از آن زمان به نگه داشتن بانک های بزرگ به حساب کثیف خود را وام

در اوایل این ماه قیمت نفت سقوط به منهای 30 دلار در هر بشکه رسید که جهان با آن روبرو اقتصادی بی سابقه ای شوک. و

توسط NEWSATROPAT در 15 اردیبهشت 1399

در اوایل این ماه قیمت نفت سقوط به منهای 30 دلار در هر بشکه رسید که جهان با آن روبرو اقتصادی بی سابقه ای شوک. و در عین حال قابل توجه عمده بریتانیا بانک ها همچنان به ریختن پول به سوخت های فسیلی است.

با توجه به گزارش جدید, انگلستان وام دهندگان ارائه شده اند £158bn تامین مالی برای سوخت های فسیلی پروژه ها پس از توافق پاریس در تغییر آب و هوا در 2015. بارکلیز بدترین مجرم در اروپا برای سوخت های فسیلی تامین مالی وام بیش از £90bn. در حالی که تغییرات آب و هوایی تهدید کل اکوسیستم و در راه خود را به جابجایی میلیون ها نفر از مردم بانکداران در حال ادامه درایو قرار داده و سود قبل از مردم است.

اقتصادی سقوط کرده است که به دنبال بیماری همه گیر کوروناویروس ارائه می دهد یک فرصت واقعی برای تغییر اقتصادی و سرمایه گذاری در سبز بازیابی. در سراسر جهان ما شاهد تماس برای یک اقتصاد مراقبت از مصرف و تمرکز بر مسئولیت زیست محیطی. به عنوان صنعت نفت teeters در آستانه, واکنش دولت به استفاده از این فرصت برای اجرای یک انتقال و یک سبز شغل تضمین در حال افزایش است.

دولت است اما تنها یک طرف سکه است. فعلی سیستم مالی مسئول دامن زدن به بحران آب و با تمرکز آن بر رشد در هزینه در هر دو مردم و محیط طبیعی قرار دادن آینده ما را در معرض خطر. سوخت های فسیلی شرکت با تکیه بر یارانه های دولتی برای ادامه استخراج, اما آنها تکیه می کنند فقط به عنوان بسیار در تامین مالی از بانک ها. این بحران ممکن است متفاوت از سال 2008 در بسیاری از جهات اما ما نباید غفلت اهمیت بخش مالی به عنوان یک سیاسی در میدان نبرد.

اما به جای هر گونه تعهد به اقدام آب و هوا, ما در حال حاضر شاهد افزایش greenwashing تاکتیک از بانک ها مانند بارکلیز با هدف تمیز کردن تا تصویر خود را در حالی که در ادامه به سود حاصل از سوخت های فسیلی است. به جای برش بودجه برای صنعت سوخت فسیلی بارکلیز را صرفا تاکید کرد حمایت خود را از اهداف دور و منحرف کردن توجه از سوخت های فسیلی اوراق بهادار. ما نمی توانیم گرفته شده است این. اگر ما اجازه می دهد بانک ها به ربودن روایت پایداری یک سیستم مبتنی بر استثمار و نابرابری جهانی خواهد بود لبه پنجره رساند تا حق در آن ضعیف ترین لحظه. ما نیاز به تکمیل divestment از سوخت های فسیلی به عنوان این pollutive اقتصاد نمی تواند ادامه دهد.

با بارکلیز AGM آینده این هفته آنها را در کانون توجه به سوالات پرسیده شده در مورد تامین منابع مالی خود از سوخت های فسیلی است. با سهامداران حمایت از یک قطعنامه خواستار این بانک به پایان وام خود را به سوخت های فسیلی پروژه های بارکلیز چهره های همیشه در حال رشد فشار برای توقف کمک های مالی و زیست محیطی نابودی است.

اما ما لازم نیست که فقط به نشستن و تماشای انتظار ابد برای بانکداران به انجام آنچه درست است. ما باید از این قدرت برای ایجاد یک تفاوت. ما در حال حاضر دیده می شود گروه هایی مانند صلح سبز تعطیل نزدیک به 100 بارکلیز شاخه و در حال حاضر دانش آموزان نیز اقدام است. دانش آموزان در سراسر انگلستان در حال هل دادن برای خود دانشگاه به تحریم بارکلیز در تلاش برای فشار بانک برای پایان دادن به تامین مالی آن از سوخت های فسیلی پروژه ها. این به این معنی هیچ به دانشگاه برگزاری حساب با بارکلیز و یا آنها را دعوت به حمایت از حوادث در محوطه دانشگاه. این موج فعلی اقدام پژواک که از سال 1980 ضد aparthied جنبش که دیدم دانشجو های کارگری در میان سایر موسسات را تهدید به تحریم بارکلیز اگر آنها حاضر به عقب نشینی از جنوب آفریقا است. این حیاتی است یادآور نیاز به نگه موسسات مالی به تایید و اثبات این که این را می توان از طریق اقدام مستقیم و فشار از پایین.

فعالان در حال حاضر اعمال فشار بسیار زیاد و حتی مجبور امتیازات از بارکلیز بیش از بودجه خود را از fracking زغال سنگ و شن و ماسه تار آوردن این مسائل به چشم های عمومی و کمک به ایجاد یک محیط که در آن سوخت فسیلی سرمایه گذاری یک لکه بر شهرت شرکت. در حال حاضر در زمانی که نقاط ضعف فعلی سیستم اقتصادی شده اند در معرض آن است که ما فرصت برای عمل و برای جلوگیری از هرج و مرج ناشی از یک درایو بی سود. این است که ما فرصت را به می گویند که به اندازه کافی به اندازه کافی است.

ما می توانیم با استفاده از این وضعیت فعلی و ایجاد انگیزه برای همکاری بین فعالان همکاری با یکدیگر به تقاضای آینده بر اساس احترام به محیط زیست ما و دلسوزی برای مردم در جوامع ما. ما قدرت نهفته در اعداد و اگر به اندازه کافی از ما حاضر به قبول آن است که زمان سیستم استثماری و بی رحم سرمایه داری را می توانید در ادامه, پس از آن ما می توانید از ظهور این بیماری همه گیر قوی تر و امیدوار تر آینده است.

زمانی که بانک ها در حال حاضر به تصمیم گیری درست, سپس ما باید آنهایی که به فشار آنها را در جهت درست و برای نگه داشتن آنها را به حساب. در این لحظه سیاسی شار ما می توانیم یا بازسازی شکسته و بحران زده سیستم و یا هموار کردن راه برای یک دنیای جدید است. برش ستون گذارم ما pollutive اقتصاد ما در حال تخمگذار پایه برای سبزتر آینده.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب