این می تواند یک مشغول سقوط فارگو را اولسون در تور LPGA

لغو داو دریاچه های بزرگ خلیج دعوتی در اواسط ماه جولای در جمعه برگ ماراتن کلاسیک از جولای 23-26 به عنوان برنامه

توسط NEWSATROPAT در 27 اردیبهشت 1399

لغو داو دریاچه های بزرگ خلیج دعوتی در اواسط ماه جولای در جمعه برگ ماراتن کلاسیک از جولای 23-26 به عنوان برنامه ریزی شده بعدی LPGA رویداد. تور آخرین teed آن را در روز پایانی باز استرالیایی در فوریه. 16 یک تورنمنت که در آن اولسون تا به حال حرفه ای-بهترین مقام دوم انفرادی به پایان برسد.

"من تا به حال فقط بدست دارد و هدف من گشاد گشاد راه رفتن زمانی که COVID اتفاق افتاده است," او گفت:. "به طوری که مأیوس کننده و خسته کننده; برای قرار دادن همه در کار و من یکی از مسابقات خارج از آن. اما همه در همان قایق است."

اولسون پشت کردم به رقابتی قایق از انواع در اوایل این هفته به عنوان بخشی از بل بانک ارائه بازی آن را به جلو گلف چالش با Hoge مت کالن و Josh Duhamel. بهترین-توپ ساخته شده برای تلویزیون بازی پخش خواهد شد یکشنبه, مارس 31 از 6-9 بعد از ظهر مرکزی هم در WDAY-تلویزیون و گسترده دولت ABC ایستگاه.

اولسون شد تیز به ندرت از دست رفته fairway توپ را روی گوه و به طور مداوم هدف قرار دادن روش عکس برای مرغک فرصت. اگر وجود دارد هر گونه زنگ زدگی در بازی نبود مشهود در فارگو باشگاه کشور.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

مانند Hoge را مجبور به انجام زمانی که PGA Tour رزومه در ماه ژوئن اولسون خواهد شد که برای رسیدن به بازی LPGA tourneys با محدود مردم در این دوره به دلیل فاصله اجتماعی قوانین و مقررات.

"اساسا از آن خواهد شد شما و دیگر بازیکنان," او گفت:. "این رفتن به متفاوت است. آن را به سختی می شود اگر شما در مشاجره فقط باید که احساس-معمولا شما که انرژی از میان جمعیت به جلو و از. اما ما می خواهیم به بازی و مردم خواهد بود تماشای تلویزیون و تشویق بنابراین ما شما را به بهترین از آن. آن متفاوت خواهد بود اما این طبیعی است."

لغو و تعویق را به سقوط رفتن زمان برای اولسون. سه نفر از پنج رشته اصلی -- این اویان قهرمانی, زنان بریتانیا باز و آنا الهام -- برنامه ریزی شده بین Aug. 6 و هفت. 10. در ایالات متحده زنان باز شد موکول برای دسامبر. 10-13 در هوستون است که می تواند در حال حاضر چالش های خاص خود را Olson گفت: در قالب به اندازه کافی ساعات روز.

این مسابقات که با استفاده از دو زمین گلف به جا 156 بازیکنان را در یک روز.

"من نمی دانم که من فکر قهوه ای گلف" او گفت: با خنده. "روز چیز جالب خواهد بود. ما دو بازی های مختلف دوره های گلف است که برای کار اضافی در پایان مقابل اما ما می خواهیم به بازی و ما می خواهیم به هر فرد یک فرصت را به بازی."

از آن خواهد شد کار اضافی در شرایط آماده سازی است. بازیکنان به طور معمول با استفاده از دوشنبه تا جمعه به بازی دور تمرین و دامنه فیرویز و سبزی از این دوره است. Prepping برای دو دوره به معنی 36 سوراخ کار می کنند.

وجود دارد هیچ آمادگی مورد نیاز برای فارگو باشگاه های کشور این هفته البته او بسیاری از بار. چهار بازی برای خیریه با بل بانک, فروم, ارتباطات, شرکت, شاد, هری بطری مغازه صلحی بیللی LLP و داکوتای پزشکی بنیاد ترکیب برای مطابقت با هدیه تا 100.000 دلار در www.dmfhelpinghearts.org. وب سایت گرفتن کمک های مالی از طریق مه 31 برنامه تلویزیونی.

اگر چه خوشخو وجود دارد یک عنصر از رقابت بیش از حد.

"من از دست, رقابت," اولسون گفت. "این یک کمی سخت زمانی که شما در فرم و به طور کلی هنگامی که شما را تحت تفنگ شما تا به حال مقدار زیادی از عمل است. ضربه اواسط فصل عکس با خارج از فصل دست کمی از روی حیله و تزویر, اما آن را واقعا سرگرم کننده بود. من عاشق رقابتی آب میوه, I love پایین آمدن 17 و 18 با داشتن یک شانس را به این توپ. این چیزی است که شما بازی کنید."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن