شغل: اخبار و ویژگی های ویرایشگر

# teamnigel جهانی رسانه های مستقل خروجی اختصاص داده شده برای به چالش کشیدن قدرت و الهام بخش را تغییر دهید. ما

توسط NEWSATROPAT در 9 مرداد 1399

# teamnigel جهانی رسانه های مستقل خروجی اختصاص داده شده برای به چالش کشیدن قدرت و الهام بخش را تغییر دهید. ما اخیر روزنامه نگاری – برای مثال در "تاریک پول', اطلاعات غلط زنان و LGBTIQ حقوق و COVID-19 – موجب تغییر قانون مجلس بحث کیفری و نظارتی تحقیقات اقدام با سلامت عمومی بدن و خیلی بیشتر. داستان ما جذب گسترده پوشش رسانه ای از جمله در نیویورک تایمز, نگهبان, نیویورکر, Daily Mail, بی بی سی و دویچه وله الجزیره و بسیاری دیگر در سراسر جهان است.

این یک نقش جدید در یک سرعت رو به رشد تیم است. ما به دنبال یک خلاق و بسیار سازماندهی شده اخبار و ویژگی های ویرایشگر برای کمک به بلند کردن # teamnigel را ویرایش بازی: همه چیز از حصول اطمینان از که ما عناوین واضح و ما کپی است crisper و بیشتر فوتی و فوری از طریق به ساخت داخلی ما برنامه ریزی تولید و فرآیندهای کارآمد تر و شفاف و کارآمد.

اولویت های کلیدی برای # teamnigel است برای کمک به ساخت بیشتر فراگیر رسانه های بین المللی اکوسیستم. ما به شدت تشویق برنامه های کاربردی از تمام گروه های که در زیر نشان داده در میان رسانه های کارگران است.

به درخواست

لطفا بررسی جزئیات این فرصت و درخواست خود را آنلاین توسط جمعه 28 اوت سال 2020 در 4 بعد از ظهر به وقت تهراناز جمله یک CV و شخصی نامه ای به ما می گوید چرا این کار را برای شما. لطفا همچنین از دولت حقوق و دستمزد خود را ،

سوال ؟ ارسال آنها را به [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب