جو بایدن به نظر می رسد به پرچ نامزدی به عنوان 7 states, DC رای

توسط: AP | منتشر شده در تاریخ: 2 ژوئن 2020 10:00:37 pm گروه های سیاسی باید برای تنظیم به عنوان برخی

توسط NEWSATROPAT در 13 خرداد 1399
توسط: AP | منتشر شده در تاریخ: 2 ژوئن 2020 10:00:37 pm
Donald Trump utterly failed to prepare for COVID-19 pandemic: Joe Biden گروه های سیاسی باید برای تنظیم به عنوان برخی از کشورها حرکت به یک سیستم است که تا حد زیادی متکی بر رای گیری از طریق پست. (AP Photo/مت Rourke فایل)

جو بایدن می تواند توقیف تعداد نمایندگان مورد نیاز به طور رسمی پرچ دموکراتها نامزدی ریاست جمهوری در روز سه شنبه به هفت ایالت و ناحیه کلمبیا از طریق فشار یک بیماری همه گیر و انفجار تنش های نژادی به میزبان بزرگترین تخته سنگ اولیه انتخابات تقریبا در سه ماه.

رای دهندگان خواسته خواهد شد که به حرکت حکومت بهداشت نگرانی ها و افزایش شدید در پست انتخابات به انتخابات را از مریلند به مونتانا. چهار متحده در اصل برنامه ریزی شده برای رای دادن در مارس اما با تاخیر خود را در مسابقات به دلیل شیوع کروناویروس.

پنسیلوانیا ارائه می دهد روز بزرگترین گنجینه ای از نمایندگان و نشان دهنده مشخصات بالا در آزمون مورد برای جمهوری خواهان و دموکرات ها در حال کار برای تقویت عملیات خود را در یکی از مهم ترین انتخابات عمومی battlegrounds. ما فکر می کنم ما در حال آماده گفت: دولت حزب دموکرات رئیس نانسی پاتون میلز.

خدا رو شکر ما این فرصت را از این کار بیرون در اصلی چون ما نمی دانیم که در آن ما می تواند با این بیماری همه گیر در نوامبر است. بایدن نیاز به پیروزی 89 درصد از تمام نمایندگان در خطر است, در روز سه شنبه به پرچ نامزدی اما نقش خود را به عنوان حزب خود را روشن نامزد ریاست جمهوری در خطر است باید او سقوط کوتاه است. با غالب نمایش فوق العاده در روز سه شنبه در اوایل ماه مارس سابق معاون رئیس جمهور تحت فشار قرار دادند و از همه مهم مخالفان. او تقریبا قطعا امن مورد نیاز نمایندگان بعد از آن در ماه اگر لازم است.

هنوز هم سه شنبه ارائه می دهد یک فرصت تاریخی برای 77 ساله از حزب دموکرات که راه انداختن سوم انتخابات ریاست جمهوری و کسانی که امید به متراکم کردن به عنوان بسیاری از نمایندگان به عنوان ممکن است برای نشان دادن قدرت قبل از بالا رفتن در برابر رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

ایالت ورمونت برنی ساندرز است که به طور فعال در مبارزات انتخاباتی داشتن به حالت تعلیق عملیات خود و تایید بایدن اما نام او ظاهر خواهد شد بر روی برگه های رای. در آستانه روز سه شنبه مقدماتی ارشد مشاور جف ویور تشویق ترقی خواهان برای رای دادن برای ساندرز به هر حال.

افرادی که پشتیبانی برنی ساندرز و دستور کار خود که می خواهید برای به حداکثر رساندن تاثیر ترقی خواهان در کنوانسیون باید رای خود را برای برنی ساندرز ویور گفت: یادآوری رای دهندگان که سناتور ورمونت به دنبال اهرم به شکل حزب پلت فرم ها و قوانین.

نظرات در خدمت به عنوان یک یادآوری است که بایدن ممکن است هیچ مشروع دموکراتیک رقبا باقی مانده اما او هنوز هم باید برنده بیش از شک و تردید از فعالان حزب چپ پهلو که نگرانی او را بیش از حد نزدیک به سیاسی. حزب وحدت به احتمال زیاد یک چاره اندیشی موقت این هفته به عنوان فوری نگرانی های ایمنی و بهداشت تسلط بر مکالمه ملی.

Coronavirus تلفات اتحاد رسید گذشته 100,000 سراسر کشور و هزاران مورد جدید گزارش شده در هر روز. در همان زمان چند شهرستانها عمده از جمله برخی از رای گیری سه شنبه در حال دست و پنجه نرم کردن با اعتراضات پس از کشتن جورج فلوید یک دستبند سیاه و سفید مردی که پس از یک مینیاپولیس افسر پلیس فشرده زانو خود را به Floyd گردن برای چند دقیقه.

واشنگتن شهردار موریل Bowser خود دستور داد 7 p. m. مقررات منع رفت و آمد هر چند رای گیری مکان های باز خواهد بود تا 8 بعد از ظهر رای گیری تلقی شده است ضروری و مقامات شهر می گویند رای دهندگان نمی خواهد موضوع را به دستگیری در صورتی که بازیگران آراء در طول حکومت نظامی.
آن را بسیار مشابه در فیلادلفیا که در آن مقامات وعده داده اند که رای دهندگان نخواهد بود دستگیر و باید شهر خود را 6 بعد از ظهر حکومت نظامی را تمدید برای چهارمین شب متوالی.

ما در منحصر به فرد بار و رای گیری یک چالش منحصر به فرد برای مردم گفت: جاش شورین استراتژیست ارشد طرفدار دموکرات فوق العاده PAC اولویت های ایالات متحده آمریکا. او گفت که سازمان او و دیگران خواهد شد از نزدیک در روز سه شنبه برای دیدن چگونه به خوبی کار می کند که در آن مسائل هستند که در آن موانع شده اند در محل قرار داده.

گروه های سیاسی باید برای تنظیم به عنوان برخی از کشورها حرکت به یک سیستم است که تا حد زیادی متکی بر رای گیری از طریق پست. آنها عبارتند از مونتانا که در آن تمام 56 شهرستانهای تصمیم به رای دادن به طور کامل توسط ایمیل. حق رای و ناظران در کشورهای مختلف ابراز نگرانی در مورد دسترسی به پست الکترونیکی آراء سردرگمی در مورد مهلت و کمبود نظرسنجی کارگران است که می تواند منجر به صف های طولانی.
کسانی که در رای گیری روز شنبه شامل District of Columbia, ایندیانا, مریلند, مونتانا, New Mexico, پنسیلوانیا, رود آیلند و داکوتای جنوبی. یک هشتم وزارت امور خارجه برگزاری انتخابات مقدماتی آیووا انتخاب آن نامزد ریاست جمهوری در اوایل سال و با تمرکز بر دیگر دفاتر.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب