جیل بایدن می گوید: "جو بایدن می ایستد با کشور هند' در شنبه مجازی کمپین رویداد

ST. پل — مجازی کمپین گرد-میز با کمیته ملی حزب دموکرات بومی آمریکایی انجمن جیل بایدن گفت که باید شوهرش دموکرات

توسط NEWSATROPAT در 1 مرداد 1399

ST. پل — مجازی کمپین گرد-میز با کمیته ملی حزب دموکرات بومی آمریکایی انجمن جیل بایدن گفت که باید شوهرش دموکرات نامزد ریاست جمهوری جو بایدن پیروزی در ماه نوامبر او را متعهد به افزایش بومی نمایندگی در واشنگتن حفظ حاکمیت قبیله ای و ملاقات با تعهدات.

پیوستن بایدن و DNC اعضا در شنبه, جولای 21 مجازی رویداد, مینه سوتا, ایالات متحده آمریکا به مردم ایران ، تینا اسمیت و همچنین در کنگره ایالات متحده Sharice داود D-کانزاس است که یکی از دو مادری زنان خدمت در کنگره امروز. DNC, بومیان آمریکا, انجمن صندلی Rion رامیرز با تاکید بر اهمیت بومی رای آمده نوامبر اصرار شنوندگان برای رسیدن به پای صندوق های رای (و یا پست الکترونیکی رای غیابی) و بایدن تأکید کرد شوهرش تعهد به کشور هند.

باید جو بایدن پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری در ماه نوامبر جیل بایدن گفت که او را متعهد به حفظ طبیعی, نشانه ها و سایت های فرهنگی و معنوی اهمیت افزایش تلاش ها برای مبارزه با از دست رفته و قتل زنان بومی بحران و افزایش معاهده موظف منابع برای مردم بومی مراقبت های بهداشتی و آموزش و پرورش کودکان. او همچنین گفت که او را "اطمینان حاصل شود که قبیله ای سازمان ملل یک صدای قوی" در دولت فدرال از وزارت کشور به وزارت دادگستری.

"قبیله ای سازمان ملل و جوامع نشان داده اند قدرت خود را در وقت و زمان دوباره و دولت ما باید خود را شریک در این مبارزه برای عدالت و نه دشمن خود را" بایدن روز سه شنبه گفت.

او اشاره کرد: در دولت فعلی گفت که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن کاخ سفید "است و خیانت خود را (بومی آمریکا) جامعه" توسط "به استثنای قبیله ای صدای از شکل دادن به سیاست به ترک قبیله ای سازمان ملل در بدترین بیماری همه گیر در یک عمر ترک کشور هند با بالاترین COVID نرخ در کشور است."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

از سوی دیگر او تصریح کرد: "جو بایدن در کنار هند کشور" تاکید بر نیاز به حمایت قبایل حاکمیت و انجام تعهدات.

"او می داند که تحقق وعده ها و معاهدات که ما ساخته شده است نجابت," او گفت:. "این یک نقطه شروع است. قبیله ای سازمان ملل باید حاکم بر جوامع بومی. دولت ما باید یک شریک برای شما و یک منبع پشتیبانی می کند. ما باید به طور فعال مشغول به کار شود به قدرت شما با منابع شما نیاز دارید."

رامیرز نتیجه تماس با یک فشار به هر شهری بومی آمریکایی ها و کسانی که در رزرو: "مطمئن شوید که کشور هند است که شنیده می شود از بالا و پایین بلیط در دولت خود را."

"ما در حال رفتن به تغییر پویا در این انتخابات" رامیرز گفت. "معاون رئیس جمهور بایدن را به نفع خود به دلیل بومی آمریکا رای دادن. پس بیایید بیرون. بیایید رای می دهند."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن