جیک Sanderson می تواند برداشت در NHL پیش نویس در میانه UND فصل بازکن در بمیجی دولت

اگر نقش آن را به عنوان در حال حاضر برنامه ریزی شده UND دانشجوی سال اول defenseman جیک Sanderson برداشت خواهد ش

توسط NEWSATROPAT در 21 تیر 1399

اگر نقش آن را به عنوان در حال حاضر برنامه ریزی شده UND دانشجوی سال اول defenseman جیک Sanderson برداشت خواهد شد در سال 2020 NHL پیش نویس در میانه UND فصل-بازی باز در بمیجی دولت است.

NHL جمعه اعلام کرد که NHL پیش نویس آزمایشی برنامه ریزی شده برای اکتبر. 9-10.

اگر NHL شرح زیر قالب سال های اخیر دور اول برگزار خواهد شد در شب Oct. 9 در زمان نخست ساعت برای تلویزیون مقاصد. UND است که میله میله به بازی در برابر بمیجی دولت در 7:07 بعد از ظهر در بمیجی را سانفورد مرکز در آن شب.

Sanderson, 6-پا-2, 186-پوند defenseman پیش بینی به رفتن در 10 صفحه از پیش نویس و تبدیل به یکی از بالاترین-پیش نویس UND بازیکن در تمام دوران است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

UND تنها top-10 میدارد شده اند Jonathan Toews (شماره 3 سال 2006), Jason Herter (شماره 8, 1989) جان مارکس (No. 9, 1968), جیمز پاتریک (No. 9, 1981), Brian Lee (No. 9, 2005) و تایسون Jost (No. 10, 2016).

اما اگر همه چیز رفتن به عنوان برنامه ریزی شده Sanderson ممکن است باید صبر کنید تا بعد از بازی به یاد بگیرند که جای خود را در پیش نویس است.

ساندرسون در حال حاضر در چنگال بزرگ با بسیاری از UND را 2020-21 تیم.

بازیکنان برگزار می شود یک زن و شوهر رسمی scrimmages هفته گذشته و Sanderson یکی از بزرگ standouts.

دور 2-7 خواهد بود احتمالا در اکتبر. 10 به احتمال زیاد ابتدا در اواخر صبح یا اوایل بعد از ظهر. مبارزه با شاهین در حال برنامه ریزی برای میزبانی بمیجی دولت در 7:07 بعد از ظهر در رالف Engelstad عرصه آن شب.

UND چندین نامزد برای رفتن در روز 2 از پیش نویس از جمله دانشجوی سال اول defensemen تایلر Kleven و میچل میلر دانشجوی سال دوم defenseman اتان Frisch و متعهد به جلو استخدام اتان بون استفان Halliday و چنگال بزرگ مادری جکسون Kunz.

NHL پیش نویس در اصل برنامه ریزی شده برای 26-27 ژوئن در مونترال بود اما به تعویق افتاد و با توجه به بیماری همه گیر کوروناویروس. آن است که در حال حاضر میله میله برای شروع یک هفته پس از نهایی جام استنلی.

لیگ هنوز اعلام نشده که چگونه آن را انجام پیش نویس اما انتظار می رود انجام شود تقریبا مانند NFL رویداد در ماه آوریل است.

آن را هنوز رتبهدهی نشده است تصمیم گرفت که تیم کسب خواهد کرد شماره 1 به طور کلی انتخاب کنید-و به احتمال زیاد انتخاب کنید و به جلو الکسیس Lafreniere-اما Nos. 2-8 تصمیم گرفته شده اند.

لس آنجلس کینگز را انتخاب کنید دوم و پس از سناتورهای اتاوا در شماره 3 Detroit Red Wings در شماره 4 سناتور دوباره در ردیف 5 آناهایم اردک در شماره 6, New Jersey Devils در شماره 7 و Buffalo Sabres در شماره 8.

سناتور بارها و بارها پیش نویس UND محدود بازیکنان با تراکم بالا در سال های اخیر انتخاب defenseman یعقوب برنارد-Docker در دور اول در 2018, defenseman جانی Tychonick در دور دوم در سال 2018 و به جلو شین پینتو با باز کردن انتخاب در دور دوم در سال 2019. این سناتور همچنین باید یک زمان UND بازیکن در فهرست خود را در مسیحی Wolanin.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن