ژاپن موضع در هنگ کنگ ستایش دیگر G7 ملل

توسط: رویترز | توکیو | به روز شده در: 8 ژوئن 2020 10:36:21 am "ایالات متحده و بریتانیا و کشورهای دیگ

توسط NEWSATROPAT در 19 خرداد 1399
توسط: رویترز | توکیو | به روز شده در: 8 ژوئن 2020 10:36:21 am
japan hong kong, japan china japan new security law "ایالات متحده و بریتانیا و کشورهای دیگر را مورد ستایش ما پاسخ" Suga گفت.

ژاپن در میان اولین کشورهایی بود که به بیان نگرانی خود را در مورد چین تحمیل امنیتی جدید قانون و موضع ستایش شده است توسط دیگر گروه هفت سازمان ملل, رئیس کابینه وزیر Yoshihide Suga روز دوشنبه گفت:.

مقامات ایالات متحده آمریکا و بریتانیا و دیگران بودند ذکر شده در گزارش Kyodo news agency روز یکشنبه گفت که ژاپن تا به حال تصمیم به پیوستن به آنها را در صدور بیانیه ای در سرزنش چین برای اعمال قانون جدید که ناظران ترس می اندازد هنگ کنگ ویژه استقلال و آزادی.

Suga یک کنفرانس خبری گفت که در علاوه بر این به صدور بیانیه ای در مه 28, روز چین پارلمان تصویب این قانون گفت: توکیو بود "به طور جدی نگران" آن را نیز بیان نظرات آن را به طور مستقیم به مقامات چینی.

"ما تا به بیان نظرات ما را در این راه به طور مستقیم و به سرعت به چین در سطح بالا و ساخته شده اند نظرات ما کاملا روشن به جامعه بین المللی" او گفت:.

"ایالات متحده و بریتانیا و کشورهای دیگر را مورد ستایش ما پاسخ" Suga گفت که ژاپن همچنان در تماس نزدیک با دیگر کشورها در این مسئله است.توکیو است که در یک موقعیت پیچیده در میان تنش بین چین و آمریکا بیش از هنگ کنگ موضوع که ژاپن قصد دارد برای یک بازدید رسمی رئیس جمهور چین.

در اصل مجموعه ای برای اوایل ماه آوریل این دیدار به تعویق افتاده است زیرا هر دو کشور توافق کرده اند که به اولویت بندی شامل شیوع کروناویروس.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن