نتانیاهو در ریل در رسانه ها بر علیه او

توسط: AP | تل آویو | منتشرشده: اوت 3 سال 2020 10:39:45 am در دیگران کوچک باندهای نتانیاهو حامیان و افر

توسط NEWSATROPAT در 13 مرداد 1399
توسط: AP | تل آویو | منتشرشده: اوت 3 سال 2020 10:39:45 am
Israel's Netanyahu rails at media over protests against him در دیگران کوچک باندهای نتانیاهو حامیان و افراد وابسته به راست در گروه تظاهرکنندگان حمله کرده اند.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل روز یکشنبه برافراشته در تورم تظاهرات علیه خود را رد کرد و گفت آنها egged توسط یک مغرضانه رسانه ای است که تحریف حقایق و سلامتی در تظاهرات ،

نتانیاهو مواجه شده است و موجی از اعتراضات در هفته های اخیر با تظاهرکنندگان خواستار استعفای طولانی در خدمت رهبر است که در دادگاه به اتهام فساد مالی. آنها همچنین panned دست زدن به او از coronavirus بحران است.

نتانیاهو نقاشی کرده است این تظاهرات به عنوان dens "آنارشیست" و "چپ" به برگشتن —قوی جناح راست رهبر.

این اعتراضات تا حد زیادی شده است صلح آمیز است. در برخی موارد آنها را مجبور به پایان رسید و با درگیری بین تظاهرکنندگان و پلیس. در دیگران کوچک باندهای نتانیاهو حامیان و افراد وابسته به راست در گروه تظاهرکنندگان حمله کرده اند.

در شش دقیقه بیهوده گویی در یک جلسه از کابینه نتانیاهو ناودان رسانه ها برای "برافروختن" تظاهرات و بد نمایش دادن حوادث خشونت در برابر معترضان.

"شده است وجود دارد هرگز چنین تحریف بسیج من می خواستم بگم شوروی اما در حال حاضر به کره شمالی از نظر رسانه ها در حمایت از, تظاهرات," او گفت:.

نتانیاهو گفت: رسانه ها نادیده گرفته شده "وحشی و نامحدود تحریک از جمله روزانه تماس" از جمله روز قبل از دیروز به قتل نخست وزیر و خانواده اش.

او گفت که این تظاهرات بودند زمینه برای پرورش این ویروس که داده می شد را با هیچ محدودیت و بستن خیابان ها و محله ها. او گفت: جناح راست تظاهرات داده نشده است از جمله مهار رایگان.

او را محکوم به خشونت "از طرف" در آغاز سخنان خود قبل از پاره شدن به رسانه ها او زمانی به عنوان دشمن به سوی او.

همچنین در جلسه هیئت دولت وزیر دفاع اسرائیل Benny Gantz است که این کشور "جایگزین" نخست وزیر تحت یک قدرت هسته ای گفت که این تظاهرات باید اجازه داده شود به محل با تظاهرکنندگان محافظت از خشونت است.

"حق اعتراض به نیروی حیاتی دموکراسی و خشونت فرسایش پایه و اساس دموکراسی" او گفت:.

نتانیاهو در سخنرانی دراز وشدیداللحن آمد و به عنوان یک اورشلیم دادگاه حکم داد که او پسر یائیر نتانیاهو باید حذف یک توییت که منتشر شده نام, آدرس و شماره تلفن های برجسته معترض و خواهان پیروان خود را به نشان می دهد در خارج از خانه خود "روز و شب است."

معترضان گفت: آنها دریافت تماس های تهدید آمیز پس از صدای جیر جیر. دادگاه همچنین تصمیم او باید "خودداری از اذیت و آزار" معترضان به مدت شش ماه.

"معلوم است که ما "دموکراسی" شما مجاز نیست به اعتراض در خارج از خانه از آنارشیست ها که به نام برای نخست وزیر را به قتل ایم" یائیر نتانیاهو پس از حاکم.

28 ساله است و به عنوان یک نیروی محرکه در یک ضد حمله در برابر پدرش منتقدان.

در طول تابستان هزاران نفر از اسرائیلی ها باید به خیابان آمدند و خواستار نتانیاهو به استعفا در اعتراض به دست زدن به او از این کشور coronavirus بحران و گفت او باید باقی می ماند در حالی که در دادگاه.

هر چند نتانیاهو تلاش کرده است به اعتراض دو بار در هفته تجمعات نشان می دهد هیچ نشانه ای از کند و شنبه شب را در اورشلیم جمع آوری شد بیش از 10 ، 000 نفر.

تظاهرات علیه نتانیاهو بزرگترین اسرائیل دیده می شود از سال 2011 اعتراضات در این کشور هزینه های بالای زندگی. پس از حرکت به سرعت به حاوی ویروس بهار گذشته بسیاری بر این باورند اسرائیل بازگشایی اقتصاد خود را بیش از حد به سرعت منجر به افزایش بوده است.

این کشور در حال حاضر مقابله با سطح رکورد از coronavirus در حالی که نرخ بیکاری تا رسید به بیش از 20 درصد است.

نتانیاهو چهره به اتهام نقض اعتماد و پذیرش رشوه در یک سری از رسوایی مربوط ثروتمند همکاران و رسانه های مقتدر. او را انکار می کند و تخلف است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب