Ivanka Trump و جارد کوشنر گزارش درآمد حداقل $36 میلیون نفر در سال 2019

توسط: نیویورک تایمز | واشنگتن | منتشرشده: اوت 2, 2020 8:49:54 am Ivanka Trump و جارد کوشنر نگاه به عنو

توسط NEWSATROPAT در 12 مرداد 1399
توسط: نیویورک تایمز | واشنگتن | منتشرشده: اوت 2, 2020 8:49:54 am
Ivanka Trump, Jared Kushner took in as much as 5 million last year Ivanka Trump و جارد کوشنر نگاه به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن مکان یک تاج گل بر قبر ناشناخته جنگجو در طول یک تور از کلیسای وست مینستر در مرکز لندن. (فایل/Stefan روسو/استخر عکس از طریق AP)

توسط جسی واشینگتن در سنت louis کسب و رابرت Gebeloff

سه سال را در فرصتهای شغلی جدید به عنوان کاخ سفید مقامات Ivanka Trump رئیس جمهور فرزند ارشد دختر و شوهرش جارد کوشنر گزارش درآمد حداقل $36 میلیون نفر در سال 2019 با توجه به افشای مالی گزارش شده جمعه.

زن و شوهر, سرمایه گذاری بیشتر در املاک و مستغلات به ارزش حداقل $204 میلیون و تا آنجا که $783 میلیون تقریبا همان است که حداکثر ارزش $786 میلیون دلار در سال 2018 است.

اسناد و مدارک مانند سایر فدرال افشای گزارش نشان می دهد محدوده از درآمد و دارایی با ارزش است. در برخی موارد آنها تنها نیاز به یک حداقل شکل آن را غیر ممکن است برای تشخیص دقیق حداکثر شکل درآمد. (رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن نیز منتشر شد سالانه خود را به افشای مالی گزارش جمعه.)

در طول 2019, زن و شوهر را درآمد می شده اند تا آنجا که $157 میلیون و احتمالا بیشتر. که در مقایسه با طیف وسیعی در سال 2018 از 29 میلیون به 135 میلیون دلار.

کوشنر را ادامه داده و سهم عمده ای در خانواده اش املاک و مستغلات شرکت کوشنر Cos., کشیده شده انتقاد به این شرکت به دنبال سرمایه گذاری از سراسر جهان با وجود موقعیت دولت از جمله نقش او به عنوان یک دیپلمات غیر رسمی در خاورمیانه است.

اگر چه او ریخته است برخی از دارایی های او حفظ کرده است اکثریت قریب به اتفاق از خواص بودند که در نمونه کارها خود را زمانی که او وارد خدمات دولتی. کوشنر پا را از موقعیت خود با کوشنر Cos. قبل از او شروع به کار در دولت است.

کوشنر شرکت فعال باقی مانده در بازار املاک و مستغلات در 2019, خرید و فروش املاک در نیویورک نیوجرسی و ویرجینیا و اوهایو.

به طور کلی زن و شوهر درآمد نیز پایین در مقایسه با سال 2017, زمانی که آنها گزارش شده حداقل $82 میلیون.

کوشنر اعلام جدید وام از 5 میلیون تا 25 میلیون دلار با بانک مرکزی امریکا تعهد او نگه می دارد به طور مشترک با دیگر اعضای شرکت با مسئولیت محدود.

Ivanka Trump شدت از مواضع او در خانواده اش شرکت و همچنین به عنوان کسب و کار مد هنگامی که پدر او رئیس جمهور شد. او گفت: در سال 2018 که او تعطیل خود را با نام تجاری مد. او حفظ سهام در برخی از خانواده کسب و کار و در ادامه به منظور جلب درآمد از آنها.

او به دست آورده $3.95 میلیون از مغلوب ساختن پیشی جستن هتل بین المللی در واشنگتن همان است که او به دست آورده در سال 2017 و 2018. ملک کشیده شده انتقاد بیش از نگرانی هایی است که مهمانان وجود دارد با استفاده از هتل خود باقی می ماند به عنوان یک راه برای نفوذ در دولت است.

تمام گفته Ivanka Trump گزارش 2019 درآمد حداقل 5.5 میلیون دلار در مقایسه با حداقل $6.7 میلیون دلار در سال 2018 است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب