جو بایدن: تجاوز جنسی مورد دیگر اختلاف است که می تواند از بین بردن ریاست جمهوری پیشنهاد

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: آوریل 5 سال 2020 3:34:09 pm بایدن محدود برخی از رمز و را

توسط NEWSATROPAT در 16 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: آوریل 5 سال 2020 3:34:09 pm
'Everyone's watching': Biden's VP audition process begins بایدن محدود برخی از رمز و راز توسط امیدوار کننده برای انتخاب یک زن به طور بالقوه مهم حرکت او به عنوان چهره موشکافی پس از یک سابق سنا کارمند اتهام او تجاوز جنسی در 1990s. (AP Photo/مارسیو خوزه سانچز)

حتی در حالی که جو بایدن معاون سابق رئیس جمهور و presumptive دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد آماده خود را برای سال 2020 انتخابات ریاست جمهوری با توجه به برگزار می شود در ماه نوامبر این سال وجود دارد غیر قابل انکار سیاسی موانع و اتهام تجاوز جنسی از موارد در برابر او که ترش می تواند شانس خود را.

آخرین حریف از همان پارتی, Bernie Sanders, برجسته, برخی بحث تصمیم گیری های سیاسی است که بایدن گرفته بود در گذشته به برچسب زدن به او به عنوان کسی که از تماس با مدرن حزب دموکرات است.

در اینجا برخی از چالش های هر دو سیاسی و غیر سیاسی قبل از بایدن:

ما مشارکت در جنگ عراق

پیشتر در ماه مارس ساندرز حمله بایدن در یک موضوع شبیه به یکی از او استفاده کرده بودند در برابر وزیر سابق امور خارجه هیلاری کلینتون: آمریکا برای دخالت در جنگ عراق به خصوص بایدن رای گیری برای تصمیم گیری. ساندرز به نقل از به نقل از بی بی سی که بایدن باید برای توضیح به امریکا – که خسته از جنگ های بی پایان است که منجر به از دست دادن بزرگ از زندگی, هزینه تریلیون دلار destablised بسیاری از مناطق در سراسر جهان – به همین دلیل او یکی از رهبران که ما رو درگیر در جنگ عراق.

ساندرز که یک سناتور ورمونت اغلب این واقعیت را برجسته کرد که او رای دادند در برابر این تهاجم در حالی که معاون سابق رئیس جمهور اذعان کرد. در مصاحبه با سی ان ان در ماه مارس ساندرز گفته بود که بایدن نه تنها رای دادند اما کمک به رهبری آمریکا در تلاش برای جنگ عراق بود که احتمالا "خطرناک سیاست خارجی اشتباه در تاریخ مدرن این کشور است."

در سی ان ان مصاحبه وی گفت: به نقل از "جو بایدن رای دادند برای فاجعه موافقت نامه های تجاری مانند نفتا و دائم عادی روابط تجاری با چین که ما هزینه میلیون ها شغل."

ساندرز' اتهامات علیه بایدن در جنگ عراق رای و نفتا به اشتراک گذاری مشابه پژواک در بحثهای داغ در برابر کلینتون در سال 2016 اولیه.

آن باقی مانده است دیده شود که آیا عراق موضوع را می توان با استفاده از برگ برنده های کمپین به راه اندازی یک حمله در بایدن.

'پولدار'

یکی از واضحترین خط حمله مورد استفاده توسط ساندرز در زمینه به بایدن روابط با 'پولدار'. بی بی سی به نقل از ساندرز عنوان کرد و گفت در ماه مارس که معاون سابق رئیس جمهور "bailed کلاهبرداران در وال استریت که تقریبا نابود اقتصاد ما 12 سال پیش". این بود که در رابطه با شدیدترین سقوط آزاد سهام ایالات متحده بود که در یک بعد از 2008 زیر نخست وام مسکن بحران است.

به طور جداگانه این سناتور ورمونت نیز ادعایی در نظرسنجی مناظره که بایدن در زمان و پول خود را از حامیان که در تضاد کامل با مبارزات انتخاباتی خود را که او ادعا می کند موفق شد عمدتا از طریق جمع آوری اعانه و کمک های مالی.

امنیت اجتماعی موضوع

در یک صدای جیر جیر در مارس 6, ساندرز گفت: جو بایدن "بارها و بارها حمایت برای کاهش امنیت اجتماعی" حتی به عنوان او مبارزه برای آن را در طول تمام دوران. تعقیب پس از بایدن را به جای مخلوط سابقه حمایت از ما دولت طرح های رفاه اجتماعی برای کسانی که بازنشسته شده است راجعه تم برای ساندرز که او استفاده می شود به یک تلنگر به مبارزات انتخاباتی خود را.

زمانی که بایدن یک سناتور قبل از روی لئامت دادن خود را به عنوان معاون رئیس جمهور در دولت اوباما به او گفته بود که موضوع امنیت اجتماعی باید موضوع را به دولت بدهند. "زمانی که من استدلال می کنند که ما باید یخ فدرال هزینه های من به معنای امنیت اجتماعی نیز گفت:" در سال 1995 به عنوان به نقل از بی بی سی.

زمانی که بایدن به چالش کشیده شد و در همان امنیت اجتماعی مسئله در طول مبارزات انتخاباتی او forthrightly رد پشتوانه کاهش امنیت اجتماعی است.

سقط جنین و حقوق

در طول یک مناظره ریاست جمهوری با بایدن در ماه مارس ورمونت سناتور ساندرز گفت: تجمع که بایدن در گذشته رای دادند برای هاید متمم طبق آن زنان در ایالات متحده نمی تواند فایده مدیکید دلار برای محافظت از خود و حقوق باروری و سقط جنین.

بایدن موقعیت در سقط جنین استفاده شده است به عنوان یک خط حمله توسط ساندرز. در گذشته به عنوان سناتور در سال 1981 ساندرز حمایت کرده اصلاحیه که داده اند متحده حقوق به لغو apex حکم دادگاه که تضمین حق سقط جنین. سال گذشته نیز ساندرز گفته بود او حمایت هاید متمم اما زمانی که مشخص شد که او تنها دموکرات به اصلاح او را دوره.

تارا Reade تجاوز جنسی اتهامات و بیشتر

معاون سابق رئیس جمهور مواجه شده است و خواستار رشد را به واکنش نشان می دهند به اتهام تجاوز جنسی علیه او توسط یکی از کارکنان سابق و دیگر موارد که در آن او تا به حال نامناسب لمس زنان است. بنابراین در جمعه بایدن تأکید اتهامات را رد کرده از تارا Reade سابق سنا کارمند که به او تجاوز جنسی در اوایل 1990s صراحت اعلام کرد که "این هرگز اتفاق افتاده است."

این بود که بایدن عمومی سخنان در اتهام با Reade آمد اما در یک لحظه بحرانی برای presumptive دموکراتیک نامزد به عنوان او تلاش می کند برای از بین بردن فشار پس از دو هفته ترک انکار به مبارزات انتخاباتی خود را.

"من گفت: به صراحت آن را هرگز اتفاق افتاده است" معاون سابق رئیس جمهور و سناتور در مصاحبه ای گفت: در MSNBC را "صبح جو."

همچنین به عنوان خوانده شده | آیا تجاوز جنسی اتهامات علیه کاخ سفید امیدوار جو بایدن?

تنها در ماه گذشته یکی از کارکنان سابق به بایدن در طول مدت خود را در سنا در 90s تارا Reade علنا اتهام آزار و اذیت جنسی و تجاوز در برابر presumptive دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد. او ادعا کرد که بایدن حمله و او را داخل ساختمان کاپیتول در سال 1993 حتی به کاخ سفید امیدوار انتخاباتی خبر را رد کرد و خواست رسانه ها به بررسی این موضوع است. بایدن است و در عین حال در پاسخ به او دادند.

در سال گذشته حداقل هشت زن دیگر از جمله Reade را به یاد می آورد که در آن موارد بایدن نامناسب بوسید و در آغوش گرفت و آنها را لمس. سابق نوادا قانونگذار لوسی فلرس' اتهام بیرون آمد در اوایل این ماه که در آن او متهم بایدن از بوسیدن و دست زدن به او.

بعد همانطور که در نیویورک تایمز بایدن اذعان کرد آن را و گفت که او تا به حال نشان داده شده است "ابراز محبت" به مردم در طول سال خود را در مبارزات انتخاباتی می گویند که "نه یک بار — هرگز — من اعتقاد دارم که من عمل نامناسب".

بخوانید | Reade: 'من استفاده نمی کند آزار و اذیت جنسی' در بایدن شکایت

پس از این که سناتور برنی ساندرز خواسته شده بود در CBS 'اولاند' او به نقل از نیویورک تایمز گفت: "من هیچ دلیلی برای باور لوسی." و هنگامی که از او پرسیده شد که اگر این ادعا کافی بود به رد صلاحیت بایدن از انتخابات ریاست جمهوری گفت: در همان نمایش "من فکر می کنم که تصمیم گیری برای معاون رئیس جمهور را. من مطمئن هستم که یک حادثه به تنهایی disqualifies هر کسی است."

فلورس برای اولین بار وارد اتهامات او را در مقاله ای که منتشر شد در مجله نیویورک را کاهش دهد. او گفت: طبق NYT که زمانی که بایدن مبارزه کرد و برای او و دیگر دموکرات ها که در آن سال او با قرار دادن دست خود را بر شانه او داد و "بزرگ آهسته بوسه" در پشت سر او.

در اوایل این ماه بایدن خطاب به مسائل اطراف او را در آنچه به نظر می رسد به یک خانه که در آن او گذاشته نظر خود را در ارتباط با رای دهندگان عاطفی و جسمی و همچنین امیدوار کننده بود "بیشتر توجه و احترام مردم و فضای شخصی."

"در زندگی حرفه ای من من همیشه سعی کردم برای ایجاد یک ارتباط انسان — که مسئولیت من, من فکر می کنم" گفت: بایدن به نقل از نیویورک تایمز. "من لرزش دست من و آغوش مردم من گرفتن مردان و زنان شانه و می گویند" شما می توانید انجام این کار.'"
او افزود: "هنجارهای اجتماعی را آغاز کرده اند برای تغییر آنها منتقل شده و مرزهای حفاظت از فضای شخصی تنظیم مجدد شده است و من آن را دریافت کنید. من آن را دریافت کنید. من از شنیدن آنها چه میگویند."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن