"این یک معجزه بود': 5 ماه برزیلی کودک زنده می ماند یک ماه در یک پشتیبان از COVID-19

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 1 ژوئن 2020 11:19:14 am Dom تشخیص داده شد با این

توسط NEWSATROPAT در 12 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 1 ژوئن 2020 11:19:14 am
Dom تشخیص داده شد با این ویروس در نرم افزار-Cardiaco بیمارستان در ریو دو ژانیرو و درمان 54 روز قبل از او می تواند مرخص شود. (منبع:ایسنا)

پنج ماهه کودک برزیلی که تست مثبت برای COVID-19 بهبود پس از گذراندن بیش از یک ماه متصل به ونتیلاتور در القاء حالت کما سی ان ان گزارش شده است. بازیابی خود است که مورد ستایش قرار داد به عنوان چیزی کمتر از یک "معجزه" توسط پدر و مادر خود را که گفت که او ممکن است در معرض ویروس در هنگام مراجعه به یکی از بستگان خانه.

Dom تشخیص داده شد با این ویروس در نرم افزار-Cardiaco بیمارستان در ریو دو ژانیرو و درمان 54 روز قبل از او می تواند مرخص شود.

بخوانید| کودکان و coronavirus: مصاحبه با paediatrician Dr ماهش Balsekar

صحبت کردن به سی ان انپدر این نوزاد گفت: "او تا به حال برخی از مشکل تنفس بنابراین پزشکان فکر آن را یک عفونت باکتریایی است. اما این دارو کار نمی کند و او بدتر. سپس من و همسرم تصمیم گرفت او را به یک دوم بیمارستان و آنها آزمایش او. آن coronavirus."

برزیل کانون coronavirus در آمریکای لاتین گزارش شده حداقل 25 coronavirus مربوط به مرگ و میر در نوزادان تا سن 12 سال به عنوان گزارش شده توسط این کشور به وزارت بهداشت داده است.

جزئیات| توضیح داد: می توانید یک نوزاد متولد نشده بود شما با کروناویروس?

کشور گزارش 514,849 coronavirus عفونت و بیش از 29,300 مرگ و میر ناشی از این ویروس که از دوشنبه به گفته جان هاپکینز.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن