ایتالیا بیش از حد آشکار تماس برای regularising مهاجر کار

هیچ چیز برای ما در ویتوریا یا کاونتری?برخی از رومانی آمد برای فصل برداشت اما بسیاری دیگر به پایان رسید تا ماند

توسط NEWSATROPAT در 17 اردیبهشت 1399

هیچ چیز برای ما در ویتوریا یا کاونتری?

برخی از رومانی آمد برای فصل برداشت اما بسیاری دیگر به پایان رسید تا ماندن و حل و فصل در ویتوریا, Ragusa و شهرهای اطراف. بسیاری از آنها را در میوه ها و سبزیجات گلخانه بدون قرارداد به طور متوسط €30 روز. آنها کارگران از اتحادیه اروپا در حاشیه با حقوق و هیچ کار حمایت می کند. برای کشاورزان در اینجا به کارگیری رومانی نیز مطرح کمتر در معرض خطر شکستن قانون استخدام مستند نشده مهاجران از خارج از اتحادیه اروپا. آنها شاغل هستند یکهو و زمانی که آنها حل و فصل در اینجا آنها تبدیل به یک ارتش قابل اعتماد از کارگران آماده به تحمل گرمای سوزان و ساعت های طولانی' کمرشکن کار در گلخانه برای پاداش.

در طول این مستند بسیاری از مزارع در استان تلاش کرده اند برای زنده ماندن کمبود نیروی کار. مزارع که رشد تنها گل این شده اند به شدت تحت تاثیر قرار به عنوان غیر خرده فروشی مواد غذایی بسته شده است در طول مستند.

اگر چه محدودیت های مسافرتی در سراسر اروپا به این معنی است که رومانیایی و اروپای شرقی کارگران دیگر ورود به کار در این زمینه در ایتالیا در طول این مستند بسیاری از کشاورزان در این استان قادر به برداشت کار انجام شده توسط خود را با استفاده از "خانه کارگر" یعنی رومانی و دیگر کارگران مهاجر که در نزدیکی زندگی می کنند و بر آنها وابسته برای سال.

چند کیلومتر خارج ویتوریا کشاورزان استخدام گروه از شهروندان رومانی و آنها به نام "بهترین کارگران" را انتخاب کنید گوجه فرنگی در گلخانه به اندازه زمین فوتبال در فصل بهار است.

مستند و پناهجویان

بزرگ گوجه فرنگی کسب یک کشاورز €1 تا €2 به ازای هر کیلو. در گلخانه برای بادنجان – هر کیلو از این را کسب €2; در هر جعبه €20. در سال 2019 برخی از رومانیایی کارگران تصمیم گرفته بود برای پیوستن به خانواده های خود مشغول به کار در بریتانیا است. بسیاری از آنها رفته بود با اتوبوس از ویتوریا تمام راه را به کاونتری به کار در مرغ-کارخانه پردازش به صورت نسبتا دستمزد بالاتر است. به همه کشاورزان می گویند هزینه تولید گلخانه ای افزایش یافته بود در حالی که رقابت رانده بود قیمت پایین. چه آنها حذف می گویند او این بود که این منجر به بیشتر فشردن دستمزد کارگران.

به طور معمول کشاورزان در اینجا نیز استخدام جنوب صحرای آفریقا کارگران برای یک نرخ پایین تر از رومانیایی ها: €25 روز, که آیا آنها اجازه اقامت یا نه. بسیاری از آنها پناهجویان از پذیرش پناهگاه است. در این مستند با این حال بسیاری از کارگران مهاجر قادر به کار با توجه به کنترل دقیق حرکت. نه چندان دور از راگوسا وجود دارد در حال حاضر حدود 300 آفریقایی کارگران در گیر کرده هولناک شرایط زندگی در داخل شهر چادر از Cassibile – آنها نمی تواند به زمینه و یا گلخانه ها با توجه به کنترل جنبش و فقدان اسناد و مدارک.

در سراسر ایتالیا به کارگران مهاجر زندگی در روستایی ghettoes بسیاری از آنها بدون کار شده اند از چپ به دفع کردن برای خود را بدون حتی اساسی حفاظت در برابر Covid-19. در استان فوجیا هزاران نفر از کارگران هنوز هم زندگی می کنند و در اطراف تخریب گاه از برگو Mezzanone بدون تجهیزات ایمنی مانند ماسک و ضد عفونی کننده. کارگران اتحادیه USB به تازگی راه اندازی یک جمع آوری کمک برای خرید نیازهای اساسی و تجهیزات حفاظتی برای توزیع در ghettoes در فوجیا و Calabria.

در جوامع کشاورزی در سراسر کشور می گویند که ضربه سخت شده در طول این بیماری همه گیر. نه تنها نمی رومانیایی و اروپای شرقی کارگران پس از رسیدن به برداشت محصولات کشاورزی اما مستند داخلی و محدود حرکت بین مناطق در ایتالیا همچنین بدان معنی است که کارگران مهاجر – ترین استثمار کارگران در ایتالیا – همیشه نمی تواند دسترسی به مزرعه کار می کنند.

با توجه به وزارت کشاورزی Covid-19 بحران ایجاد کرده است کمبود از بین 250.000 و 270,000 کارگران در ایتالیا. به عنوان برداشت مارچوبه کنگر فرنگی, توت فرنگی, گوجه فرنگی و خربزه در حال انجام چیزی است که باید انجام شود به فوریت گفت: Coldiretti (کنفدراسیون ملی تولید کشاورزی). در غیر این صورت 40 درصد از محصولات کشاورزی ممکن است از دست بروند. این بدیهی است که تاثیر بسیار در ایتالیا که در اروپا سومین بخش کشاورزی از نظر ارزش کلی ارزش £56.6 میلیارد دلار در سال 2019.

در این زمینه regularisation از کارگران مهاجر پدید آمده است به عنوان یک بحث ملی یک بار دیگر. بسیاری از گروه عمران سازمان های غیر دولتی و اتحادیه های کارگری استدلال می کنند برای regularising این کشور را مهاجران مستند نشده. اتحادیه های کارگری گفت که regularisation از کارگران مهاجر در Sicilian روستا است که در حال حاضر "یک ضرورت اجتناب ناپذیر".

وزیر کشاورزی ترزا Bellanova که در سمت چپ PD برای پیوستن به سابق ماتئو رنتسی نخست وزیر ایتالیا را Viva حزب صورت گرفته regularisation از کارگران ثبت نشده "به منظور رسیدن به اقتصاد در حال حرکت دوباره". او خواسته است که این کارگران در بخش کشاورزی و مراقبت بخش بود regularised بلافاصله با اجازه اقامت موقت از شش ماه تجدید پذیر برای شش ماه دیگر.

Bellanova درخواست تحت شرایط Cura ایتالیا bis فرمان می تواند به معنای ده ها هزار نفر از مهاجران که regularised. "75 درصد از کارگران [به regularised] در حال مهاجران عمدتا آفریقایی," او گفت:. "در هر صورت ما با برداشت محصول یا محصولات فاسد خواهد شد در این زمینه. هیچ کس توقف ایتالیایی ها از ارائه خود را به عنوان وانت اما حقیقت این است که آنها نمی خواهند به آن را انجام دهد."

دالان سبز و عفو برنامه

دولت ایتالیا به تازگی تاسیس شده است که مهاجران انقضای اقامت تمدید تا ژوئن 15, اگر چه روشن است که این نمی تواند به اندازه کافی برای پر کردن کمبود نیروی کار. در ضمن کشاورزان سازمان فقط به عنوان بقیه از اروپا خواسته اند برای ایجاد "دالان سبز" اجازه می دهد تا کارگران فصلی از شرق اروپا ارسال می شود به کار در ایتالیا.

تخمین زده می شود که وجود دارد بیش از 600,000 مستند نشده مهاجران در ایتالیا. به غیر از کسانی که مشغول به کار در بخش کشاورزی ده ها هزار نفر در میان یک میلیون مهاجر داخلی کارگران نیز نامنظم از جمله بیش 165,000 داخلی و مراقبت کارگران از فیلیپین بسیاری از آنها در حال کار بدون قرارداد. رسمی خود را وضعیت مهاجرت بدان معنی است که بسیاری از آنها را به راحتی رد کرد توسط کارفرمایان خود را در ابتدای شیوع همه گیر.

عفو برنامه همیشه معرفی شده در پر کردن شکاف اقتصادی زمینه و در ایتالیا آنها را برش در سراسر طیف سیاسی. بزرگترین عفو شد و تحت مرکز-راست دولت در سال 2002 زمانی که حدود 700,000 مهاجران بودند regularised فقط پس از آن Bossi-Fini قانون تصویب رسید. در سال 2008 روبرتو مارونی وزیر کشور از سمت راست لیگ شمال (سلف لیگ امروز) پیشنهاد یک قانون penalising مهاجرت های غیر قانونی به عنوان یک جرم جنایی. پس از پیشنهاد یک بحث عمومی در مورد "صرفه جویی" را "مفید" مهاجر مراقبت از کارگران از این قانون جدید منجر به مراقبین نجات فرمان یک فرمان دولت که منجر به حدود 300 ، 000 مهاجر کارکنان مراقبت بودن regularised در سال 2009.

همان پر کردن شکاف رویکرد شده است در پشت طرح دولت برای regularisation. زودتر نتیجه بود و فرصت طلب پیشنهاد این حکم در regularisation که فقط به کارگران مهاجر در کشاورزی lifestock ماهیگیری و آبزی پروری بخش است. کارگران مهاجر به عنوان مثال ضروری کارگران داخلی و مراقبت کار و همچنین تدارکات بخش بودند حذف شدند. در حال حاضر پیش نویس این مصوبه همچنین تصریح می کند که آن دسته از کارگران که برنامه های کاربردی پذیرفته شده را برای به دست آوردن اجازه اقامت موقت است که طول می کشد تنها تا پایان سال 2020 برای دسترسی به محل کار. فعالان و می پرسید "چرا محدود به اجازه اقامت برای یک سال و تنها برای این دوره از coronavirus بحران؟"



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب