از آن زمان به بحث در مورد یک فمینیست سبز جدید مقابله

ما نیاز به بازسازی پس از C-19 اما ساختمان برگشت بهتر نیاز به ساختمان برگشت متفاوت است. از آن زمان به بحث در مو

توسط NEWSATROPAT در 31 اردیبهشت 1399

ما نیاز به بازسازی پس از C-19 اما ساختمان برگشت بهتر نیاز به ساختمان برگشت متفاوت است. از آن زمان به بحث در مورد یک فمینیست سبز جدید مقابله; "رنگین کمان recovery'.

در بسیاری از نقاط جهان Covid 19 همه گیر در ترکیب با یک بلندی رکود اقتصادی و آب و هوا, اورژانس های قانع کننده است بسیاری از نیاز به کالیبراسیون مجدد ما اجتماعی و اقتصادی در اولویت است. در میان این بحران های به هم پیوسته از اواخر سرمایه داری و بی سابقه عدم حل و فصل در حال رشد است برای پیدا کردن یک طرح بازیابی است که به مراتب از بازگشت به حالت عادی foregrounds مردم و سیاره جوامع و مراقبت است.

گوگل عبارت 'ساخت بهتر' بازده بازدید در تفسیر چنین متنوع بازیگران به عنوان مجمع جهانی اقتصاد و کسب و کار گروه های لابی سیاست فکر می کنم مخازن و شهرداران شهرهای شکننده هستند. این شعار به طور معمول استفاده می شود پس از بلایای طبیعی برای افزایش روحیه شهروندان و سرمایه گذاران با وعده از فرصت های جدید در حال افزایش است تا از خرابه. انسان, انعطاف پذیر هستند آنها ادعا می کنند ما می دانیم که چگونه به گزاف گویی پس از یک شوک است. در حالی که بسیاری از پیدا کردن امید در این وعده از بازیابی دیگران توصیه احتیاط اغلب با اشاره به نائومی کلاین در سال 2007 کتاب "دکترین شوک" که با ابداع واژه فاجعه سرمایه داری.

این احتیاطی مفهوم وجود بسیاری از در سمت چپ در حال مبارزه نشان می دهد که ما می تواند بیرون آمدن از این بحران با قوی تر فقط جوامع و اقتصاد. این Covid-19 تجربه تا کنون ثابت می کند این است که ممکن است برای دولت ها به تغییر رویه تقریبا به مدت یک شب – و پیدا کردن پول به خانه بی خانمان ها, صندوق خدمات عمومی و تضمین درآمد. آب و هوا فعالان را با اشاره به توقف سریع به کربن بالا و فعالیت های نوظهور عمومی قدردانی از هوای پاک و پر رونق حیات وحش است. پس از سالها فریاد "یک جایگزین وجود دارد' به تلخ بادها از ریاضت و extractivism چپ فعالان و سیاست گذاران به طور یکسان شروع به این باور خود را در مورد در نهایت ساخته شده است.

شده است وجود دارد تجدید حیات از مقالات و مبارزات انتخاباتی در ایالات متحده و بریتانیا این استدلال که نیاز به یک سبز معامله جدید است و مربوط تر از همیشه: که همه گیر ارائه این فرصت را به پیکربندی مجدد اقتصاد برای جلوگیری از افسردگی و بهبود تندرستی برای همه. برای مثال یک کمپین توسط گرین جدید مقابله انگلستان گروه مجموعه پنج نقطه برنامه ریزی برای ساخت بهتر است پس از Covid-19 که شامل: تامین سلامت مردم در حفاظت از خدمات عمومی 'بازسازی[ing] جامعه با تحول سبز جدید از معامله و سرمایه گذاری در مردم و ایجاد همبستگی در سراسر مرز. با آن شاد گرافیک و بنفش قلب, لوگو هدف این است که نشان می دهد که درمان آسیب پذیر و تثبیت شکسته اقتصادی سیستم می توانید بروید (sanitized) در (لاتکس) دستکش.

اما با وجود این توافق احساسات وجود دارد برخی از شکاف ها در این روایت است. برگرفته از ایده های مطرح در نوبه خود از قرن گذشته آن را غیرانتقادی تصویب سنتی ایده های در مورد چه مسائل کار و چه کسی چه کاری در غنی جامعه سرمایه داری. به عنوان فمینیست اقتصاددانان با اشاره عادت نادیده گرفتن, سازی-و feminising مراقبت های داخلی و کار با دوام است در جریان اصلی و 'پیشرفته' تفکر اقتصادی. حتی زمانی که سبزی تصور کنید که یک معامله جدید است که به نفع توده ها آنها تمایل به اولویت بندی فن آوری و نوآوری و بهبود شرایط تولیدی در کارگران مرد بخش و نشان دادن علاقه کمی در کاهش و یا توزیع کار مورد نیاز برای حفظ و تداوم جامعه است. برخی از پرداخت خدمات لب به نیاز به ارزش کار مراقبت از اما تبدیل آن به عنوان بخشی از یک فقط انتقال هرگز در دستور کار است.

به عنوان مثال اگر چه چهار نفر از پنج اصل در #buildbackbetterUK در مورد مراقبت از مردم و بهبود کیفیت زندگی GND اصل می ایستد به تنهایی برای decarbonising اقتصاد در همان زمان به عنوان ایجاد 'به خوبی پرداخت امن و unionised مشاغل'. قضاوت با گرافیک انتخاب شده برای نشان دادن این نوع از مشاغل در ذهن آنها نیاز به کلاه های سخت; کسانی که فاقد عضله برای بلند کردن پانل های خورشیدی بیش از سر خود را نیاز نمی شود. شایان گفتن است که این اصل تنها یک نشان داده شده با یک عکس از یک مرد و تنها جای عبارت 'اقتصاد', 'decarbonisation' و 'اتحادیه' به نظر می رسد در کل طرح.

در مقاله ما 'نسبت به یک فمینیستی سبز جدید برای مقابله انگلستان' امروز راه اندازی توسط زنان بودجه و ون: زنان و محیط زیست شبکه ما آدرس در جزئیات پیدا کردن که نابرابری جنسیتی در نظر گرفته نشده است به اندازه کافی در انگلستان قصد دارد برای decarbonising اقتصاد است. مهمتر, ما ارائه می دهیم مجموعه ای از توصیه ها نشان می دهد که چگونه فمینیستی نگرانی ها می تواند به جلو و مرکز انتقال به یک اقتصاد سبز, شروع با در نظر گرفتن یک intersectional رویکرد به عدالت و قرار دادن مراقبت در این مرکز – که هر دو را تبدیل به فوق العاده های مربوطه در طول این بحران بهداشتی.

ما را تشویق GND طرفداران به رسمیت شناختن است که اگر چه سبز ایجاد شغل یک ابزار مهم است که از طریق آن GND برنامه می توانید آدرس نابرابری های اجتماعی, عدم توصیه به گسترش موجود کم کربن و اجتماعی اساسی شغل در مراقبت و خدمات صنایع (زن تحت سلطه بخش به کارگیری بسیاری از بام و زنان مهاجر) به عنوان بخشی از یک decarbonisation طرح نشان می دهد قابل توجه مرد سفید تعصب.

اجتماعی فقط اقتصاد سبز نیاز به تمرکز نه تنها در اصلاح و کاهش کربن فشرده صنایع بلکه سرمایه گذاری در حال حاضر کم کربن زیرساخت های اجتماعی (به عنوان مثال خدمات و امکانات است که برای دیدار با نیاز و کمک به سوی یک زندگی با کیفیت مطلوب). این نیاز به رسمیت شناختن آن است که مراقبت از مشاغل هستند که مشاغل سبز و سرمایه گذاری در مراقبت از سرمایه گذاری در آینده ای پایدار. به این معنی انتظار مردان و زنان برای شرکت به همان اندازه در مراقبت های پرداخت نشده داخلی و جامعه کار و همچنین تشویق زنان و بام کارگران را به شرکت در طراحی و ساخت و ساز از زیرساخت های فیزیکی و فن آوری های جدید. مهمتر از آن اساسا به معنی تجدید نظر در آنچه کار ما ارزش و چه کار شمارش به عنوان بخشی از یک جامعه پایدار.

فمینیست های درگیر در جنبش های زیست محیطی به مدت طولانی هشدار داد که غیر ممکن است برای ساخت یک سبز جامعه در حالی که به طور همزمان انجام هیچ چیز برای رسیدگی به تبعیض و نژاد پرستی. در مبارزه برای امیدبنیانگذار حزب سبز آلمان پترا کلی نوشت: 'ما نمی خواهیم زیست محیطی جامعه ای که در آن مردان و ساخت آسیاب های بادی و زنان در سکوت گوش دادن پخت نان و بافت فرش'. سی و پنج سال بعد از آن به نظر می رسد ما هنوز هم نیاز به اصرار دارند که ساختمان و برگشت بهتر نیست در واقع بهتر است اگر آن را به معنی نگه داشتن همان تقسیم کار و مفروضات در مورد آنچه در آن به معنی "سبز".

اما شاید سبز است که بیش از حد باریک و ساخت آن را فمینیستی به این معنا نیست نقاشی رنگ آن بنفش است. به بهتر نیاز به یک چشم انداز کاملا متفاوت تر را شامل چشم انداز ساخته شده از بسیاری از رنگ. شاید به جای سبز جدید مقابله ما باید تماس بگیرید برای 'رنگین کمان recovery' که بسیج یک مثبت نماد صلح و صبر و تنوع است. طولانی جشن ادیان به معنی امید و استفاده به عنوان یک پرچم برای LBGTQ جنبش رنگین کمان به تازگی تبدیل به یک نشانه ای از حمایت برای مراقبین و سایر کارگران مشاغل کلیدی در این بیماری همه گیر. چرا اجازه نمی دهد آن را تبدیل به پرچم یک جنبش فراگیر برای ساخت بهتر با ساخت متفاوت است ؟



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن