جو بایدن راه اندازی رسمی جستجو برای ریاست جمهوری در حال اجرا همسر

توسط: تابناک | منتشر شده: مارس 30 سال 2020 8:46:39 pm معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن, presumptive دم

توسط NEWSATROPAT در 22 اردیبهشت 1399
توسط: تابناک | منتشر شده: مارس 30 سال 2020 8:46:39 pm
Joe Biden launches formal search for presidential running mate معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن, presumptive دموکرات نامزد ریاست جمهوری صحبت می کند در طول یک رویداد مجازی دیده می شود بر روی یک کامپیوتر لپ تاپ در آرلینگتون ویرجینیا, ایالات متحده در روز شنبه, مارس 28 سال 2020 است. (بلومبرگ عکس)

جو بایدن به شنود گذاشته چهار متحدان به رهبری یک کمیته به توصیه او در معاونت ریاست جمهوری انتخاب یک فرایند است که خواهد بود به ویژه از نزدیک تماشا با توجه به سن و حدس و گمان است که او ممکن است به دنبال یک دوره دوم اگر انتخاب شود. شرکت صندلی از presumptive دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد پنل های سابق هستند کانکتیکات سناتور کریستوفر داد دلاور نماینده لیزا بلانت روچستر شهردار لوس آنجلس اریک Garcetti و سینتیا Hogan, معاون رئیس جمهور برای سیاست و امور حکومتی در اپل وارز. و همچنین به عنوان یک سابق کاخ سفید و سنا مشاور به بایدن.

آنها را به انجام گفتگو با دموکرات ها در سراسر حزب و کار با وکلا که در حال اجرا بررسی روند بایدن به کمپین گفت: پنج شنبه.

بایدن که بیست و هشت سال به عنوان باراک اوباما و معاون رئیس جمهور متعهد است برای انتخاب یک زن به عنوان همسر در حال اجرا است و گفت که او را نگاه به خود "simpatico" رابطه با اوباما برای راهنمایی.

"انتخاب یک نامزد معاونت ریاست جمهوری یکی از مهم ترین تصمیم گیری در انتخابات ریاست جمهوری و هیچ کس نمی داند که این بیشتر از جو بایدن" مدیر کمپین جن اومالی دیلون در بیانیه ای گفت.

سابق کاخ سفید مشاور باب بائر, کمپین کلی مشاور دانا ریموس و سابق اوباما میهن مشاور امنیت لیزا موناکو منجر خواهد شد آنچه در این کمپین به عنوان یک "شبکه" از بررسی تیم است.

بایدن می تواند مورد استفاده قرار گیرد این کمیته برای نشان دادن تعهد خود برای رسیدن به حامیان سابق خود و رقبا. اما همه چهار انتصاب به انتخاب کمیته های دیرینه روابط خود را با او. بلانت روچستر دوم-اصطلاح نماینده عضو کنگره مترقی حزبی که ممکن است معنی او منجر به کمک به کسانی که به حمایت ترقی خواهان برنی ساندرز و الیزابت وارن در طول اولیه. Garcetti, 49, جوانترین از چهار پنل کاربران.

بایدن گفت: اهدا کنندگان در روز چهارشنبه که او امیدوار است به بررسی روند تکمیل ژوئیه اما نمی گفت که او در نظر دارد برای اعلام نهایی خود را انتخاب کنید. کنوانسیون ملی دموکرات ها برنامه ریزی شده بود برگزار شد در میلواکی در اواسط ماه جولای بوده ولی تحت فشار قرار دادند پشت یک ماه به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

در سال 2016 هیلاری کلینتون خود را آغاز کرد روند انتخاب در اواسط ماه مارس با حدود 20 نام های بالقوه که بررسی بر اساس اطلاعات در دسترس عموم. که بود در نیمه قطع در ماه های ژوئن و باقی مانده داوطلبان خواسته شد به ارائه اطلاعات اضافی برای وکلای تحصیل خود را در پس زمینه. در نهایت چند نامزد نشسته در شخص مصاحبه با کلینتون و قبل از او اعلام کرد او را انتخاب ویرجینیا Senator Tim Kaine آخر هفته قبل از کنوانسیون دموکراتیک که در ماه جولای.

بایدن تیم است به احتمال زیاد به نظر نزدیک سه زن که زد برای سال 2020 نامزدی حزب دموکرات سناتور کامالا هریس کالیفرنیا ctq از ایالت مینه سوتا و وارن ماساچوست و همچنین به عنوان یک تعداد انگشت شماری از زنان دیگر در سنا از جمله کاترین کورتز متن ترانه مست و نوادا و تامی بالدوین ویسکانسین.

بایدن ابراز علاقه با توجه فرماندار میشیگان گرچن Whitmer و معاون سابق دادستان کل سالی یاتس. استیسی آبرامز سابق رهبر اقلیت های مجلس گرجستان از نمایندگان بود که در دولت نامزد حزب دموکرات برای فرمانداری در سال 2018 شده است به خصوص در ابراز علاقه در پست.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن