اسرائیل در دیوان عالی کشور مورد بحث نتانیاهو سرنوشت به عنوان نخست وزیر

توسط: رویترز | بیت المقدس | منتشر شده در تاریخ: 3 مه سال 2020 2:58:49 pm حکم علیه نتانیاهو به احتمال

توسط NEWSATROPAT در 14 اردیبهشت 1399
توسط: رویترز | بیت المقدس | منتشر شده در تاریخ: 3 مه سال 2020 2:58:49 pm
benjamin netanyahu, benny gantz, Reuven Rivlin, israel power sharing, world news, indian express news حکم علیه نتانیاهو به احتمال زیاد باعث sna انتخابات چهارم از آوریل 2019 به این کشور دست و پنجه نرم کردن با کروناویروس بحران و اقتصادی خود را خرید اینترنتی.

اسرائیل در دیوان عالی کشور آغاز شد و دو روز جلسه روز یکشنبه برای تعیین اینکه آیا نخست Ministe بنیامین نتانیاهو شده است که متهم به فساد (س) اجازه داده می شود برای تشکیل یک دولت جدید است.

حکم علیه نتانیاهو به احتمال زیاد باعث sna انتخابات چهارم از آوریل 2019 به این کشور دست و پنجه نرم کردن با کروناویروس بحران و اقتصادی خود را خرید اینترنتی. نتانیاهو و رقیب اصلی او Benny Gantz امضا توافق نامه در ماه گذشته برای تشکیل یک دولت وحدت ملی که تحت آن آنها را به نوبت پیشرو در اسرائیل پس از سه انتخابات که هیچ یک از آنها را به دست آورد. در قدرت برای بیش از یک دهه و در حال حاضر رئیس موقت دولت راست گرای نتانیاهو را به عنوان نخست وزیر جدید دولت برای 18 ماه قبل از توزیع کمر به میانه Gantz با توجه به وحدت مقابله.

اما چند گروه از جمله احزاب مخالف و دموکراسی ناظران باید درخواست این کشور را از اتهام به لغو معامله و نوار نتانیاهو از رهبری دولت, با استناد به پرونده کیفری علیه او.

در پاسخ به این درخواست اسرائیل وکیل جنس Avichai Mandelblit وجود دارد گفت: هیچ قانونی به اندازه کافی زمین برای رد صلاحیت شد ، برخی از تحلیلگران اسرائیلی گفته اند که دادگاه بازیگران Netanyah وفاداران به عنوان لیبرال و دخالتگر بود بعید به نوار برتر از رفتن یک دولت جدید است.

یک حاکم است انتظار اعلام خواهد شد شنبه. نتانیاهو اسرائیل طولانی ترین خدمت نخست وزیر, مجرم شناخته شد در ماه ژانویه به اتهام رشوه خواری و تقلب و نقض o اعتماد. او با رد هر گونه تخلف در هر سه موارد در برابر او و گفته است که او یک قربانی سیاسی جادوگر شکار.

نتانیاهو دادگاه است که با توجه به شروع on May 24. قانون اسرائیل می گوید یک نخست وزیر تحت کیفرخواست موظف است به گام تا نهایی محکومیت. نتانیاهو مشکوک به ناحق پذیرش $264,00 ارزش هدیه از تجار و بازرگانان که دادستان گفت: عبارتند از سیگار برگ و شامپاین و ترویج مقررات سوغات و ادعا پیشنهادات برای بهبود پوشش های محبوب وب سایت خبری و اسرائیل را پرفروش ترین روزنامه است. اگر محکوم به او می تواند به 10 سال زندان o اتهامات رشوه خواری و حداکثر سه سال است و برای تقلب یک نقض اعتماد.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن