ژاپن دادگاه به رسمیت می شناسد بمب اتم, 'سیاه و سفید' باران قربانیان

توسط: AP | توکیو | منتشر شده: ژوئیه 30 سال 2020 11:00:29 am یک گروه از هواداران برای شاکیان جشن, برگزا

توسط NEWSATROPAT در 9 مرداد 1399
توسط: AP | توکیو | منتشر شده: ژوئیه 30 سال 2020 11:00:29 am
JAPAN NEWS, 1945 US atomic attack, Hiroshima atomic bomb survivors, united states, black rain, world news, indian express یک گروه از هواداران برای شاکیان جشن, برگزاری یک بنر که بار خوانده شده "به طور کلی پیروزی" در خارج از هیروشیما دادگاه منطقه ای در هیروشیما, هیروشیما. (AP)

یک دادگاه در روز چهارشنبه برای اولین بار به رسمیت شناخته شده مردم در معرض رادیواکتیو "باران سیاه" سقوط کرد که پس از سال 1945 به ما حمله اتمی در هیروشیما به عنوان بمب اتمی بازماندگان سفارش شهرستان و استان به ارائه همان دولت مزایای پزشکی به عنوان داده به بازماندگان دیگر.

هیروشیما دادگاه منطقه گفت: همه 84 شاکیان که در خارج از منطقه که قبلا تعیین شده توسط دولت به عنوان جایی که باران رادیواکتیو کاهش یافت و همچنین توسعه تابش ناشی از بیماری باید گواهی به عنوان بمب اتمی قربانیان. همه شاکی هستند از اواخر 70s با برخی از در 90s. نقطه عطفی حاکم می آید یک هفته قبل از شهر نشانه سالگرد 75 از ایالات متحده آمریکا ،

ایالات متحده کاهش یافته است اولین بمب اتمی در هیروشیما در 6 اوت 1945 کشتن 140,000 مردم و تقریبا از بین بردن تمام شهرستان. شاکیان در مناطق غربی این زمین صفر که در آن رادیواکتیو سیاه باران کاهش یافت و چند ساعت پس از بمب کاهش یافته بود.

شاکیان توسعه بیماری ها مانند سرطان و آب مروارید مربوط به تابش پس از آنها در معرض باران سیاه نه تنها که کاهش یافت بلکه با در نظر گرفتن آب و مواد غذایی در منطقه آلوده به اشعه است. آنها واصل طرح دعوی در دادگاه پس از هیروشیما شهرستان و مقامات استانی را رد کرد درخواست خود را برای گسترش منطقه به پوشش خود را در مناطق که در آن سیاه و باران نیز کاهش یافت.

در روز چهارشنبه حکم دادگاه گفت: شاکیان استدلال خود را در مورد باران سیاه و سفید قرار گرفتن در معرض معقول و منطقی بود و سوابق پزشکی خود را نشان داد و آنها را از مشکلات سلامتی مربوط به قرار گرفتن در معرض تابش.

یکی از شاکیان Minoru Honke که در معرض باران سیاه در سن 4 گفت: بیش از ده نفر در طول محاکمه. "من می خواهم به آنها بگویم که ما برنده," او گفت:.

اسامو سایتو یک پزشک است که مورد بررسی قرار بازماندگان بمب اتمی در هیروشیما استقبال حاکم برای در نظر گرفتن بازماندگان رفاهی مبتنی بر این فرض است که هر کسی که در این مناطق و ضربه زدن توسط باران می توانست تحت تاثیر تابش.

پیش از آن در روز ده ها تن از شاکیان راه می رفت به هیروشیما دادگاه در باران, نشان دادن یک بنر گفت: "گواهی برای همه 'سیاه و سفید' باران قربانیان است." به عنوان به زودی به عنوان حکم صادر وکلای شاکیان فرار از دادگاه با نشان دادن یک بنر گفت: "پیروزی کامل" و حامیان آنها را تحسین و تشویق می کردند.

رئیس کابینه وزیر Yoshihide Suga به خبرنگاران گفت که دولت از نزدیک به بررسی این حکم و پاسخ پس از مشاوره های مرتبط با سازمان های دولتی و هیروشیما مقامات.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب