ایتالیا تا به حال coronavirus فاضلاب در اوایل ماه دسامبر, مطالعه می گوید:

توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: ژوئن 20, 2020 7:52:14 am ایتالیا اولین گزارش داخلی ویروس موارد مر

توسط NEWSATROPAT در 31 خرداد 1399
توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: ژوئن 20, 2020 7:52:14 am
Coronavirus, Coronavirus lockdown, lockdown impact on Coronavirus, covid lockdown, Coronavirus cases in world, Coronavirus lockdown study ایتالیا اولین گزارش داخلی ویروس موارد مرتبط شده اند به یک مرد که به دنبال درمان در اواسط ماه فوریه این سال است. (آلیسیا Pierdomenico/بلومبرگ)

Coronavirus شد و در حال حاضر در میلان و تورین را در سیستم های فاضلاب در اوایل ماه دسامبر دو ماه قبل از اولین Covid-19 موارد شناسایی شده در ایتالیا, یک مطالعه جدید نشان می دهد.

"اثری از SARS-Cov-2 یافت شده در نمونه ها از هدر آب گرفته در میلان و تورین در دسامبر. 18 و در بولونیا در Jan. 29" گفت: Giuseppina La Rosa, که منجر به تحقیق و پژوهش برای یک آینده مطالعه از این کشور ISS ملی سلامت موسسه. "بیشتر آثار بودند شناسایی شده در آزمون نمونه از طریق ژانویه و فوریه."

بخوانید| دانشمندان تبدیل به فاضلاب برای سرنخ در بیماری همه گیر کوروناویروس

این گزارش بخشی از یک به طور منظم دور از آزمایش بر روی زیست شناسی که انجام شده از سال 2007 توسط ISS محیط زیست و وزارت بهداشت. به طور کلی 40 نمونهها از اکتبر 2019 به فوریه سال 2020 با اضافی از 24 سپتامبر تا ژوئن 2018 2019 به عنوان شاهد.

بیمارستان آزمون ساحلی منطقه لیگوریا نیز نشان داد احتمال است که این ویروس در حال حاضر در کشور در پایان سال گذشته روزنامه ایتالیایی گزارش کرده اند. ایتالیا اولین گزارش داخلی ویروس موارد مرتبط شده اند به یک مرد که به دنبال درمان در اواسط ماه فوریه این سال هر چند برخی از مردم از ورود از خارج از کشور تشخیص داده شده بود با این بیماری پیش از آن در زمستان است.

جدید ایستگاه مطالعه "ممکن است منجر به ریختن نور را در فاز اول این ویروس را به گردش در ایتالیا" La Rosa گفت. این نتایج مطابق با آزمون های مشابه انجام شده در فاضلاب در بارسلونا و با آزمایشات بالینی بر روی بیماران بستری در فرانسه است که نشان داد بیولوژیکی اثری از ویروس در اوایل ماه دسامبر گذشته.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب