اسرائیل نتانیاهو شکست در انتخابات است که در جریان محاکمه

توسط: AP | بیت المقدس | منتشر شده در تاریخ: مارس 23, 2020 5:06:24 pm بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرا

توسط NEWSATROPAT در 3 خرداد 1399
توسط: AP | بیت المقدس | منتشر شده در تاریخ: مارس 23, 2020 5:06:24 pm
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل صندلی هفتگی جلسه هیئت دولت در اورشلیم 8 مارس سال 2020 است. ادد Balilty/استخر کرج/فایل عکس

پس از ورود به کتاب رکورد سال گذشته به اسرائیل طولانی ترین خدمت نخست وزیر بنیامین NetanyahuBenjamin نتانیاهو را یک بار دیگر تاریخ را زمانی که او می شود در این کشور اولین رهبر برای رفتن به دادگاه.

احاطه شده توسط ماموران امنیتی نتانیاهو است به مارس به بیت المقدس ناحیه دادگاه برای تفهیم اتهام در یک سری از اتهام فساد مالی در روز یکشنبه.

صحنه خیره کننده را فشار اسرائیل به ناشناخته های سیاسی و حقوقی و خاک راه اندازی یک فرایند است که می تواند در نهایت پایان دادن به زندگی حرفه ای از یک رهبر است که شکست در پای صندوقهای رای برای بیش از یک دهه.

نتانیاهو شده است به اتهام نقض اعتماد و پذیرش رشوه در یک سری از موارد. او متهم است که از پذیرش هدایای گران قیمت از قبیل کارتن و شامپاین و سیگار برگ از دوستان ثروتمند و ارائه نفع به رسانه های مقتدر در ازای مطلوب پوشش خبری از او و خانواده اش است.

در جدی ترین مورد او متهم است که ترویج قانون که تحویل صدها میلیون دلار سود به صاحب اصلی شرکت مخابرات در حالی که چاقویی در پشت صحنه تحریریه نفوذ بیش از شرکت های محبوب در وب سایت های خبری.

نتانیاهو را رد کرده است اتهامات و ادعا کردند که او قربانی یک "تلاش برای کودتا" توسط overaggressive پلیس مغرضانه دادستان و خصمانه رسانه ها.

"این کلاسیک عمیق دولت استدلال" گفت: Gayil تاشیر یک دانشمند علوم سیاسی در اسرائیل در دانشگاه عبری. نتانیاهو ادعا می کند "یک غیرمنتخب جنبش در تلاش برای حذف او از قدرت فقط به خاطر اینکه او یک نماینده از حق," او گفت:.

نتانیاهو نه اولین رهبر اسرائیل به رفتن به دادگاه. هر دو نخست وزیر سابق ایهود اولمرت و رئیس جمهور سابق موشه Katsav به زندان رفت در 2010s, اولمرت به اتهام فساد مالی و Katsav برای تجاوز به عنف. اما آنها پا به مبارزه با اتهامات عنوان شده علیه.

به عنوان رهبر مخالفان در سال 2008 نتانیاهو به رهبری خواستار اولمرت به ترک معروف و گفت یک رهبر "به گردن" در مشکلات قانونی تا به حال هیچ کسب و کار حاکم بر یک کشور است.

اما به عنوان تحقیقات را انباشت اشیاء بدست آمده تا اوج با کیفرخواست خود را در ماه نوامبر گذشته نتانیاهو اتحادش را تغییر لحن خود را. او رد تماس به استعفا در حالی که بارها و بارها شلاق را در این کشور در نظام حقوقی.

در میان مورد علاقه خود را به اهداف بوده است سابق و رئیس پلیس و دادستان کل فعلی هر دو نتانیاهو انتصاب و کشور دیوان عالی کشور است. دادستان کل Avichai Mandelblit اخیرا شکایتی را به پلیس بیش از تهدید ناشناس فرستاده شده به تلفن همراه خود را.

نتانیاهو توطئه ادعای قربانی را بازی کرده اند به خوبی با پایه های مذهبی و ملی حامیان. اما معلوم نیست که آیا آنها را نگه دارید تا در دادگاه با توجه به فقدان شواهد.

در دادگاه استدلال حقوقی هستند احتمال بیشتری برای تمرکز بر روی خود ادعا می کند که او هدیه شد واقعی را نشان می دهد از محبت از دوستان نزدیک و که او هرگز دریافت چیزی در ازای نعمت او متهم است که ارائه.

این مورد است که انتظار می رود برای چند سال گذشته با توجه به تعداد زیادی از شهود و اسناد و مدارک است که انتظار می رود ارائه شده است.

نتانیاهو انجام بهترین خود را برای جلوگیری از این لحظه. در طول سه سال تحقیق بود که آهسته با نتانیاهو در سفر خارج از کشور و گاه به گاه بحران امنیتی او بارها و بارها ادعا کرد که محققان خواهد "پیدا کردن هیچ چیز دلیل هیچ چیز وجود دارد."

او به طور خلاصه سعی کردم اما موفق به پیروزی در مجلس مصونیت از تعقیب. در ماه مارس او دست برداشت وزیر دادگستری با تاخیر محاکمه دو ماه با استناد به کروناویروس محدودیت.

این هفته قضات را رد کرد نتانیاهو درخواست به ماندن در خانه در روز یکشنبه و اجازه می دهد تا وکلای خود را به نمایندگی از او. نتانیاهو استدلال کرده بود که حضور او بود و غیر ضروری و پر هزینه است و با داشتن او از جزئیات امنیتی در دادگاه را نقض اجتماعی-فاصله مورد نیاز است.

با اینحال او وارد دادگاه با تجدید قدرت است.

پس از سه کبودی انتخابات سال گذشته نتانیاهو سوگند به دفتر این هفته برای چهارمین دوره متوالی.

هر سه انتخابات دیده می شد به عنوان همه پرسی در تناسب اندام خود را برای دفتر و همه به پایان رسید در بن بست. پس از تازه ترین رای گیری در ماه مارس خود را رقیب Benny Gantz به نظر می رسد به اند محشور حمایت کافی در مجلس به تصویب قوانین است که باید رد صلاحیت نتانیاهو از خدمت به عنوان نخست وزیر در حالی که تحت کیفرخواست.

اما در یک خیره کننده چرخش Gantz با استناد به ترس از یک چهارم انتخابات گران قیمت و coronavirus همه گیر توافق برای کنار گذاشتن قانون و به جای آن تشکیل یک دولت انتقالی با نتانیاهو.

دادگاه عالی پاک راه را برای نتانیاهو برای ماندن در قدرت است. در یک کلید حاکم آن گفت: یک متهم سیاستمدار ممکن است به عنوان نخست وزیر حتی اگر اسرائیل قانون نیاز به تمام دیگر دارندگان به استعفا شد و اگر متهم به جرم و جنایت.

خود را تحت معامله نتانیاهو مجبور شد به عملکرد برخی از قدرت به Gantz با هر یک دارای حق اعمال حق وتو بیش ترین تصمیم گیری های کلیدی. Gantz برگزار خواهد شد به عنوان "جایگزین نخست وزیر" و پس از 18 ماه آنها را تعویض شغل.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن