ایتالیا در آن زمان به مقابله با خود را شایع نژادپرستی

در روایت در مورد ادامه تظاهرات در آمریکا یک بار دیگر رسانه های ما شکست خورده است و به اذعان ایتالیایی ها از رن

توسط NEWSATROPAT در 28 خرداد 1399

در روایت در مورد ادامه تظاهرات در آمریکا یک بار دیگر رسانه های ما شکست خورده است و به اذعان ایتالیایی ها از رنگ که در حال مبارزه برای محلی نژادی عدالت است. اگر افراد مشغول به کار در رسانه ها را درک آمریکا نژاد پرستی به عنوان کاملا دور از جامعه به این دلیل است که روزنامه نگاری در ایتالیا است که تقریبا سفید میباشد.

برای شرکت در یک گفتگو در مورد مسابقه اگر یکی سفید است و بنابراین هرگز تحمل نژادپرستی بسیار بلند پروازانه (برای قرار دادن آن را مودبانه).

فراملی تظاهرات شد و خار به تظاهرات در همبستگی با امریکا #BlackLivesMatter ایتالیایی به مردم از رنگ نیز در اعتراض به صورت روزمره ما با مبارزات بومی نژاد پرستی.

در میلان جمعیت عظیمی جمع شده در مقابل ایستگاه مرکزی. برخی از مردم حمل پلاکارد با نام: Idy Diene, امانوئل, R. Namdi, آساني دیللو, Soumalia Sacko و بسیاری از دیگران – همه قربانیان در خانه رشد نژاد پرستی.

برخی از مردم از من خواسته اند اگر, ایتالیایی, رسانه پوشش جورج فلوید مرگ می تواند یک تاثیر طولانی مدت در راه است که نژاد خطاب است در ایتالیا. من تردید.

البته من نمی تواند کمک کند اما امیدوارم که این لحظه و این واکنش را تشویق بیشتر و صادقانه گفتگو در مورد مسائل نژادی در ایتالیا. اما این است که هنوز هم یک کشور که در آن آشکارا نژادپرستانه سیاستمداران دعوت از روزنامه نگاران برای تلویزیون نشان می دهد برای به اشتراک گذاشتن خود را غیر دموکراتیک نمایش ها به خاطر "آزادی بیان".

برای مثال شما نمی توانید به پاک کردن یک شبه حافظه جیانلوکا Buonanno یک ایتالیایی MP (از راست لیگ شمال) توصیف مردم Romani به عنوان "تفاله جامعه" فقط به خاطر یک تعداد انگشت شماری از خبرنگاران در حال پوشش مرگ جورج فلوید و پیامدهای آن در امریکا است. قطعا من نمی توانم.

*Nadeesha Uyangoda کتاب تنها شخص سیاه و سفید در اتاق می آید در سال 2021 با ناشر 66thand2nd.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن