جو بایدن به احتمال زیاد به آدرس تارا Reade تجاوز جنسی ادعا می کنند در روز جمعه برای اولین بار

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: مارس 1, 2020 3:34:41 pm معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن ی

توسط NEWSATROPAT در 21 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: مارس 1, 2020 3:34:41 pm
Joe Biden, Joe Biden sexual assault case, sexual assault case against Joe Biden, Tara Reade, Tara Reade Joe Biden, Joe Biden Tara Reade, World news, Indian Express معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن یک نامزد حزب دموکرات برای ریاست جمهوری, آدرس, تجمع در مرکز ملی قانون اساسی در فیلادلفیا. (هانا Yoon/نیویورک تایمز)

معاون سابق رئیس جمهور و دموکراتیک presumptive ریاست جمهوری نامزد جو بایدن را برای اولین بار آدرس یک سال 1993 به اتهام تجاوز جنسی علیه او ساخته شده توسط یکی از دستیاران سابق در روز جمعه. کاخ سفید امیدوار است مبارزات انتخاباتی بارها رد کرده است.

کالیفرنیا زنی به نام تارا Reade متهم کرده است بایدن از نظر جنسی آزار او در سال 1993 زمانی که او استفاده می شود به عنوان یک کار کارکنان دستیار در بایدن را در آمریکا از دسامبر سال 1992 به اوت 1993.

کانال تلویزیون MSNBC گفت در توییتر که بایدن قرار است به مصاحبه در کانال برنامه 'صبح جو'. با این حال خبرگزاری رویترز گزارش داد که مبارزات انتخاباتی خود بود و از نظر در دسترس نیست.

در اوایل روز چهارشنبه مجلس نمایندگان سخنران نانسی پلوسی گفت که معاون سابق رییس جمهور و همیشه کار کرده و نسبت به سیاست های حمایت برای جلوگیری از سوء استفاده از زنان است.

اظهار نظر در این اتهامات رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن همچنین گفت که او فکر می کند بایدن باید به آنها پاسخ دهند. "این می تواند اتهامات نادرست است. من می دانم همه چیز در مورد اتهامات نادرست," او اضافه شده است.

صحبت در این حادثه پلوسی گفت که کارکنان که زد بایدن را در مجلس سنا در آن زمان گفت: آنها هیچ خاطره ای از یک تجاوز جنسی شکایت.

"من احترام کامل برای تمام #MeToo جنبش است. نیز وجود دارد که با توجه روند و این واقعیت است که جو بایدن است جو بایدن. او تجسم امید و خوش بینی و صحت برای کشور ما یک فرد از ارزش" پلوسی گفت: در یک کنفرانس خبری.

Reade یکی از هشت زن که در سال گذشته جلو آمد می گویند بایدن به حال در آغوش گرفت بوسید و یا لمس آنها را در راه است که آنها را ناراحت کننده اما هیچ کدام او را متهم کرد از تجاوز جنسی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن