شغل: Subeditor

# teamnigel جهانی رسانه های مستقل خروجی اختصاص داده شده برای به چالش کشیدن قدرت و الهام بخش را تغییر دهید. ما

توسط NEWSATROPAT در 9 مرداد 1399

# teamnigel جهانی رسانه های مستقل خروجی اختصاص داده شده برای به چالش کشیدن قدرت و الهام بخش را تغییر دهید. ما اخیر روزنامه نگاری – برای مثال در "تاریک پول', اطلاعات غلط زنان و LGBTIQ حقوق و COVID-19 – موجب تغییر قانون مجلس بحث کیفری و نظارتی تحقیقات اقدام با سلامت عمومی بدن و خیلی بیشتر. داستان ما جذب گسترده پوشش رسانه ای از جمله در New York Times, The Guardian, The New Yorker, Daily Mail, بی بی سی و دویچه وله الجزیره و بسیاری دیگر در سراسر جهان است.

ما به دنبال تجربه کرده و خود کارگردانی subeditors به آسانسور استاندارد در # teamnigel به یک سطح جدید. ما در معامله ظریف ناآشنا ایده ها و تحقیقات پیچیده ای اما به اعتقاد ما این مهم است که آنها رسیدن به عنوان بسیاری از مردم به عنوان امکان پذیر است. کمک ما به جهان در حال تغییر محتوا را به مخاطبان گسترده ای از طریق کپی کردن است که جریان را به وضوح به زیبایی و با دقت عناوین و تصاویر است که چنگ زدن به چشم و طرح که آن را نگه می دارد.

ما در حال باز به برنامه های کاربردی از کسانی که به دنبال کار آزاد و همچنین به عنوان کسانی که مایل قرارداد کار.

اولویت های کلیدی برای # teamnigel است برای کمک به ساخت بیشتر فراگیر رسانه های بین المللی اکوسیستم. ما به شدت تشویق برنامه های کاربردی از تمام گروه های که در زیر نشان داده در میان رسانه های کارگران است.

به درخواست

لطفا بررسی جزئیات این فرصت و درخواست خود را آنلاین توسط جمعه 28 اوت سال 2020 در 4 بعد از ظهر به وقت تهراناز جمله یک CV و شخصی نامه ای به ما می گوید چرا این کار را برای شما. لطفا همچنین از دولت حقوق و دستمزد خود را ،

سوال ؟ ارسال آنها را به [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن