بیت المقدس مسجد الاقصی بازگشایی پس از بیش از دو ماه

توسط: رویترز | بیت المقدس | منتشر شده در تاریخ: 31 مه سال 2020 2:10:54 pm اورشلیم : گنبد از سنگ مسجد

توسط NEWSATROPAT در 11 خرداد 1399
توسط: رویترز | بیت المقدس | منتشر شده در تاریخ: 31 مه سال 2020 2:10:54 pm
east jerusalem, israel, capital, palestine, world news, indian express اورشلیم : گنبد از سنگ مسجد در ورود به مسجد الاقصی ... ترکیب در بیت المقدس شهر دیده می شود در حالی که یهودی ارتدوکس مردان دعا در یک گورستان در اورشلیم. (AP/فایل)

بیت المقدس مسجد الاقصی ترکیب بازگشایی به نمازگزاران مسلمان و بازدید کنندگان در روز یکشنبه پس از دو و نیم ماه coronavirus بسته شدن اما مقامات اعمال برخی از اقدامات احتیاطی را به عنوان مقامات بهداشت هشدار داد از یک چشم انداز مثبت در عفونت های محلی.

از سرگیری نماز در اسلام سوم-جنش سایت دربسته در محیط حزن انگیز دوره برای بیت المقدس را از مسلمانان که در این سال مشخص مقدس روزه ماه رمضان و عید فطر تعطیلات بدون معمول روزانه خود را بازدیدکننده داشته است به الاقصی و مجاور گنبد از سنگ است.

"پس از افتتاح این مسجد من احساس می کنم مثل من می تواند نفس کشیدن دوباره. به لطف خدا" بیت المقدس ساکن ام هشام گفت: از طریق یک ماسک صورت چشم او پاره تا پس از ورود این ترکیب برای سحر نماز با صدها نفر از دیگر مسلمانان است.

شورای اسلامی وقف اشاره به کاهش محلی گسترش COVID-19 در لغو محدودیت ورود و بازگشایی این مجتمع را یاد عالیات که بسته در 15 مارس.

اما شورای اعمال برخی از اقدامات برای کاهش خطر سرایت به عنوان موارد جدید در اسرائیل مشخصی در روزهای اخیر.

نمازگزاران باید پوشیدن ماسک صورت و آوردن شخصی نماز, فرش باید به آنها مایل به دعا کردن در داخل حرم و یا در ترکیب است زمینه.

وجود دارد به نظر نمی رسد به یک محدودیتی در تعداد افراد مجاز به 35 هکتار (14 هکتار) ترکیب شناخته شده به مسلمانان به عنوان نجیب پناهگاه و به یهودیان به عنوان معبد کوه.

حدود 700 نمازگزاران حاضر بودند برای سحر نماز. بعد از آن در صبح یک گروه از یهودیان ارتدوکس همراه با پلیس اسرائیل وارد ترکیب از طریق یک بازدید کننده ورودی مجاور به یهودیت را مقدس دیوار غربی.

شده اند وجود دارد 17,000 coronavirus موارد و 284 مرگ و میر در اسرائیل و 386 مورد و سه مورد مرگ در کرانه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب