ژاپن می فرستد نیروهای نجات به عنوان باران پوند جنوبی کیوشو

توسط: فردا نیوز | ژاپن | منتشر شده در تاریخ: جولای 4, 2020 1:23:33 pm "بارش سنگین است به احتمال زیاد

توسط NEWSATROPAT در 14 تیر 1399
توسط: فردا نیوز | ژاپن | منتشر شده در تاریخ: جولای 4, 2020 1:23:33 pm
Golf, Tiger Woods, Golf Championship, Garry Woodland, Zozo Championship, Gold news "بارش سنگین است به احتمال زیاد برای ادامه تا روز یکشنبه و مردم در این منطقه نیاز به حداکثر هشدار" نخست وزیر شینزو آبه. (منبع: رویترز)

ژاپن ارسال هزاران نفر از نیروهای نظامی برای پیوستن به عملیات امداد و نجات در جنوب جزیره کیوشو نخست وزیر شینزو آبه گفت: در روز شنبه (4 جولای) پس از 13 نفر مفقود شده در سیل بی سابقه باران که تهدید سیل و رانش زمین.

تصاویر پخش در تلویزیون نشان داد خانه ها و اتومبیل های غوطه ور در آب گل آلود در استان کوماموتو که پخش عمومی NHK گفت: جاری شدن سیل کوما رودخانه بود و قطع منازل و شسته بود و دور یک پل.

"بارش سنگین است به احتمال زیاد برای ادامه تا روز یکشنبه و مردم در این منطقه نیاز به حداکثر هشدار" آقای آبه گفت که به عنوان بسیاری از 10 ، 000 عضو در ژاپن را در دفاع از خود نیروهای خواهد بود اعزام به منطقه است.

بیش از 100 درخواست برای نجات به مقامات محلی نمی تواند بلافاصله در پاسخ به NHK گفت.

اما ژاپن و خدمات خود را کاهش داد هشدار از بالاترین سطح آن را تا به حال در ابتدا نوشته شده به هشدار می دهند در برابر سیل و رانش زمین باعث باران "هرگز دیده می شود" قبل از اینکه در منطقه پخش اضافه شده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن