ژاپن سیل برگ 20 کشته در بسیاری از خانه های پرستاری

توسط: AP | توکیو | منتشر شده در تاریخ: جولای 5, 2020 11:44:50 am یک مرد می ایستد به عنوان دیده بان آ

توسط NEWSATROPAT در 15 تیر 1399
توسط: AP | توکیو | منتشر شده در تاریخ: جولای 5, 2020 11:44:50 am
یک مرد می ایستد به عنوان دیده بان آوار و گل و لای پرواز در یک جاده در ایوامیزاوا, کوماموتو استان جنوب غربی ژاپن (AP)

عمیق سیلاب و خطر رانش زمین که در سمت چپ حدود 20 نفر تایید و یا مرده فرض مانع عملیات جستجو و نجات در روز یکشنبه در جنوب ژاپن از جمله در سالمندان صفحه اصلی امکانات که در آن بیش از یک دوجین جان و نمرات هنوز هم رشته.

نجات هلیکوپتر و قایق کنده بیشتر مردم از خانه های خود در کوماموتو منطقه است. تا 10,000 دفاع نیروهای گارد ساحلی و آتش گردان در حال بدست گرفتن بخشی در عملیات.

مناطق زیادی در طول کوما رودخانه بودند بلعیده شده توسط سیلاب ها با بسیاری از خانه ها و ساختمان ها و وسایل نقلیه زیر آب فرو رفته و تقریبا به سقف خود را. رانش زمین شکست به خانه فرستادن مردم بالای پشت بام waiving در نجات.

در یک آب گرفتگی خانه سالمندان در کوما روستا حداقل 14 ساکنان شد دیشب پس از نجات آنها رسیده در شنبه, مقامات گفت. سه نفر دیگر تا به حال هیپوترمی.

نجات ادامه داد: روز شنبه برای ده ها تن از ساکنان دیگر و مراقبان که هنوز در رودخانه مرکز مراقبت Senjuen که حدود 60 نفر بودند به دام افتاده در هنگام سیلاب و گل و لای بوده در, مقامات گفت.

یک زن و شوهر در پیاده روی مقابل خانه های آسیب دیده از سیل در کوما روستای کوماموتو استان جنوب غربی ژاپن (AP)

به طور کلی کوماموتو گفته آنها می تواند تایید 18 دیشب از جمله 14 در خانه سالمندان به عنوان آنها همچنان به ارزیابی میزان آسیب است. تلویزیون NHK گفت: 16 مورد تأييد مرده 16 نفر دیگر مرده فرض و 14 هنوز هم گم شده است.

در ایوامیزاوا شهر سیل ریخت و به خانه در نزدیکی در اصلی ایستگاه قطار. "آب رز به طبقه دوم خیلی سریع و من فقط نمی تواند متوقف لرز" 55 ساله ای بود که در بازدید از بستگان او گفت: روزنامه آساهی.

او و بستگان او به طبقه بالا دوید شنا در خارج از پنجره و در نهایت پناه گرفت روی سقف به صبر برای نجات خود.

به عنوان سیل کاسته در بخش هایی از کوماموتو در یکشنبه, تلوان ماشین آلات و ماشین دراز پراکنده در گل پوشش خیابان. برخی از مردم از تمیز کردن خانه های خود را گرفتن آسیب دیده مبلمان و شستشو کردن گل.

بیش از 200 ، 000 ساکنان در کوماموتو استان شد و خواست به تخلیه زیر تپش باران در شب جمعه و شنبه. اما تخلیه شد اجباری نیست و بسیاری از مردم تصمیم به ماندن در خانه به دلیل نگرانی بیش از ابتلا به کروناویروس حتی اگر مقامات می گویند پناهگاه ها به اندازه کافی مجهز به پارتیشن بندی و دیگر اقدامات ایمنی.

جاری شدن سیل همچنین قطع برق و خطوط ارتباطی بیشتر به تأخیر انداختن جستجو و نجات. نزدیک به 6000 خانه در کوماموتو هنوز بدون برق یکشنبه, با توجه به کیوشو Electric Power Co.

این بارندگی که بیش از 100 میلی متر (4 اینچ) در هر ساعت است و پس از فروکش کرد اما سازمان هواشناسی ژاپن نگه داشته گلرود هشدارها در محل در سراسر کوماموتو.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب