جو بایدن اعلام کرد تجاوز جنسی 'هرگز اتفاق افتاده است'

توسط: AP | واشنگتن | به روز شده: آوریل 2 سال 2020 10:52:40 am دموکرات آمریکا نامزد ریاست جمهوری و مع

توسط NEWSATROPAT در 21 اردیبهشت 1399
توسط: AP | واشنگتن | به روز شده: آوریل 2 سال 2020 10:52:40 am
Joe Biden, Joe Biden sexual assault, Joe Biden sexual assault case, Joe Biden sexual assault allegations, World news, Indian Express دموکرات آمریکا نامزد ریاست جمهوری و معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن صحبت می کند در طول یک کمپین توقف خشونت اسلحه در کلمبوس, اوهایو, ایالات متحده, مارس 10 سال 2020 است. (ایسنا/برندان McDermid)

دموکرات نامزد ریاست جمهوری جو بایدن روز جمعه قاطعانه اتهامات را رد کرده از سابق سنا کارمند که به او تجاوز جنسی در اوایل 1990s صراحت اعلام کرد که "این هرگز اتفاق افتاده است."

بایدن عمومی اظهارات اتهام توسط یک کارمند سابق تارا Reade آمده در یک لحظه بحرانی برای presumptive دموکراتیک نامزد به عنوان او تلاش می کند برای از بین بردن فشار پس از دو هفته ترک انکار به مبارزات انتخاباتی خود را.

"من گفت: به صراحت آن را هرگز اتفاق افتاده است" معاون سابق رئیس جمهور و سناتور در مصاحبه ای گفت: در MSNBC را "صبح جو."

بایدن گفت: او را از آرشیو ملی برای تعیین اینکه آیا وجود دارد هر رکورد یک شکایت واصل شده به عنوان Reade ادعا کرده است. بعد جمعه بایدن خواسته منشی مجلس سنا از طریق نامه برای کمک به جستجو هر چند او گفت: MSNBC که Archives تنها بود جای شکایت خواهد بود. او گفت مجلس سنا مقالات برگزار شد تحت مهر و موم در دانشگاه دلاور را شامل پرسنل ،

"سابق کارمند گفته او شکایت در سال 1993 می شود." "اما او نمی باید یک رکورد از این اتهام شکایت."

Reade بلافاصله پاسخ به یک درخواست برای نظر جمعه.

بایگانی منحرف سوالات به کاپیتول هیل گفت: هر گونه شکایت "را همچنان تحت کنترل سنا." یک سخنگوی دفتر کنگره محل کار حقوق گفت: محرمانه بودن قوانین نوار دفتر از اظهار نظر در "آیا خاص ادعا می کند ممکن است یا ممکن است نه واصل شده اند."

بایدن در مصاحبه تلویزیونی گفت: "بسیاری از تناقضات" در Reade را در حساب های کاربری مختلف. اما او گفت که او نمی کند "سوال او انگیزه." او گفت: بیش از پنج دهه در زندگی هیچ یک از کارکنان خود خواسته بود به امضای توافقنامه nondisclosure.

جمهوریخواهان نگران جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به طور فزاینده ای متزلزل سیاسی ایستاده در حال مصاحبه دموکرات به عنوان تنها دفاع از زنانی که ادعا تخلف در برابر محافظه کاران است. آنها در حفر با وجود امکان تمدید توجه در چندین تجاوز جنسی اتهامات تسلیم در برابر تهمت که رد این اتهامات.

در نور خود وضعیت تهمت پله ظرافت در اطراف بایدن اختلاف است.

"او باید برای خود تصمیم" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در یک مصاحبه پادکست جمعه با دن richard shaw. "من قصد ندارم به گفتن او چه باید بکنید." رئیس جمهور افزود که این امر می تواند یک "چیز بزرگ" اگر بایدن به حال پرونده است که می تواند "دور" از Reade بدخشان.

دموکرات ها در ضمن, در یک موقعیت بی دست و پا از اعتبار زنانی که جلو آمده و با داستان های خود را در حالی که دفاع از خود را پرچمدار جلوتر از انتظار رقابتی انتخابات است.

سابق حزب دموکرات رئیس دانا Brazile گفت: قبل از بایدن در مصاحبه ای که سکوت شد "مضر" اما پس از آن گفت که او به کار گرفته شده این موضوع هست.

"او پاسخ داد: او آن را تکذیب کرد و هیچ چیز وجود دارد بیشتر به آن اضافه شود" Brazile گفت: قبل از اشاره به Reade را تکرار بیانیه های عمومی است. "اگر شما اضافه کردن به داستان راه تارا Reade است, آن را تنها به ارمغان می آورد سردرگمی بیشتر."

کارن فینی که کار کرده و هیلاری کلینتون در سال 2016 توصیف بایدن به عنوان "بسیار روشن و سازگار" و "صادقانه" اما گفت که آن را باید "کمی دیر."

نوامبر انتخابات ریاست جمهوری خواهد بود که برای اولین بار از (هش)MeToo دوره که در طی آن زنان متعدد را علنا فاش تجربه آزار و اذیت جنسی و تجاوز است.

زنان هسته اصلی حوزه برای دموکرات ها. بایدن نوشت: خشونت علیه زنان به عنوان یک سناتور اما تحت انتقاد خود را برای دست زدن به آنیتا هیل 1991 سنا شهادت در برابر شرکت-دیوان عدالت کلارنس توماس.

فقط قبل از او خود را راه اندازی 2020, کمپین بایدن عذرخواهی کرد و پس از چندین زن گفت: او می خواهم آنها را ناراحت کننده ناخواسته و لمس کردن.

او متعهد شده است برای انتخاب یک زن به عنوان یک همسر در حال اجرا و Reade اتهام را ترک کرده است کسانی که تصور می شود در مشاجره در یک نقطه سخت.

برخی از آنها تکرار صحبت امتیاز بایدن کمپین صادر شده به عملیاتی در هفته گذشته بودند که به دست آمده توسط آسوشیتد پرس. این کمپین با اشاره به تحقیقات توسط نیویورک تایمز واشنگتن پست و آسوشیتدپرس که دیگر هیچ اتهام تجاوز جنسی علیه بایدن و هیچ الگوی از سوء رفتار جنسی.

برخی از دموکرات اهدا کنندگان می گویند این موضوع نشده آمده در سال های اخیر استراتژی تماس. دیگران نگران آن استفاده کنید در برابر بایدن آنجا که جمهوری خواهان harped در سال 2016 در کلینتون خصوصی در ایمیل سرور و بنیاد کلینتون فعالیت های.

"ما می دانیم که آنها در حال رفتن به سعی کنید عناصر از همان راهکار" گفت: Finney با اشاره به تماس برای بایدن به انتشار خود در مجلس سنا مقالات.

دیگر دموکراتیک فعالان ابراز نگرانی از اتهام پیچیده مرکزی بایدن زمین: که او را فراهم اخلاقی مقابله به مغلوب ساختن پیشی جستن.

"من فکر می کنم ما باید به اعمال مطابق استاندارد برای ما چگونه درمان اتهام تجاوز جنسی و همچنین با چشم باز در مورد چگونه دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را با استفاده از این اتهامات گفت:" کلر سندبرگ که مشغول به کار به عنوان برنی ساندرز' سازماندهی مدیر.

خواهان کشف و ضبط کرده اند در چشم انداز از تمیز کاری بایدن سوابق نشان دادن پرخاشگری است که سخت تر برای آنها را چهار سال پیش در حالی که تهمت بود به انکار سطوح مختلف از تجاوز جنسی و آزار و اذیت.

مغلوب ساختن پیشی جستن پیوست همکار جمهوری خواهان در استدلال جمعه که دموکرات نیستند سازگار بودن با اشاره دوباره به تهاجمی سوال از دیوان عالی کشور نامزد برت Kavanaugh زمانی که او در مواجه با تجاوز جنسی نماید.

بایدن تحت فشار قرار دادند و در آن مفاهیم جمعه در مصاحبه و بعد از طی مجازی کمپین جمع آوری کمک. او گفت: 2,200 اهدا کنندگان بسیاری از آنها جانبازان از دولت اوباما است که موقعیت خود را همواره به زنان ادعا می کند به طور جدی. "این کافی نیست که فقط به سادگی کلمه من برای آن را و رد آن را از دست او گفت:" چرا که "این نوع از رویکرد این است که چگونه فرهنگ سوء استفاده شده است مجاز به چرک می کند."

مغلوب ساختن پیشی جستن انتخاب مجدد کمپین به سرعت منتشر دیجیتال آگهی های برجسته دموکرات از جمله بایدن و کلینتون گفت: "معتقدم که زنان" و احساسات مشابه.

"خانم ها و آقایان ما فقط نمی توانید آن را هر دو راه" کاخ سفید مشاور کلیان کانوی گفت. "ما نمی تواند تصمیم بگیرد که زنان شدند" باور همه زنان است."'

تپه بلند انتقادی از نحوه بایدن به کار گرفته او را در برابر اتهامات توماس با صدور بیانیه ای تاکید پیچیدگی در سراسر طیف سیاسی. با اشاره به Reade, Kavanaugh را متهم کریستین Blasey فورد و مغلوب ساختن پیشی جستن بسیاری از شاکیان تپه ای به نام برای تحقیق و تفحص از "برجسته ادعاهای سوء رفتار جنسی" در برابر تهمت و بایدن هشدار داد که در غیر این صورت "خود را به شکل حقیقت خود را در آن."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب