالت در ماه نوامبر انتخابات آمریکا. چین نیز در حال انجام فعالیت های "طراحی شده است برای ما به از دست دادن اعتماد به نفس در نتیجه" از سال 2020 انتخابات بایدن گفت: حامیان در طول یک آنلاین جمع آوری پول برای مبارزات انتخاباتی خود را.

"ما می دانیم که از قبل و من به شما تضمین می کنند که من می دانم در حال حاضر چون در حال حاضر من به جلسات دوباره. روس ها هنوز هم در تلاش برای سلب مشروعیت ما روند انتخابات. واقع می شود."

او هشدار داد که اگر روسیه همچنان به دخالت در آنجا خواهد بود "قیمت واقعی به پرداخت" اگر او برنده انتخابات نوامبر برابر جمهوری خواه رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

معلوم نیست زمانی که بایدن شروع به دریافت اطلاعات جلسات که در حال عادی برای حزب عمده ریاست جمهوری نامزد. مبارزات انتخاباتی خود را پاسخ نمی دهند بلافاصله به یک درخواست برای نظر.

بایدن گفت: در 30 ژوئن کنفرانس مطبوعاتی او تا به حال نشده است ارائه یک طبقه بندی جلسه توجیهی و "خیلی خوب" را برای یکی پس از گزارش مغلوب ساختن پیشی جستن عمل نمی کند در گزارش های اطلاعاتی است که روسیه تا به حال قرار داده و نعمت در نیروهای نظامی آمریکا در افغانستان است.

معاون سابق رئیس جمهور تحت ریاست جمهوری باراک اوباما انتقاد کرده است مغلوب ساختن پیشی جستن بر گزارش او نمی بخوانید هوش خود جلسات.

چند ما سازمان های اطلاعاتی یافت روسیه در عمل به کمک مغلوب ساختن پیشی جستن در سال 2016 انتخابات یک اتهام روسیه را انکار می کند و آن تهمت بارها برچسب "جعل."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب