جو بایدن وعده پلیس تغییرات بدون بودجه

توسط: AP | آتلانتا | منتشر شده در تاریخ: 9 ژوئن 2020 8:48:03 am جو بایدن diverged دوشنبه از فعالان ه

توسط NEWSATROPAT در 20 خرداد 1399
توسط: AP | آتلانتا | منتشر شده در تاریخ: 9 ژوئن 2020 8:48:03 am
Joe Biden promises police changes without stripping funding جو بایدن diverged دوشنبه از فعالان هل دادن به "پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس" در ایالات متحده آمریکا با این استدلال که تعمیرات اساسی از پلیس در آمریکا می تواند در عرض های موجود سازمان های اجرای قانون. (AP/فایل)

جو بایدن diverged دوشنبه از فعالان هل دادن به "پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس" در ایالات متحده آمریکا با این استدلال که تعمیرات اساسی از پلیس در آمریکا می تواند در عرض های موجود سازمان های اجرای قانون.

یک بایدن انتخابات ریاست جمهوری مشاور گفت: "دموکرات "می شنود و سهام عمیق غم و اندوه و نا امیدی از کسانی که خواستار تغییر" پس از جورج فلوید مرگ توسط پلیس در مینیاپولیس متمرکز توجه کشور در زمینه ، اما سخنگوی اندرو بیتس اضافه شده است که بایدن "بر این باور نیست که پلیس باید defunded" به عنوان برخی از مینیاپولیس مقامات به دنبال محلی و برخی از فعالان خواستار سراسر کشور.

فلوید یک مرد سیاه و سفید بود که دست به دستبند, درگذشت, پس از یک افسر فشرده زانو خود را به Floyd گردن برای بیش از هشت دقیقه به عنوان سه نفر دیگر از ماموران ایستاده بود. تصویری از ماموران اقدامات منجر به تظاهرات در شهرستانها در سراسر جهان تحت فشار قرار دادند و بایدن و دیگر مشخصات بالا دموکرات به تماس برای امریکا در نهایت به مقابله با نژادپرستی نهادی.

معاون سابق رئیس جمهور در هوستون در روز دوشنبه به ملاقات خصوصی با فلوید خانواده پیش از تشییع جنازه او.

"بایدن پشتیبانی نیاز فوری برای اصلاحات — از جمله بودجه برای مدارس دولتی برنامه های تابستانی و سلامت روان و درمان سوء مصرف مواد جداگانه از بودجه پلیس — به طوری که افسران می تواند تمرکز بر کار پلیس" Bates گفت.

این "پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس" سرود به دست آورده بخار در میان برخی از معترضان و فعالان پیشرو فلوید پس از مرگ به طور بالقوه پیچیده بایدن توانایی برآوردن متلاشی جنبش خواستار سطوح متفاوت از تغییرات در شیوه های پلیس. و آن را برجسته آشنا ورزش برای بایدن: تلاش برای تجدید نظر به یک پیشرو پهلو که تأملی او را به عنوان یک نهاد سیاستمدار در حالی که نه بیگانه متوسط بیشتر رای دهندگان و حتی برخی از جمهوری خواهان که نمی خواهند رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن مجددا انتخاب.

خواه وقت که postured به عنوان یک "نظم و قانون" شکل و خواست فدرال و مقامات دولتی به "تسلط" معترضان را ضبط کرده است در آخرین دینامیک, ریخته گری "پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس" به عنوان رسمی rallying cry برای بایدن و همه دموکرات ها.

بایدن را عدالت کیفری را در دستور کار خود منتشر طولانی قبل از او دموکراتها presumptive نامزد شامل بیشتر پول فدرال برای "آموزش مورد نیاز است که برای جلوگیری غم انگیز و غیر قابل توجیه مرگ و میر" و استخدام اضافی افسران به اطمینان حاصل شود که بخش نژادی و قومی بازتاب از جمعیت آنها خدمت می کنند.

به طور خاص او خواستار 300 میلیون دلار تزریق به فدرال موجود جامعه محور برنامه های کمک هزینه. و او وعده به ادامه دولت اوباما شیوه های دقیق چه تجهیزات استفاده می شود با اجرای قانون اشاره ای به منتقدان داخلی ایالات متحده از سازمان های پلیس با استفاده از درجه نظامی تجهیزات در برخورد با شهروندان است.

بایدن را اولویت بیتس گفت: "بهبود روابط بین افسران و ساکنان است."

در بحث پلیس و عدالت کیفری تغییرات بایدن همچنین تاکید کرد پیشنهادات خود را به صرف بیشتر در آموزش و پرورش و خدمات اجتماعی و سرمایه گذاری در مبارزه مناطق روستايی و شهرهای امریکا همه ایده های او به عنوان سیاهی پرداختن به علل ریشه ای از جرم و جنایت.

آن موقعیت تا حد زیادی منعکس کننده بایدن رویکرد به پلیس به عنوان یک دلاور سناتور و معاون رئیس جمهور در تلاش برای حمله به یک تعادل در جایی دشوار بودن جرم و ساخت یک سیستم عدالت کیفری است که بازپروری به جای به سادگی مجازات است. اما او را ملاقات شک و تردید برای نقش خود را در سال 1994 جرم فدرال قانون است. اندازه گیری شامل پول فدرال برای نوع جامعه محور بایدن قهرمانان, اما آن را نیز کمک متحده ساخت زندانها و سخت فدرال صدور حکم قوانین در راه است که بایدن و دیگران در حال حاضر اذعان نامتناسب صدمه دیده و دیگر nonwhite متهمان.

بسیاری از کسانی که خواستار به "پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس" به اشتراک گذاری بایدن تاکید بر افزایش هزینه های عمومی در دیگر خدمات دولت از آموزش و پرورش به سلامت روان. مشاجره آنها این است که سازمان های دیگر می تواند آدرس بسیاری از مشکلات اجتماعی بدون دخالت سنتی نیروهای پلیس.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن